Täällä ei sitten säästytty mahataudilta! Nyt ollaan voiton puolella ja syötiin äsken jo leipää ihan uhkarohkeina miehen kanssa Eilen meinas kyllä usko loppua,nyt on kaikki siis kaikki koettu ja eletty tämän lehmän ruhon kanssa ja mahatautia näillä viikoilla NEVER AGAIN! On se muutenki aina niin jäätävää,mut ei riittäny kerta tai kaks eilen kun oksennus tuli ennenku ehdin vessaas tai joku märkäpieru housuissa Makasin sitten kylppärin lattialla lattialämmitys täysillä ja join ja oksensin vuorotellen. Äiti tuli illasta auttamaan kun soitin sille että kuolen. Ihmetteli et miten sitä oksennusta voi tulla niin paljon. Kaikki mitä kerkes juomaan tuli kolminkertasena määränä ulos. Aina tuli puolen ämpärillistä tavaraa!
Eilisessä rytäkässä lorahti myös limatulppa tai lapsivettä. Poriin kun soitin asiasta tottakai kun esikoista odotan niin kätilö huusi mulle puhelimessa että "ÄLÄ VAAN HERRANJUMALA TÄNNE TULE!!". Jos mulle olis käyny jotain kotona niin olisinko sit vaan synnyttänyt tänne? Ja kuka olis ottanut vastuun jos jotain olis tapahtunut??
Eilisessä rytäkässä lorahti myös limatulppa tai lapsivettä. Poriin kun soitin asiasta tottakai kun esikoista odotan niin kätilö huusi mulle puhelimessa että "ÄLÄ VAAN HERRANJUMALA TÄNNE TULE!!". Jos mulle olis käyny jotain kotona niin olisinko sit vaan synnyttänyt tänne? Ja kuka olis ottanut vastuun jos jotain olis tapahtunut??