Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

Pahoittelut uusille ketjuun joutuneille ja toivottavasti plussia tulis tänne paljon vielä ennen joulua niin olis onnellisempi joulu mahdollisimman monella!

Olen viettänyt pari viikkoa hiljaiseloa. Töissä kiirettä, lapsi oli kipeänä ja miehellä töissä stressiä ja kaikki tämä aiheutti pientä kireyttä kotielämään, joten ei ole ollut oikein lapsenteot mielessä. Tai no mielessä ne on olleet ahdistamassa :(

Listaa päivitetty, mutta voi olla, että joku jäi välistä, joten laittakaapas uutta päivityspyyntöä vaan sitten.

Ensi viikolla olis kriittiset ajat lähellä, että vois tulla elokuun vauva ens vuodelle... Nyt onneksi mieskin on vähemmän kiukkuinen joten jos vaikka jotain tapahtuiskin oikeasti!
 
Pushka. Meillä vähän samanlainen tausta, niin kiinnostaa vaan että menikö sullakin siis tosi pitkään että tuli ensimmäistäkään tärppiä gen keskeytyksen ja kaavinnan jälkeen? Meillä se takana n vuosi sitten ja meni 9kk että tärppäsi ja nyt sekin meni kesken.
Olen pahoillani puolestasi :(

Keskeytyksen jälkeen meni aikaa ennenkuin uskaltauduin uudelleen yritykseen, monta kuukautta odotettiin, yli puoli vuotta. En usko että olisin raskautunutkaan aiemmin kun menkat tosiaan meni miten meni.. Yrityksen alettua raskauduin toisesta kierrosta ja se nyt siis meni kesken.

Oliko teillä millä rv se gen. keskeytys?
 
Nyt kun alkaa käydä selväksi että kroppa on vielä mullinmallin niin taitaa olla parasta että pistän tauolle koko kuumeilun. Ovistestit hautaan kaapinperälle ja raskaustestit jonnekkin vielä kauemmas. Siirrytään tjottailuun. Yritän pysyä poissa palstoiltakin vaikka nyt loppuvuoden ainakin.

Toivon sydämestäni teille kaikille pikaista ja pysyvää plussaa :love:
 
Kiitos listapäivityksestä! Ja kiitos myös myötätunnosta omasta puolestani <3

Mulla on ollut onni onnettomuudessa siinä mielessä, että kierto on vaikuttanut palautuneen todella nopeasti. Spontaanin vuodon loppumisen jälkeen meni alle kaksi viikkoa kuukautisiin. Ovista testailin (halpistesti) ja sen mukaan jotakuinkin normaalin pituinen (26-27vrk) kierto olisi tässä nyt menossa. Toiveita raskautumisesta olisi "käytännön osuuden" puolesta, toisaalta ovistestin viiva jäi parhaimmillaankin heikohkoksi. Tosin en ihan 24h välein päässyt testailemaan. Aika näyttää..

Positiivista tsemppiä kaikille <3 Luen ketjua vielä tarkemmin jonain vapaapäivänä!
 
SL
Mulla oli lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen melko säännöllinen kuukautisrytmi, mutta näköjään kroppa ei vaan ollu valmis uuteen raskauteen kuin vasta nyt.

Tänään kävin siellä ar-ultrassa. Kyllä on julkisella puolella huonot ultrauslaitteet.. Mutta kohdusta löytyi alkio ja sydämen sykkeen ultraaja löysi :love: kivuilleni ei löytynyt mitään selitystä, erikoista vain kun ne on ihan samanlaisia kipuja kuin ennen raskautta, että mitä ne sitten lie ovat o_O Raskausviikoiksi tuli ultran mukaan 8+2, mitä ihmettelen ja olen kyllä 100% varma ettei vielä raskaus noissa lukemissa mene. Ovisplussan sain kp12, niin jotenkin en ymmärrä miten nyt vois olla jo 8+2. Menkkojen mukaanhan mulla olis nyt 7+5.
 
SL, onnea hyvistä ultra kuulumisista. Mä kanssa ihmettelen kun tikutin oviksen ja se oli juuri niinkuin piti jos menkoista laskee. Menkkojen mukaan piti olla ar-ultrassa 7+6 mutta vastasi 8+3 viikkoja. Samanlaiset lukemat tuli nt-ultrassa. Esikoinen oli samalla tavalla, mutta neljä päivää pienempi. Silloinkin tiesin milloin ovis oli. Kasvavat niin omalla tavalla.

Nyt toivon kaikille kuumeilijoille plussa tuulia!!!

