Hakutulokset

  1. felina

    Syyskuiset 2024

    Lisäsin oman lasketun ajan listaan. Tällä viikolla kävin äitipolilla, viikot ultran mukaan olivat odotetusti pienemmät kuin kuukautisista laskemalla, laskettu aika ultran mukaan 23.9. En siis olettanutkaan, että oma pitkä kierto sopisi mitenkään siihen perus 28 päivän kiertoon, mutta jostain...
  2. felina

    Syyskuiset 2024

    Syyskuiset 2024 Laskettu aika/ Nimimerkki/Ikä/Monesko lapsi/Synnytyssairaala 1.9 @Lilibeth / 35 / 2 / OYS 5.9 @Sunsetcoast / 25 / 1 / KPKS 12.9 @__PikkuMyy__ / 34 / 2 / HUS 16.9 @uutamo / 33 / 1 / HUS 17.9 @karoliip / 31 / 3 / SATKS 17.9 @Mandis /31 / 4 / HUS 19.9 @-sirpula- / 26 / 2 / TAYS...
  3. felina

    Syyskuiset 2024

    Musta tuntuu, että mulla on väsymystä, pahoinvointia ja turvotusta. Tuntuu kyllä vähän siltä, että onko omat oireet todellisia, vai enemmän jotain raskaushysteriaa ja kuvittelua.
  4. felina

    Syyskuiset 2024

    Mä en uskalla oikeen mitään aatella. Toisaalta haluais suunnitella, toisaalta pelottaa, että mitä tän kanssa, pysyykö mukana. Koitan vaan sitten hokea zen zen. Neuvolaan ja äitipolille on jo ajat.
  5. felina

    Syyskuiset 2024

    Heippa! Liityn mukaan. Tein tänä aamuna positiivisen raskaustestin. Maanantaina testi oli vielä negatiivinen Pitkään on ollut toivetta toisesta lapsesta, oon niin kovin onnellinen, että nyt tärppäsi. Samalla iski kauhu, että onhan kaikki hyvin ja jatkuuhan tää raskaus. En oo ihan varma...
  6. felina

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Heips kaikki! Meille syntyi poika viime keskiviikkona rv 41+0. Päästiin vasta eilen kotia ja mun piti samana iltana käydä uudelleen päivystyksessä kääntymässä ja hakemassa rintatulehdukseen antibiootit. Koomista sinänsä, pääsee vihdoin kotia harjottelemaan vauvaelämää, niin kohta jo lykkää...
  7. felina

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Siis vois kyllä porukka oppia noudattamaan vuoronumeroja, ja kiltisti odottaa omaa vuoroaan. Kummaa tunkeilua, pysykää jonossa! ;) Viidestä kuuteen jotain 4-5 supistusta (en osannu sormilla laskea niin pitkälle). Siirryin käyttämään tätä nettisivua. Kuudesta eteenpäin 6 sup./h, seittemästä 5...
  8. felina

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Josko nyt... Supistuksia on tullu nyt viiden jälkeen useempia, jotku ovat kivuiltaan lähennelleet jo menkkakipujakin. Eli sohvan viereen vaan nojaamaan ja vinkumaan surkeella äänellä. Hitsi kun tietäis, että onko nää nyt harjotuksia taas ja sammuvat kohta vai pääsiskö jo tositoimiin. :$...
  9. felina

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Oih, onnea uusista vauvoista! :heart: Kyllähän rintamaidossa on laktoosia, vielä aika paljonkin, jos oikeen muistelisin. Mutta oon ymmärtäny ite, että laktoosi-intoleranssi kehittyy vasta myöhemmällä iällä, että äidinmaito ei ainakaan sen takia pitäis olla huonoa pikkuselle. :) ( . )...
  10. felina

    Mitä siinä on niin pahaa jos haluaa tietää lapsen sukupuolen etukäteen

    Heh, jännä, ite on taas kokenu, että kaikki pitää outona sitä, että ei haluttu tietää sukupuolta etukäteen. Joutuu selittelemään, eikä oo oikeestaan mitään suurempaa syytä siihen, ettei haluttu tietää. Kai se on sitä, että tekee niin tai näin raskauden ja lapsien kanssa, niin aina joku keksii...
  11. felina

