Hakutulokset

1. felina

onko oululaisilla maksullinen lääkärinneuvola?

Jeps, varmaan sattunut virhe. Perusneuvolakäynnit ovat ilmaisia hoitajalle ja lääkärille.
  2. felina

oOoO-Huhtikuun Helmet 2012 * HELMIKUUSSA*-oOoO

bluebaby: (Ja joo, ite ensisynnyttäjä, niin en tiiä mitään mistään varmasti ainakaan) Ne perhehuoneet ja niitten saanti riippuu käsittääkseni ihan siitä, miten niitä sattuu olemaan vapaana. Ensisynnyttäjät etuilee niitten saannissa kyllä muita. Esitietoihinhan voi laittaa toiveen...
  3. felina

Papayalle onnittelut kihloista! :flower: Niistä on aina ihana kuulla. Yks kaverikin meni justiinsa kihloihin, taitaa tuttavapiirissä alkaa kohta häitten järkkäily useammallakin taholla. Turvotuksesta oli ollu puhetta... Ainakin itsellä on joinaki iltoina ollu enemmänki jaloissa. En nyt...
  4. felina

Mitä ihmettä mieheni tekemiset kaverilleni FB:ssa kuuluvat!?

Ite en FB:hen pahemmin päivittele ees omia menoja, joten ois kummaa, jos miehen menot päivittelisin. :laugh: Kuulumiset kysyn yleensä henkilökohtasemmin ku avautumalla toisen päivityksiin tai profiiliin. Mutta jokainen tyylillään. :)
  5. felina

Sängyn suojaksi lapsivedeltä laitan varmaan jonku paksun pyyhkeen tai useamman moninkerroin taiteltuna. Lähempänä laskettua aikaa, kun ja jos muistan. Muovia en halua itelleni, oon joskus käyttäny menkkojen aikaan, mutta se hiostaa mulla koko selän ja persustan. Ei kiitos. Jos sattuu niistä...
  6. felina

Iteki piti tulla kehumaan etenki tätä ketjua. Kiitos teille! Ihana henki, vaikka tuntuu, että oma kirjottelu menee valittamiseks ja tyhmien kyselyks. :snotty: Mutta just se, että voi kirjotella omaan raskauteen liittyvistä jutuista, on ainaki mulle tosi tärkeetä. FB:ssä en kauheesti oo halunnu...
  7. felina

Annapellu: Heh, mä just tilasin ton Elloksen starttipaketin, tuli viime viikolla ja oon saanut nyt pestyä. Oli vielä joku prosenttialennus, niin makso vaan 21€. Ite ainakin tykkäsin, mitä nyt mies valittaa, että meillä on kuulemma liian paljon vihreitä vaatteita. :D Sairaalakassia oon ite...
  8. felina

Hyvää ystävänpäivää kaikille! Suunnitelmia ystävänpäivällä ei ole oikeastaan. En sitten saanut aikaiseksi lähettää ainuttakaan korttia. Ja sitten posti toi suklaalevyjä ja yksi hyvä ystävä piipahti tuomassa itsetehtyjä konvehteja ja treffikutsun leffaan. Ehkä mä lähettelen sitten...
  9. felina

Ensimmäinen pienokainen tulossa 2012

Neuvolatädeistä on nyt kolmas menossa. Pyysin lopulta vaihtoa, kun täti kakkoseen meni hermot täydellisesti. :ashamed: Oulussa tehdään sokerirasitus - alkuraskaudesta, jos on jotain riskitekijöitä (diabetes jo valmiiksi, suvussa, aiemmissa raskauksissa rd) - keskiraskaudessa, jos ikää on 25...
  10. felina

GCS15, ihanaa kuulla, että asiat sujuivat noin hienosti! :heart: Sokerirasituksesta: bluebabylle tulee kylläkin myöhässä. Eniveis, mun käsittääkseni mukaan ei syödä eikä juoda. Tai ainakin sellaisen ohjeistuksen ite sain. Suuta saa kostuttaa, muttei juoda. Mikä sinänsä on jännä, toisaaltahan...

Yhteistyössä