Norappi ja pikkukakkonen 15+4
 
Pushka, meillä siis vuosi sitten marraskuussa jouduttiin keskeyttää viikolla 12+3. Tai todettiin tuolloin nt-ultrassa vakavat asiat ja keskeytys siitä viikon päästä 13+4. Me alettiin yrittää uudelleen tammikuussa, mutta hormonitoiminta oli jotenkin ihan sekaisin ja ovulaatio tosi myöhään sitten 8kk. Yhdeksännellä yrityskierrolla jostain syystä ovis palautui normaaliksi ja sitten tärppäsikin. Vaan näin kävi.

Nyt odotan että kuukautiset alkaisi ja pääsisi taas yrittämään..

Ystäväni kertoi eilen että saavat kolmannen lapsen. Vahingossa. Kaksi edellistäkin tulleet vähän yllättäen. Voitte kuvitella ettei ihan helppoa ollut niellä uutista vaikka toisaalta iloitsenkin heidän puolestaan.
 
Viimeksi muokattu:
SL ihanaa että sait ultrasta hyviä uutisia! :love: Nyt ei sitte muutaku masua kasvattelemaan! :)

bosch tsemppiä sinulle ja toivottavasti tjottailu tuottaisi yllätyksellisen tuloksen! :love:;)

Minulla tänään kp 2. :( Olihan tämä odotettavissa, mutta aina se pikkuisen kirpaisee kun menkat oli 3 päivää myöhässä. Testit tosin negaa/viivanpaikkaa, joten tiesin kyllä etten raskaana ole. Leuka rintaan ja kohtk uusia pettymyksiä, niinhän tää menee! :unsure:
 
Tervetuloa uudet. Pahoittelut, että tänne "pääsee kirjoittelemaan". Pahoittelut myös kaikille uuteen kiertoon joutuneille. Toivottavasti uusi kierto toisi kaivatun plussan.

ON: Mulla on aivan liikaa aikaa googletella kaikkia mahdollisia alkuraskauden oireita.. nyt on pp4 ja kauheena odotan, et olis jo läjä päin oireita.. no eikai niitä oo vielä näin aikasin. Tai ei ainakaan mulla oo. Odotan hulluna, et tää tukilääkitys loppuis. Ärsyttää ku sitä valuu pitkin housuja ja kokoajan joutuu käyttää suojaa.. Ens vkon keskiviikkona saa OYSin mukaan testata. Toivotaan, ettei menkat ala ennen sitä ja mielellään plussa olis testissä. :)
 
Pahoittelut uudesta kierrosta jotka sinne ovat joutuneet :(

Täällä elellään kp 22. Ei mitään raskausoireita. Periaatteessa pidän sitä hyvänä asiana. Kun aiemmin ollut ties mitä ja aina menkat tulleet. Mulla on niitä super herkkiä r-testejä. Tekis mieli testata jo :D vaikka kierto on sen 30 pvää, joten testaan ens viikon alussa. Jos kestän sinne. :D
 
Vieläkö yksi uusi mahtuisi joukkoon kuumeilemaan?
Olen 34v kahden pojan äiti (-12 PAS, -14 luomu). Kolmatta alettiin yrittämään kesällä ja toisesta kierrosta tärppäsikin, mutta valitettavasti päättyi keskenmenoon rv 8+0 syyskuussa. Viikon välein seurattiin sairaalalla hcg:tä mitaten ja ultraten, kun epäiltiin kohdunulkoistakin (kohdun torvessa). Nyt kroppa palautunut ja tänään kp 1 ja yk 1 keskenmenon jälkeen.
 
Huomenet täältä! Tervetuloa mukaan pessiy, toivotaan lyhyttä vierailua kuumeilupuolella :)

Mulla alkasi tänään ensimmäiset kuukautiset keskenmenon jälkeen. Kierroksi tuli 32 päivää, eli ei pahaa heittelyä, kun ennen ollut 27-29päivää. Nyt siis kp1 ja alkaa yk1 keskenmenon jälkeen.
 
Tervetuloa uusille ja tsemppiä piinailijoille!

Mulla alkaa usko loppua. Kp on ollu ku:n jälkeen tasan 28. Monta kuukautta. Edellinen kierto oli 27 ja nyt aamulla alko tuhru, eli kiertopäiviä tuli 24..

Eli kp 1 ja lähtee yrityskierto 10 (12 kksitten alkoi edellinen ku-raskaus).

Omistuista on että näin pari yötä sitten ekan synnytysunen ikinä! Esikoista odottaessa en unia siitä nähnyt.

