Moikka!
Täällä pysyttiin kasassa viikonloppu. On se veikeetä ku anoppilassa nukuttaa paremmin ku tässä uudessa kämpässä. Ja sielä on ihanaa aina viettää aikaa. Viihytään kyl kaikki. Ja autossakaan ei enää tullu supistuksia, vaikka nyt niitä sais huoletta tulla.
Jozzu85 Mahdottoman suuret onnittelut
pojasta :heart:
Pomppuli Kuinka meni ystävän häät ja mikä olo on muuten suppareiden suhteen? Toivottavasti pääset käynnistykseen saakka.
GCS15 Onpas Sisu hyvin kasvanu jo. Ihanaa
. Ikävää tuo takaisinvirtaus. Toivottavasti helpottaa tai sit lääkkeistä olis apua.
Champion Ikäviä tapahtumia ollu sulla
. Vaikka toisinaan kaikilla on kärkkäitä mielipiteitä ja välilllä ne loukkaa toisia, niin on mukava kuitenkin huomata että selvität kuitenkin tilanteen. Toiset jättää asiat roikkumaan. En mäkään laittais lastani pk:n ku tulee vauva, mutta toisilla tilanne voi olla toinen. On mullaki välillä olo, ett voinko tarjota tarpeeks virikkeitä 5-vuotiaalle, mutta ainaki toistaiseks on puistoilu ym.riittänyt. Tosin kotona on ollu vasta vuoden alusta.
vauvahaaveita Jännä nähä tuleeko lähtö jo hyvinki pian
. Jänniä, mutta mukavia aikoja ku on jo synnytyksestä kuitenkin jotain merkkejä.
syysmyrsky Sun pitää vihjasta ukolle, että nyt on aika lähtee hieman tuulettumaan
. Ja onneks tässä nyt ollaan jo loppuvaiheessa ja mx.kolmisen viikkoo jäljellä tätä rampaa oloa. Nämäki näitä kuuluisia sanoja, joilla se käyrä melkein nousee huippuunsa, ku helpottaa
piiper75 Tsempit käynnistykseen. Kylläpähän se vinkeeltä tuntuu tietää jo alustavasti synnytysajankohta. Mutta tosiaan, vauva jo hyvän kokonen tässä vaiheessa. Miähän vaan olis jo menis vaikka viikolle 42? Huh
Löllöttelijä Voi kertoo, ettei liikunnasta ainakaa haittaa oo. Päinvastoin. Tekee hyvää niin fyysisesti kuin henkisestikki tässä vaiheessa. Itekki pitäis vetää nuo hampaat irvistykseen ja lähtee käpöttelee lenkkiä.
Linn Kyllä tuo raksa-aika on jo muutenki raskasta, saatika näiden elämänmuutosten aikaan. Meillä tuo ihanuus alkaa syksyllä Hui!
HumBuugi Tervetuloa mukaan :flower:
jassåå Nää lemmikkeihin liittyvät päätökset on raskaita. Toisaalta, vaikkei tämä nyt tällä hetkellä helpota, niin onneks koira saa elääonnellisena maalla ja sun on mahdollisuus sitä nähdä. Ei oo niin lopullista. Mutta aikaa se ottaa tottua
Mulla ei oikein mitään. Mä nyt oon toivonu, ett vauva syntyis pääsiäisen jälkeisenä tiistaina. Ajankohtana olis hyvä. Vaikka en mä vastaan laita vaikka syntyis ens yönä
. Tulee ku parhaaks näkee tai häädetään si viim.huhtikuun puolivälissä.
Ens vkl olis kiva lähtee vielä käymään Seinäjoella messuilla.
Nyt taidan muurautua sohvan nurkkaan nauttimaan sunnuntaista
Oikein ihanaa viikon aloitusta kaikille! Taas saa jäännittää, kuinka monta pikkuista ketju saa ens viikolla. Mä veikkaan ett kaks
Marimi ja pikkuinen 39+0