Tää on kyl ollut paha viikko.. Ensin otan yhteen ystävän kanssa kun en ole osannut olla oikeanlainen ystävä ja nyt tänään sit mun poika meni möläyttään isojen korviensa vuoks mun veljen vaimolle et olin arvostellut niiden ratkaisua siitä et laittoivat vanhemman lapsensa hoitoon ja äiti on vauvan kanssa kotona. Ja siitä veljen vaimo pahotti todella mielensä ja vaikka oonkin sitä mieltä niin en olis silti halunnut et ne saa tietää mun mielipiteestä Mä en kyl puhu enää kenellekkään mitään kun aina sanon kaiken väärin. Onneks mies soitti tänään et sai purkaa sille pahaa mieltä ja sit vielä hillui nettilinjoilla mun kanssa. Mua itkettää niin paljon et miten voin olla niin tyhmä et onnistun loukkaamaan näin paljon ihmisiä! Tiedän et mulla on kärkkäät mielipiteet ja tiedän etten ajattele asioita loppuun asti mut pelkään nyt et menee välit tän veljen vaimon kanssa ellei jopa veljen kanssa kun en tiä voiko ne antaa tota mun arvotelua anteeks. Ja loppupeleissä oon todennut et ne varmaan teki ihan oikean ratkaisun ja sen sanoin niillekkin et se oli niille oikea ratkasu et mitä ne mun sanomisista välittää. Mut se loukkas sen vuoks ettei se ratkasu ollut niille helppol Luulen et aikaa tää tilanne tarttee vaikka pyysin jo anteeksi. Pahinta on se et pelkään ettei se mun tystäväkään anna mulle anteeks vaikka kaikki oli muka ok ehkä sit lopulta. Mä oon kyl taitava.. :headwall:
Vauva voi hyvin ja painoarvio oli 3,6kg ja edelleen oli selkeä poika Nyt kun sais oman mielen vielä kohoamaan niin kyl tää tästä. Miestä on niin raastava ikävä ettei mitään järkee..
Champpis ja Mara 38+2
Vauva voi hyvin ja painoarvio oli 3,6kg ja edelleen oli selkeä poika Nyt kun sais oman mielen vielä kohoamaan niin kyl tää tästä. Miestä on niin raastava ikävä ettei mitään järkee..
Champpis ja Mara 38+2