Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

Joko mä olen läski tai sit mua turvottaa :D :D olen sitä ensimmäistä mutta aika iso turvotus on. Takin napit ponnahti tänään auki kun liikkui. :D tietysti olen voinut myös lihoa tässä. En kuitenkaan halua intoilla ennen kuin teen sen r-testin. Siihenkin vielä pitkä aika.

Paljon plussia tänne! ♡
 
Tänäänkö oli AaVeella siirtopäivä? Tsemppiä sinne teille ihan hurjasti!!

Ihana Bettinah :LOL: Ensi viikon lopussa kai sulla on jo realistista alkaa testailemaan. Hauskaa piinailua!

Täällä hitaasti mutta varmasti ovistesti tummenee, jee :ROFLMAO: Ehkä sunnuntaina tai maanantaina tulee kunnon plussa. Tänään kp14 eli ihan kiva tosiaan jos lähipäivinä tulisi ovis niin ei veny kiertokaan liian pitkäksi. Täytyy nyt viikonloppuna taas talletella vaikka väkisin ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Nyt on AaVeelle kaikki sormet ja varpaatki ristissä! Toivottavasti pikkunen tarraa kiinni. Mulla vasta kp6 menossa ja menkat lopuillaan. Nyt ku ei muuta tapahu niin vois tallettelut alottaa hyvissä ajoin =) Ovistestit ei oo vielä tullu, tiistai-iltana ne tilasin.. Toivottavasti tulee heti maanantaina..
 
  • Tykkää
Reactions: AaVee
AaVee hulluna onnen pipanoita matkaan pikkuiselle! Nyt todella toivotaan että tarraisi kunnolla kiinni!! :love::love:

Bettinah ja bosch ja kaikki muutkin oviksen tuntumassa elävät; hurjasti plussatuuuuliaaaaa!!! :love::love::love:(y)(y)(y)

Mulla tänään kp 30. Ei oo näkyny vielä vuotoo..mutta eiköhän se sieltä viikonlopun aikana ala. Tein eilen testinki ja antoi kyllä ihan törkeen viivanpaikan! :mad: ehdin jo toivoa mutta tänään ei sitten näkynytkään yhtikäs mitään toista viivaa..hmph!
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah ja AaVee
Kiitos teille kaikille tsempeistä. Outoa kun tietää, et hedelmöittynyt alkio kohdussa köllii. Mut täytyy sanoa, et yllättävän rauhallinen fiilis. Mut hei nyt mä voin laittaa tähän rv 2+3 :)

Nyt sitte meille kaikille plussaa! Talletelkaa naiset, talletelkaa! (y)
 
Paljon tsemppiä ja plussatuulia tänne! MiNalo toivotaan parasta ♡

Ja Bosch tehdään yhdessä sitten ne plussat, ollaan lähes samassa kierrossa :D

Täällä siis kp 19/30. Ei oikein mitään erikoista. Eilen tuntui taas haamupotkuja. Nyt vaan se oli niin toden tuntuinen että epäilin jo hetken. Mutta kun se tapahtui vain kerran :D ajoittaista huonoa oloa mutta se tuskin liittyy mitenkään kiertoon kun muutenkin edelleen sairaana.
 
Voi aavee kun on jännittävää, kaikki sormet ja varpaat pystyssä että kaikki menisi hyvin!!

Kiva että Hantan arvot olivat kans laskeneet niinkuin piti.

Mulla oli hcg vajaa 3vk tyhjennyksestä 6!! En meinannu uskoa korviani kun sanottiin. Olin jo varma että joudun taas jatkotoimenpiteitä odottamaan kun vuosin aika pitkään. Nyt kuitenkin kp30 siis tyhjennyksestä laskettuna. Alkais nyt menkat että pääsis yrittämään taas!
 