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Näh, ei siitä ainakaan vielä tullut mitään. Muutaman kerran yöllä heräilin siihen, että vatsaa kouristaa kivuliaasti, mutta mitään säännöllistä ei ole ollut... Sitä kuvittelisi, että ei ärsyyntyisi ihmisten kyselyihin. Kovasti alkaa kyllä ottaa päähän, että äiti soittelee ja kyselee ainakin...
  12. felina

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Ush... Mulle on taitanu nyt tulla supistuksia. Jos ne on tämmösiä vatsan kouristuksia. Viime yönä oli muutama kipeä ja nyt on ollu jo useampi kipeä. Ne vaan kestää pirun kauan, useamman minuutin. Mutta oisko nyt jotain merkkiä sitten... felina 40+4
  13. felina

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Jotenki ihana toi Piiperin synnytyskertomus, kiitos että jaoit sen. Tai no ei se tietenkään, että oli hirveät kivut, mutta jotenki tosi selkeä tota oli lukea. Kiitos suska, luumunektari laitetaan mieleen. Supistuskateellinen ilmoittautuu. En oo vielä tunnistanu mitään...
  14. felina

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Tsemppiä syysmyrsky. :hug: Vitutus on täälläkin melkoinen tällä hetkellä. Koko homma ei edes liity raskauteen millään lailla, muuten sattuneita inhimillisiä erehdyksiä. Ottaa silti päähän, etenkään kun niitä ei mitenkään pysty korjaamaan. :headwall: Tänään on laskettu aika. Eipä ole vielä...
  15. felina

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Onnea kaikille vauvautuneille! Kamalasti teitä on, mitkään sormet enää riitä teitä laskemaan! :) :flower: Muutama päivä on vielä odottelua, laskettuun aikaan se kaks päivää. Vielä oo mitään merkkejä oikeestaan. Paitsi välillä ilmeisesti ton pikkusen pää painaa ilkeästi lantiota, on kauheen...
  16. felina

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    Täysiaikaisuudesta... Mä oon ite luullu, että se on vasta 38+0. Jostain joskus lukenu, että laskettu aika plus miinus pari viikkoa, eli 38+0 - 42+0. Mutta hyvä oppia uutta. Ja tosin mulla menee aina sekaisin, kun esim. nyt kun itellä on 38+6 puhutaan 39.:stä viikosta. :D Flunssa vois pikku...
  17. felina

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    Vanhempien herrojen, välillä nuorempienki, jutut kyllä tosiaan ottaa välillä aivoon. Kun sitä on selvitetty sodasta ja toisesta ja erämaareissuista ja jalat poikki juostu maratonia metsässä 200kg:n rinkkojen kanssa... Ja ennen ei naiset ollu tämmösiä valittajia kuin nykyjään. No joo, ehkei jutut...
  18. felina

    kirjat erilleen puolisosta ja soskusta rahaa

    Musta tässä menee nyt vähän sekaisin, ollaanko avoliitossa vai avioliitossa. "Puoliso" kun tarkottaa kelalla ja sossulla samassa osoitteessa asuvaa eri sukupuolen edustajaa. Todennäköisesti avioliiton rikkoutumista joutuu erikseen selvittämään pitkällä aikavälillä, jos muutetaan erilleen, muttei...
  19. felina

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    Onnea kamalasti kaikille vauvautuneille, eihän tässä enää pysy perässä, kuinka monta niitä on tullu, pitää etusivultakin lunttailla. Mutta onnea, onnea onnea!!! :flower: Limatulppia ja ennakkosupistuksia... Mitä ne on? Sama juttu kuin ekulaisella, tuntuu neuvolassa tyhmältä vastailla, että...
  20. felina

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    Annapellulle ja Nipsulle onnea pojista! :flower: Toivottavasti pikkuisilla on kaikki kunnossa, vaikka hyvän kokoisiahan molemmat ovat olleet jo onneksi. :) Jotenkin alkaa tulla paljon konkreettisemmaks omakin vauva, kun joka viikko jonkun kohdalle sattuu jakautuminen kahteen osaan... Kaks...

Yhteistyössä