Oon ollu kipeenä, niin ei harmita niin kun ei tärppiä taaskaan tullut. Oo paljoo jaksanut talletella. Nyt lääkekuuri päällä ja lääkäri kielsi raskautumisen kuurin aikana. Ja mies reissun päällä vielä niin eipä paljoo olis yrityksiä tähän kiertoon tulossakaan...

Jotenkin alkaa jo luovuttaa koko homman suhteen.
 
Kärhö, mä näin myös muutama pvä sitten unta, että olin raskaana. Joo kun olisi totta ♡ ja pikaista paranemista sinne.

Tuntuu, että aika matelee. Nyt on kp 23/30. Nyt odottelen siis että saisin testata. Alkaa kyllä jo masentaa tämä yritys kun joka kuukausi saa pettyä.. :( toivon että nyt ei tarvitsisi. Tsemppiä myös muille. Ja paljon plussia ♡
 
Ai, ja mua ärsytti aika paljon kun eräs henkilö sanoi "mulla tuli vauvakuume kaks viikkoo sit ja nyt tein plussan." Tulee olo, että onnittella vai ei, kun meitä yrittäjiä on niin paljon jotka ei yrityksistä huolimatta onnistu tekemään sitä plussaa. :( ja jatkuvasti lähipiiriin tulee lisää plussa uutisia. Tai sitten syntyy vauvoja. Ja sitten multa kysellään, että koska aiomme hankkia toisen lapsen :(
 
Kiitos Sheldon :)
Eli ainakin Sheldon ja Hantta ja kärhö aika samoissa kiertopäivissä kanssani. Mulla ehkä oli jo yhdet menkat vajaa kuukausi sitten, mutta en oo ihan varma, kun vuotoa oli viikko kausia ja sitten parin päivän tauko ja jatkui. Nämä sitten ajattelin kuukautisiksi. Niiden mukaan kierto olisi siis ollut vaan 24pv, kun normaalisti n 28-30.

Ja voimia teille kauan yrittäneille <3 Toi on kyllä niin väärin, että toisille lapsia vaan tulee ilman sen kummempaa ja toiset takkuaa vuosia.
Toivon todella, että visiittini täällä olisi lyhyt, mutta takaraivossa pieni pelko silti. Esikoista tehtiin neljä pitkää vuotta ja lopulta pakastealkion siirrolla saatiin ihana pieni poika. Kuopus tuli luomusti toisella yrittämällä (mikä oli todellinen yllätys) ja tämä keskenmennyt myös tärppäsi toisella yrittämällä. Mutta mutta koskaanhan ei voi tietää.

Voi luoja miten voikin olla runsaat kuukautiset, aivan tuntuu, että vuotaa kohta kuiviin :/
 
Voi elämä, että tuntuu tämä kierto pitkältä.. vasta 11/26. Ovis alkaa olemaan pian käsillä, mutta missä on taas minun limat ja halut??? Jo toinen kierto ku niitä ei näy. Ovis pitäis olla perjantaina kp13 ja oireet on alkanu aina 3 päivää ennen, ei tajua.. Onneksi kuiten tilasin ne ovistikut niin saa niillä varmistaa..

Mies on nyt ihan täysillä mukana vauvanteossa =) Stressi on pelkkä muisto vain. Varmaan joka päivä kyselee, että olenhan muistanu ottaa vitamiinit ja greippimehun.. Sitte meinas, että talletteluja tehään nyt 4 päivää putkeen, huh huh.. =)
 
Sori heti tämmöinen oma napainen päivitys, mutta.... vihdoin ja viimein tasan 4 viikkoa tyhjennyksestä raskaustesti näytti negaa ja voi sitä ilon tunnetta! (y) Ja kas menkat myös alkoi myöhemmin tänään! Ikinä en oo menkoista ollu näin tyytyväinen...kohta pääsee tosi hommiin.
Kyllä aika masentavalta onkin tuntunut tämä lähipiirin vauvauutiset :(
 
Pessiy Tervetuloa mukaan.
Kärhö mulla muuttu vuosia kestäny 28 päivää kestänyt kierto 25-26 päivää kestäväksi km jälkeen. Kerran on ollu kierto 31 päivää.. Tiedä sit tasottuuko se siitä jossain vaiheessa takas siihen 28 päivään.
Susa kivaa kun mies on nyt päässyt stressistä eroon ja pääsette molemmat nautiskelemaan yrityksestä. Tsemppiä.
Bettinah Toivottavasti loput kiertopäivät menee nopsaan. Onko sulla oireita?
JoRa Kuulostaa hullulle.. mut onnittelut negasta. Nyt vaan uuteen nousuun.

