Vanhempien herrojen, välillä nuorempienki, jutut kyllä tosiaan ottaa välillä aivoon. Kun sitä on selvitetty sodasta ja toisesta ja erämaareissuista ja jalat poikki juostu maratonia metsässä 200kg:n rinkkojen kanssa... Ja ennen ei naiset ollu tämmösiä valittajia kuin nykyjään. No joo, ehkei jutut nyt tälle tasolle mene, mutta asenne valitettavasti aina välillä.
Aaargh, mulla on ollu nyt useita päiviä
karsea flunssa. Limatulppia kyllä tulee nenästä ja kurkusta ja tukkii hengitystiet. Ai, tuliko limatulppa jostain alempaa? :O Ei sentään oo kuumetta tai mitään, mutta ku muutenki nukkuu huonosti, niin ottaa aivoon, että nokka on tukossa, ja sen takia nukkuu entistä huonommin.
Mulla on
turvotusta alkanu olee jaloissa joka ilta. Siis ihan selkeetä turvotusta, en oikeen tunnista jalkojani, kun ovat niin möykkysiä. Saa paineltua kivoja kuvioita...
Raskausarpia on kuulemma ilmaantunu. Mies siis tutki asiaa, kun eilen sohvalla makoilin iltasella jalat ylhäällä. Ite en näe niitä vatsan takaa, eikä kauheesti kiinnosta alkaa taskupeilin kanssa kuikuilemaan. Jos mä en näe niitä arpia, niin niitä ei ole olemassa. =)
Musiikista... En oo huomannu, että vauva ois ihmeemmin reagoinu kovaankaan musiikkiin, vaikka välillä on piipahtanu bändin harkoissa. Ja välillä kuunnellu kotona musiikkia. Ehkä se on tottunu jo. Ennemmin jos oon rauhassa paikallani, niin välillä alkaa kauhea möyryäminen vatsassa. Eilen tuntui, että on kaivamassa ulostulotunnelia.
Pesänraivausvaihe on menossa. Ei oo vielä edenny siivoamisen asteelle, mutta oon nyt urakalla saanu tehtyä tekemättömiä töitä pois. Lähinnä ompelujuttuja, mitkä on ollu pakko saada ennen vauvan tuloa tehdyksi. Kuten uus turvakaukalon päällinen, nyt voi sentään tuoda sen vauvan sairaalasta kotia.
felina 38+5