Mulla myös vauvakuume kyllä pahimmillaan nyt. Toivon vaan että olisin raskaana ja tarpeeksi pitkällä ennen kuin ystävilleni syntyy vauvat. Muuten voi tulla iso itku kun näkee pienet vauvat ekaa kertaa :'( ♡ toivon ettei kukaan meistä enää kohtaa uutta keskenmenoa :love:♡♡

Ja sitä lääkärin alkaakin siirrettiin. Menee ensi vuoden puolelle :( täytynee mennä jonnekkin muualle. Yksityiselle varmaan,ainakin pääsisi tarkastukseen nopeammin.
 
Pahoittelut keskenmenosta Mrs.80 ja tervetuloa mukaan. Miksi Bettinah siirrettiin lääkäriaikaa, ei kyllä yhtään reilua...? Mie asun onneksi pikkukylässä niin täällä neuvolalääkärille pääsee äkkiä, sairaalaan onki sitte parin tunnin matka ja pitemmät jonot, jos tarkempia tutkimuksia aletaan tekemään.. Ollaanki kerttupetteri samoissa menossa, mulla kp8/26 ja tallettelut alotettu ;) ovista odottelen ens to tai pe.
 
Pushka, minä laskin siitä päivästä kun vuoto alkoi.

Tosi paska juttu Bettinah tuo ajan siirtäminen. Kunpa nyt ainakin plussaisit ennen lääkärikäyntiä!

Tänään kp16 ja -wtf- verta havaittu pöksyissä!!?? En tajua. Puoli teelusikallista sitä ehkä tuli. Onneksi sain perjantaina soittamalla varattua ajan tk-lääkärille ja aika on jo tiistaina, oletettavasti saan siis ainakin lähetteen ultraan. Joku raivostuttava kiertohäiriöhän tämä varmaan on.

*jaaha, muokkauksena vielä että verta tulee näköjään vieläkin o_O
 
Viimeksi muokattu:
Mulla alko km vuoto maanantaina, tyhjennyslääkkeet tiistaina ja keskiviikkona. Ne ei toiminu, joten tyhjennys imulla seuraavana maanantaina, jonka sitten laskin kp1. Kierto oli heti 26 päivää, mutta sen jälkeen heitteli useamman kuukauden 26-34 välillä.
 
Kiitos vastauksista! Mulla vuoti jo vähän pari pv ennen Mifegyneä, siitä runsastui vuoto ja tyhjennyspäivänä just kerkesin sovitusti osastolle kun tyhjeni. Tosin jäi istukan palaa jumiin ja se huomattiin siitä parin päivän kuluttua kun alkoi vuotaa ihan hurjasti. Saatiin onneksi tutkimuspöydällä ronkittua pois, vältyin tällä kertaa kaavinnalta! Ehkä mä lasken siitä kun tiedän "materiaalin" varmasti poistuneen, eli nyt olis kp 22.

Kierrot olleet melko sekavia, viime joulukuussa oli se geneettinen keskeytys + kaavinta, sen kaiken jäljiltä ei ollut kierto ihan normalisoitunut. Mut jos ajattelis mitä on ollut ennen tätä kaikkea, niin nyt olis 22/30. Sillä mennään :)
 
Bosch, valitettavan tuttuja nuo vuotohäiriöt.Itsellä ainakin johtuu ovulaation puutteesta ja keltarauhasen epämääräisestä omasta showsta. Primoluteilla loppu tiputtelut,mutta näin ollen kierto lyheni 28->25. Menkkojen jälkeen kyllä tiputtelee,jopa 10 päivää kaikkinensa. Ei sentää enää kesken kierron.
Mut helpolla voi onneksi hoitaa :)
Toivottavasti ultrassa kaikki näyttää hyvältä,eikä folleja ole liikaa :)
 
Pushka. Meillä vähän samanlainen tausta, niin kiinnostaa vaan että menikö sullakin siis tosi pitkään että tuli ensimmäistäkään tärppiä gen keskeytyksen ja kaavinnan jälkeen? Meillä se takana n vuosi sitten ja meni 9kk että tärppäsi ja nyt sekin meni kesken.
 

Yhteistyössä