Hakutulokset

  1. SL

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

    HURRRRRJASTI TÄNNE NYT PLUSSATUUUUULTAAAA :love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love: JA TARRASUKKIA :love::love::love::love::love: Toivon todella teille jokaiselle sitä kovasti odotettua ja toivottua lasta :love: Kaikki me ollaan ansaittu se oma rakas lapsi...
  2. SL

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

    Mulla oli lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen melko säännöllinen kuukautisrytmi, mutta näköjään kroppa ei vaan ollu valmis uuteen raskauteen kuin vasta nyt. Tänään kävin siellä ar-ultrassa. Kyllä on julkisella puolella huonot ultrauslaitteet.. Mutta kohdusta löytyi alkio ja sydämen sykkeen...
  3. SL

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

    Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja paljon plussatuulta uuteen kiertoon :love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love: Bettinah toivotaan, että talletukset riittävät pienen elämän alulle :love: AaVee kaikki peukut ja varpaat pystyssä täällä, jotta sulatus onnistuu ja...
  4. SL

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

    susa123 ajattelitko kuitenkin vielä testata joku toinen päivä uudestaan?
  5. SL

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

    Bettinah onnea testailuun (y) tuut sitten kyselee jos jotain epävarmuutta testailussa tulee. Kaikki täällä varmasti auttavat ja neuvovat :) Enkä minäkään miehelle testailuistani kertonut :giggle: AaVee ymmärrän kyllä, että asiat mietityttävät kovasti. Itsekin olen melko samanlaisia ajatuksia...
  6. SL

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

    Hui, noi verenvuodot on kyllä aina kamalia ja pysäyttäviä. Paljon tsemppi-onnea Frid! (y):love: Kiitoksia kaikille onnitteluista! :love: en vaan osaa yhtään olla luottavainen ja onnellinen. Pelottaa eikä jaksais odottaa siihen ar-ultraan. Olikohan se Alsia joka puhui ettei toi ar-ultra...
  7. SL

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

    Niin ja en todellakaan odottanut plussaa tästä kierrosta noiden kipujen takia ja ennenkaikkea kun peittojakin tuli heiluteltua ainoastaan ovisplussan aikaan :LOL:
  8. SL

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

    Voi Bettinah :cry: tuli pahamieli mullekin :unsure: Itse olen käyttänyt Clearblue digitaalisia ovulaatiotestejä, koska olen niin tajuttoman surkea arvioimaan niitä viivoja ja en kestä sitä epävarmuutta :LOL: Pahoittelut ja uutta tsemppimieltä uuteen kiertoon joutuneille (y) Onnittelut kaikille...
  9. SL

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

    Plussapuhuri nyt puhaltamaan :love::love::love::love::love::love::love::love::love:
  10. SL

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

    Monta piinailijaa täällä monista eri asioista. Tsemppiä kaikille! (y) Monet tuntuu seurailevan r-testejä kohduntyhjennyksen jälkeen. Onko se ohjeistettu että olisi hyvä seurata? Itse en silloin tyhjennyksen jälkeen edes osannu ajatella tuommoista. Kävin vain siinä verikokeessa jossa todettiin...
  11. SL

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

    Hei kaikille! Olen jonkin verran seuraillut tätä teidän ketjuanne ja ajattelin rohkaistua ja uskaltautua osallistumaan ketjuunne :) niin hyvin kuin vain aina ennätän :) Hieman taustaani: toivomuksena olisi toinen lapsi. Olen 33-vuotias ja ensimmäinen lapsemme saatiin maaliskuussa 2013...
  12. SL

    Hormonitoiminta ja seksi keskenmenon jälkeen?

    Moikka! Itselläni oli keskeytynyt keskenmeno rv 9+1 tammikuussa ja lääkkeellinen kohduntyhjennys tehtiin rv 11+5. Sanoivat ettei lääkkellinen tyhjennys vaikuta juurikaan kiertoihin, mutta itselläni kyllä on on vaikuttanut. Aiemin oli säännöllinen kierto, mutta nyt on heittoa noin 4-6 päivää...
  13. SL

    Keskenmeno ja elämä sen jälkeen

    ISOT PAHOITTELUNI JA OSANOTTONI KAIKILLE KESKENMENON KOKENEILLE :hug: Tässä minun tarinani: Minulla on yksi lapsi, joka sai alkunsa 6 kk Clomifen kuurista sekä lievää kilpirauhasen vajaatoimintaa hoidettiin myös. Olin yksityisellä puolella lapsettomuushoidoissa. Kuukautiseni olivat todella...
  14. SL

    Keskeytynyt keskenmeno ja istukan toiminta?

    Tietääkö kukaan kun alkio on kuollut kohtuun, kuoleeko/lakkaako istukka toimimasta myös?
  15. SL

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.11 **

    Eihän tässä kehtais omaa synnytyskertomustaan kertoa kun luki millainen Vissyliinin pitkä synnytys on ollut ja monivaiheinen. Oma tarinani menee kuta kuinkin näin: Sunnuntaina 3.3 aamulla vessakäynnillä totesin, että alhaalta tule runsaasti limaa, jonka seassa hieman verihyytymiä...
  16. SL

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.11 **

    Tänne kuuluu tällaista: "Oli päivä arkinen, vaan pikku tyttö muutti sen, tuli päivästä suuri ja ihmeellinen, me varmasti kauan muistamme sen" Lahjoista arvokkain 5.3.2013 syliin siirtyi, 50 cm ja 3495g tytölle piirtyi." Kerron tarkemmat kuulumiset paremmalla ajalla. SL pienen...
  17. SL

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.11 **

    Vissyliini tosiaan taitaa olla jo synnyttänyt :) sintille onnittelut poika vauvasta! :flower: :heart: Tatja mukavaa kuulla, että sielläkin kaikki on hyvin :) ihanaa kun kevät tulee, niin pääse tosiaan pienen kanssa ulkoilemaan ja nauttimaan keväisistä, aurinkoisista (ainakin toivon...
  18. SL

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.11 **

    Vissyliini hienoa kuulla, ettei tarvitse vielä lähtee käynnistelemään synnytystä :) ja että kaikki on hyvin :) Kodehu voi,että. Onneksi loppu hyvin kaikki hyvin hiihtoreissulta :) Itsestääne myös olisin halunnut tänä talvena hiihdellä, on niin upeita hiihtokelejäkin ollut, mutta mulla noita...
  19. SL

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.11 **

    Vissyliinille kovasti voimia tulevaan!!! Itsekin huhkimisella tarkoitin juuri jotain tuollaista missä joutuu vetää aika kovalle omat voimansa, silloin varmasti alkaa tapahtumaan. Monet ovat saaneet synnytyksen käyntiin ihan piiiiiitkällä monen tunnin lenkillä :) Syksy tervetuloa! :wave: Ja...
  20. SL

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.11 **

    miss_piggy :hug: ei löydy sanoja... olen kamalan pahoillani!!! Voimia!!!! sintti ymmärsin kyllä, että ihan yleisesti niistä suppareista ym. kerroit :) Kovasti jaksamisia, ja toivotaan, että synnytys käynnistyy pian :) saat ihanan pienen ihmeen syliisi pian :heart: mua kans jännittää ja...

Yhteistyössä