Noista unista mä oon nähny sellasta unta täs muutama päivä sitte, et mulla alkoi ihan hillitön vuoto. Itkin siinä, et eipä onnistunu PAS. Siinä unessa sit kävikin ilmi, et "vuoto" on vaan mustikkakeittoa. Ja viime vai toissa yönä näin unta, et tein ovistestin ku en uskaltanu tehä r-testiä. Siihen tuli heti hymynaama. Mulla ei edelleenkään oo mitään oireita suuntaan tai toiseen. Valkkaria tulee aika reippaasti mut en sit tiiä onko se vaan noista lääkkeistä johtuvaa. Nyt on PP6. Tosin kai niitä oireita olis odoteltavissa vasta ens viikolla.. En tiiä. No turha siitä on nyt ressiä repiä. Negalle ei voi mitään jos se tulee ja plussa otetaan kiitollisena vastaan. Täytyy vaan toivoa, et se TOP joka lähti hyvin jakautumaan tajuaa myös tarttua hyvin kiinni.

Tsemppiä kaikille. :)
 
Pessiy, sheldon ja hantta, hassua että meitäon näin monta samoilla kirtopäivillä

Bettinah, nuo ekasta kierrosta tärpänneet ja vahingossa alkunsa saaneet pistää aina harmittamaan. tai sittenne jotka jo ostaa tuplarattaita sen takia että on valmiina sitten toista lasta varten kun "ollaan aateltu tehdä toinen heti putkeen".
Musta on tullu aika katkera akka tän asian suhteen, mutta kait se on hyvä että huomaa sen itsekin

Unista vielä, mä oon nähny tosi omituisia unia tässä viime aikoina. Toissa yönä näin untaettä tuli maanjäristys ja pelotti kauheesti että miten päiväkodissa ollut lapsi selvisi siitä kun taloja kaatui ja teitä sortui!

Pessiy, mulla oli viime menkat kans tosi runsaat. Mistähän sekin johtu.

AaVee, jospa teillä nyt onnistuisi. Pidän peukkua teille, ja kaikille muillekin!
 
Hei osaako joku teistä kertoa, että jos ovistesteistä ei saa selkeää plussaa (ensin parina päivänä vain yksi viiva, sitten haalea, seuraavana päivänä hieman tummempi, ei kuitenkaan kontrolliviivaa tummempi, ja sitten taas vain yksi viiva) niin onko kyseessä ovuloimaton kierto? Vai onko mulla testauksen ajoitus vain mennyt pieleen? Huomaan itsestäni, että vauvakuume sen kun vain nousee, mitä enemmän asioita miettii ja mittailee.. :p
 
AaVee mä lähetän sinne taas kovasti tsemppiä! On sulla jännittävää aikaa :D mulla ei mitään oireita, paitsi nyt tänään ollut rinnat kipeät. Toisaalta pidän sitä hyvänä asiana ettei ole oireita, kun aiemmin on ollut ja aina silti nega. Ens viikon alussa testaan!

Mrs.80 mulla ei tullut tasavahvaa viivaa mutta ammatillisen näkökulmasta se oli silti se positiivinen. Selitys oli, että mulla mahdollisesti ovis tapahtuu nopeasti ja laskee myös nopeasti. Tai jotain sellaista :D en nyt muista miten se juttu meni. Ei aivot toimi kun on sairaana. :D

Ja kärhö, sinä sen sanoit, mä myös katkera akka. Siis olen samaan aikaan onnellinen muiden puolesta, mutta sitten katkeroidun kun puhutaan että tuli ekasta kierrosta raskaaksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Mrs.80
Mulla on toinen rinta tosi kipeä, tai molemmat on mutta vasen pahempi. Ja tänään meinasi lidlissä tulla oksennus. Siellä oli niin paha haju. Oliskin ollut kiva oksentaa sinne ja sitten sanoa myyjälle "joo sori, täällä haisee niin voimakas hiki, et tuli yrjö" :D mut siis se nousi kurkkuun asti. Oli pakko hakea limu ja lähteä ulos.

Aika kuluu niin hitaasti. Plaaah, ja valivali :D onneks on tämä ryhmä ja tänne saa valittaa!
 
Minä täällä taas! :D

Siis tämä vasen rinta on todella kipeä! Nyt kolmas päivä. Mies eilen koitti ja sanoi, että ihan kuin olis maito noussut :D no niinhän se on. Mutta ei sieltä maitoa tule vaikka puristais. Mutta kipeä ja pinkeä se on. Eipä täällä muuta.

Mitäs muille kuuluu? Mitä viikonloppu suunnitelmia? :)
 

Yhteistyössä