"vieras"
Leikkasin lapsen otsatukan, kun se oli ihan silmillä ja meni vähäsen liian lyhyeksi. Nirhaakohan sen vanhemmat minut?
Lapsi on vasta 1,3 vuotias.Riippuu vanhemmista. Itse nirhaisin jos joku menisi tytön tukkaa leikkelemään.
pikkuvinkkinä voisi vaikka seuraavalla kertaa vastaavassa tilanteessa kysyä vanhemmilta saako viedä lapsen kampaajalle...
Voi herrajumala, mitä menin tekemään! Kyllä se näyttää kuitenkin ihan söpöltä. Varmasti tuo muutos säikäytti, kun se tukka roikkui ihan silmillä. *lohduttelee itseään*Jos sillä on tukkaa leikeltäväksi niin veisin kampaajalle, iästä riippumatta. Niin teen omille lapsillekin enkä menisi missään tapauksessa toisen lapsen tukkaa leikkaamaan.
Kyllä hoidan sitä päivittäin ja mulla on kiltti miniä...Ei ne mummua nirhaa. Varsinkaan jos on lapsi mummulla hoidossa =)
Jos lapsen äiti ei ole sinun lapsi, niin voi tulla pientä mutinaa ja kitinää
Kiitos. Vähän helpottaa.Jos mun äiti taikka anoppi olis leikannu ton kuopuksen tukan vähän niin ja näin niin mua lähinnä naurattais. Eri asia jos sen olis joku muu esim. kaveri menny sössimään. Mummut saa meillä paljon anteeksi. Jospa teilläkin :saint:
mummon suusta: Mä oon ihan paniikissaettä mummo porvoosta on herännyt, Huomenia vain kovasti.
Kovin on provomaisesti kirjoitettu tuo muukin viesti; Leikkasin LAPSEN tukan - mummon luulisi kirjoittavan lapsenlapsen... Nirhaakohan sen vanhemmat=kuin puhuisi vieraista ihmisista eikä omasta perheestään/lapsestaan.että mummo porvoosta on herännyt, Huomenia vain kovasti.