***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

inger Mä ite otin arvoja ylös, ja vein ne sit th:lle. (oli eri ku nyt). Muttei koskaa oikeen sanonu niistä mitää, sit polilla rv 40+ lääkäri sano et ne menee miten sattuu, mut ei enää tuossa vaiheessa alettu ku ruokavaliolla kokeilee. Tyttö synty sit rv 41+3, 3860g :) Et ihan normikokonen , ku 1,5vko meni yliki. Pojasta narahinki sit sit jo rasituksessa rv 12+, ja poika synty myös rv 41+3, 3720g. Tätä kolmatta on povattu samankokoiseksi, samoille viikoille :)

Mulla on 50cm-56cm kaapissa nyt ihan hyvin, joilla kyl pärjää vähänaikaa:LOL: isompia on kans pusseissa oottelemassa, koko raskausajan niitä pikkuhiljaa keräilly ja alesta ostellu :p Mun on vaikee vastustaa jos jotaki ihanaa löytyy ja se on sit pakko saada :D

Aurinkoista lauantaita kaikille!! =) Oon vähän kade noille meidän pojille, kun niitä hanki kantaa ihan täysiä, mutta hieman epäilen, että itse kyllä uppoan sinne. : /

Onnea Kettelle pienestä!! :flower: Vissiin en ole muistanut onnitella... Tosin täällä alkaa olla jo niin paljon jakaantuneita, että ei voi varmasti muistaa..

Noita 50 vaatteita en ole hommannut muita kuin mitä pakkauksesta tuli. Kahdella ekalla ne olivat auttamattomasti pieniä oikeastaan heti eli olen panostanut tuohon 60 kokoon.

Pakko tässä on tuonne pihalle vääntäytyä: keli on liian komea sisällä olemiseen!! =)

Kette: En muista olenko vielä onnitellut, mutta kuitenkin... onnea! :heart:

50 -kokoa olevia vaatteita on meillä huomattavasti vähemmän kuin 60-62 -kokoisia. Yhden vaatekerran, ns. kotiutumisvaatteet, olen ostanut, mutta muuten mennään laina-/ ystäviltä saaduilla vaatteilla. :)

Viime yö oli äärimmäisen katkonainen sekä kivulias! Mikään asento ei tuntunut hyvältä: maha painoi, sukkapuikkokipua hanurissa, vessassa sai rampata yms. : / Tänään käyn ostamassa Sokkarilta sen kauratyynyn. Jospa se toisi helpotusta pahimpiin hetkiin! :)

Aurinkoista lauantaita kaikille!! =) Oon vähän kade noille meidän pojille, kun niitä hanki kantaa ihan täysiä, mutta hieman epäilen, että itse kyllä uppoan sinne. : /

Onnea Kettelle pienestä!! :flower: Vissiin en ole muistanut onnitella... Tosin täällä alkaa olla jo niin paljon jakaantuneita, että ei voi varmasti muistaa..

Noita 50 vaatteita en ole hommannut muita kuin mitä pakkauksesta tuli. Kahdella ekalla ne olivat auttamattomasti pieniä oikeastaan heti eli olen panostanut tuohon 60 kokoon.

Pakko tässä on tuonne pihalle vääntäytyä: keli on liian komea sisällä olemiseen!! =)

Kirjoitin tässä jo aiemmin viikolla mutta se valmis teksti katos bittiavaruuteen kun
painoin lähetä nappia...

Eli lukenut olen tätä palstaa useammankin kerran päivässä, mutta ei vaan ole tullut kommentointia asioita. Vaikeampaa tällä puhelimella.

Minulle voi päivittää etusivulle että Neljättä odotan, ja paikkana Kys. Ikäkin päivittymisen pari vkoa sitten eli nyt olisi 39.. Hyi kamala miten iso numero. Olo ei kyllä ole noin vanha.

Poika syntyi nopeasti viikko sitten rv 38+3. Painoa 3790g ja 51cm pitkä kaveri. Kaikki meni hyvin. Kirjoittelen synnytyskertomusta paremmalla ajalla ja konella kun kirjaudun.

Onnittelut vauvaantuneille ja jaksuja H-hetkeä odottaville :)

Lumihiutale ja pikku-ukko 7vrk

• Tykkää
Reactions: -minde- ja felina

Yhteistyössä