Suska84 Mun tietääkseni se riippuu ihan rintarepusta. Itse ostin ton BabyBjörnin Originelin, jossa lukee, että voi käyttää jo 3,5 kg alkaen eli siis ihan vastasyntyneellä.(Toi on muuten tosi nätti laivastonsininen ja tuntuu tukevalta ja mukavalta!)
Mulla oli tänään neuvola ja kummempia tuomioita en saanut
Rv 39+1 (38+0)
Paino 71,5 kg (69 kg)
Painonmuutos/viikko +2180g (+230g)
Turvotus ++ (Aiemmin ei ole ollut missään vaiheessa, mut kai sitä kuuluukin olla jo vähän turvoksissa tässä vaiheessa?)
RR 134/85 (137/85)
Pissa puhdas
Hemppa 126 (116) Eli se 2 tabletin annostus nyt sit toimii, kun vihdoin alkanut nousemaan toi! JEE !
Sf-mitta 38cm (37cm) Jänskättää ehtiikö mennä 40cm ennen synnytystä?
Katto neuvolassa et menis muka pahasti yläkäyrällä, mutta kun mä olen vain 154cm pitkä, niin siks se noin korkeeks pomppaakin.. eli eivät ole siis huolissaan siitä.
Painoarvio 3,2 kg (2,9 kg)
Tarjonta RT
Syke +145 (+150) Eli laskenut siis takas tonne missä se yleensä on ollut
Liikkeet ++
Taas kerran oli kuulemma meneillään supistus, kun mitattiin sf-mittaa ja mä en taaskaan tuntenut muuta kuin, että maha ois ollut ihan pinkeä. Mistä mä tiedän milloin tää haluaa ulos, jos en tiedä milloin supistaa? :ashamed:
Neuvolassa oli muuten taas
paastosokerin mittaus, ja oli nyt 4,2 !! vaikka eilen mätin ihan kokonaisen pitsan, tähän en ole koskaan ennen elämässäni edes pystynyt, ja puol pussia karkkia koska teki niin mieli. Alkaa mietityttämään, että se kummallisen korkea ekan tunnin arvo siellä sokerirasitustesteissä olis mitattu jotenkin väärin? Mulla nimittäin on kokoaika ollut paastosokerit reilusti alle sen 5,5 ! Enkä ole edes mitenkään tarkemmin katsonut syömisiäni.. No jaa, ihan sama.
Yölliset vessareissut on vähentyneet huomattavasti, nyt tän viikonaikana ainoastaan kahtena yönä olen herännyt vessaan sen yhden ja ainoan kerran! Mut uni on taas jostain syystä alkanut maistumaan. Samoin jano! Huomasin tossa just, että enää ei toi selälläkään olo tee huippausta ja pyörrytystä.. kyl mä sitä silti välttelen, vaikka öisin näköjään kierryn selälle.
Nyt nälättää ja niin kauheat kivut(siis sitä tökkimisen tunnetta), että ihan seison tietokoneen ääressä.. ei pysty pistelyn takia istua. Taidan siis mennä iltapalalle ja nukkumaan!
ekulainen & pallero 39+1 TJ 6 ! :heart: Prinsessa on jo iso tyttö