Mä oon ihan paniikissa!

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Jihuu"
[QUOTE="aloittaja";24502700]No miniä nyt soitti ja kerroin sille. Tuumas vaan, että mitä tuosta, hyvä vaan :)[/QUOTE]

paniikkimummosta tulikin sitten sankari. Sen pituinen se.

"aloittaja"
[QUOTE="aloittaja";24502761]No siinä mielessä ok, että se oli puhekin leikata.[/QUOTE]
Edit. Ei kuitenkaan jäähylle, kun olen lapsen hoitaja vanhempien ollessa töissä.

"Ani"
Reilu 1-vuotiaan hiukset ei toivon mukaan ole kenellekään LAINKAAN elämää hallitseva asia. Ei elämä mielestäni saisi olla näin vakavaa. Meit on moneen junaan, mut kannustan pohtimaan asiaa, että mitä gigsejä vanhemmat hakee siitä, kuinka mageet etarit on heidän reilu yksvuotiaalla... Toivottavasti sillä ei ole suurta merkitystä.

"Vieras"
[QUOTE="vieras";24502574]Ai mites viisvitosen sitten pitäis ilmaista itsensä?[/QUOTE]

Ei ole mitään "pitää ilmaista", mutta tietyn ikäinen ei ilmaise itseään noin. Ja mistä tiedät, onko tämä Porvoon mummu 55 v?

"aloittaja"
[QUOTE="Vieras";24502906]Ei ole mitään "pitää ilmaista", mutta tietyn ikäinen ei ilmaise itseään noin. Ja mistä tiedät, onko tämä Porvoon mummu 55 v?[/QUOTE]
Minä nyt en ole ihan stereotypinen mummo ja aina olen ollut nätisti sanoen vähän originelli ;)
Taiteilijatyyppi nääs.

"aloittaja"
[QUOTE="Vieras";24502906]Ei ole mitään "pitää ilmaista", mutta tietyn ikäinen ei ilmaise itseään noin. Ja mistä tiedät, onko tämä Porvoon mummu 55 v?[/QUOTE]
Tiedän siitä, kun kirjoitin tuon ihan itse.

"vieras"
Joo porvoossa vain voi tuollaista sattua, on tuo niin tavatonta :O Missähän mahtoi sattua tapaus, jossa mun mutsi aikoinaan leikkasi KÄNNISSÄ mun lapsen otsiksen, lapseni ollessa siellä hoidossa (en tiennyt että juopotteli) : / Siitä siis vuosia aikaa. Voitte ehkä kuvitella, miltä lapsiparan otsis näytti - siis se, mitä siitä oli jäljellä :( Eikä raivoaminen hyödyttänyt yhtään mitään, mutsi ei ollut mielestään tehnyt mitään väärin, jopa se lapsen aikana dokaaminen oli hänen mukaansa täysin normaalia. Vauhkosin kuulemma aivan turhasta...

"vieras"

Mikä se ikäraja olikaan, ku pitää alkaa puhuu kirjakielellä, ja kirjottaa myös? Mä oon 40+ enkä nyt muista tota sääntöö, sori : /

Yhteistyössä