Mitä ihmettä mieheni tekemiset kaverilleni FB:ssa kuuluvat!?

• Viestiketjun aloittaja häh
  • Ensimmäinen viesti
häh
En koskaan, ikinä, mainitse miestäni FB:ssa. Hänellä ei ole siellä profiilia, joten en katso tarpeelliseksi kertoilla hänestä siellä. Tekemisistä, menemisistä tms.
En tiedä miksi, mutta eräs kaverini kyselee joka toiseen päivitykseeni, että missäs X on jne. Mitä se sille kuuluu?!

Miten ketään voi asia noin paljoa kiinnostaa? Tekisi mieleni napauttaa jotain piikikästä takas, en vaan keksi et miten ja mitä...

Ken guru
Ai, mun mielestä se on vaan kohteliasta. Kyllä munkin kaverit usein kysäisee myös mieheni kuulumiset, ja sitten kerron ne.

Usein lähetetään terveiset puolisoillekin.

Blue
Kai se ihmettelee sitä että pariskunnan toinen puoli kertoo aina että olin siellä, ja tein tätä ja lähden tuonne... yms, että ettekö te oikeasti tee mitään yhdessä.

Kyllä mäkin hyvinkin saattaisin kysäistä että eikö x ollut mukana jos päivitykset tuollaisia olisivat.

Kohteliaisuuttaan kyselee. Älä vaan mee laittaa mitään piikikästä takas, voi olla pian entinen kaveri. Kyselen mäkin mun kavereilta kuinka heijän miehillä menee ja kuinka heillä menee yhessä. Ja mun kaverit taas puolestaan kyselee mitä mun miehelle kuuluu :). En pahastu ollenkaan, eikä mua suututa. Luotan mun kavereihin ja mun mieheen.

hhhh
Onko se oikeasti tapahtunut monta kertaa? Montako? Jos reagoit vaan nyt jotenkin vahvasti tuohon ja susta tuntuu tuo isommalta asialta kuin se onkaan. Toinen on voinut vaan epähuomiossa tulla kysyneeksi jotain sellaista mikä sua ärsyttää. Ollakseen kohtelias, sanoakseen jotain tms. Ehkä hän ei niin tarkkaan mieti ennenkuin kirjoittaa jotain kommenttia sinne facebookiin. Onko hän todella sellainen ihminen, joka ihan tahallaan ja ihan tieten tahtoen sua ärsyttääkseen kyselee miehestäsi.

Blue
Mieheni tekee 3-vuorotyötä, joten hyvin paljoa ei yhdessä mitään tehdä ja kaverini tietää sen.
No mutta sitten ehkä juuri siksi kyselee että kun tietää ettette tee mitään yhdessä ja sitten et edes puhu hänestä.. Ihmettelee (ja on huolissaan?) että mikä on meno, onko teillä enää mitään yhteistä. Soita tai sano henkilökohtaisesti hänelle että teillä sopimus ettet puhu miehestä facessa (eikä teillä ole mikään hätänä) niin hän on sitten ajan tasalla eikä enää kysele.

Ite en FB:hen pahemmin päivittele ees omia menoja, joten ois kummaa, jos miehen menot päivittelisin. :LOL:

Kuulumiset kysyn yleensä henkilökohtasemmin ku avautumalla toisen päivityksiin tai profiiliin. Mutta jokainen tyylillään. :)

Yhteistyössä