Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

Voi ei Susa.. Tsemppihalit.

Mulla oli Hantta hcg nollissa vasta 6 vko kohdunulkoisen leikkauksen jälkeen. Että eihän tuo 150 enää paljoa ole, mutta on kumminkin korkeella. Jospa huomenna selviäisi jotain!

Mitäs muille.. Plussauutisia tippuu silloin tällöin, toivoisi lukevan niitä enemmän..

Omanapavuodatusta:
Viimesin kierto on ollu mulle vaikee. Korotin jo miehellekin ääntä eka kiertopäivänä, kun se on niin viilipytty asian suhteen.. Se on asian kanssa niin sujut että jos toista ei tuu niin sitten ei tuu. Mulle se ei vaan tunnu olevan enää niin helppoa.
Mietin kyllä jo että jos laittas kaikki vauvajutut myyntiin. Vaatekaappi pursuaa vaunuja, kehtoja ja muita vauvatavaroita. Muistuttavat vaan joka kerta sinne mennessä ettei taida olla niille enää käyttöä.
Mutta sitten kun alan miettiä myyntikuvien ottoa, tulee itku että entä jos se toinen sitten tuleekin.
Pitäis saada jotain muuta ajateltavaa. Mutta mitä? Tilanne vaan masentaa kaikella mahdolisella tavalla.
Aattelin alottaa jotain liikuntaa, mutta sitten tulee mieleen että ostanko jumppakortin turhaan jos sitten en voi käydä jos tuun raskaaksi.
Ihan älytöntä.
Ja mä oon ihan hirvee, mut märehdin mielessä ihan typeriä asioita ja voin sanoa ettei kaverien raskaudet tuo mulle sitä tunnetta, että olisin aidosti onnellinen heidän puolestaan. Kaveriperhe sai lapsen eilen. Kauhulla odotan sitä päivää kun mennään katsomaan uutta perheenjäsentä. Mä en varmaan ees pysty mennä. Kateus varmasti loistaa mun naamasta kilometrien päähän.
Mä oon kauhee ihminen.
Epäilen jo että oonko jotenkin masentunut tästä tilanteesta. Tekis mieli mennä lääkärin puheille, mutta jos vaihtoehdot on työterveyslääkäri tai sitten joku tk:n tuntematon lääkäri niin kiitos ei. Yksityiselle ei nyt ole kiinteistöveron ja mätkyjen takia varaa mennä.

Mies kysyi joululahjatoiveita. Teki mieli sanoo että yksi vauva kiitos, mutta pidin suuni kiinni. Sekin kohta varmaan kyllästyy mun kiukutteluun ja kieltäytyy suojaamattomasta seksistä.

Huoh.

Hyvää sunnuntaita teille muille, jospa teillä olisi positiivisemmat mietteet.
 
Harmillista Susa. Ehkä se elämä kuitenkin vielä yllättää, älä kaikkea toivoa heitä!

Mitkä sulla on Bettinah kiertopäivät? Onnea oviksen metsästykseen, sehän tässä alkaa kai kohta itselläkin.

Sheldon vai kuka kyseli ovulaatiosta tyhjennyskierrossa? Mulle ainakin tuli testiin plussa, oliko muistaakseni kp32 tai jotain sen suuntaista. Eli on ihan mahdollista.

Taaperot, minun silmään ei erotu viivaa mutta aika hämyisä tuo kuva kyllä on. Ootkin varmaan jo testannut uudestaan, miten kävi?

Mulla alkaa mennä harhaisuuden puolelle tämä kuumeilu.. Nyt olen keksinyt että olen sittenkin raskaana niistä kuukautisista huolimatta mutta en viitsi tehdä testiä koska en halua nähdä negaa. Jotenkin ajattelen vaan että antaa ajan kulua, kyllä se sitten siitä selviää. Rintoja olen hiplaillut päivittäin niin kai ne nyt vähemmästäkin aroiksi tulee :oops: Nivusissa ja alavatsalla tunnen välillä vihlaisuja joille en keksi mitään syytä, mutta liian harvoin niitä mielestäni silti tuntuu ollakseen kohdun kasvusta johtuvia. En tajua tätä, olen kyllä normaalisti ihan fiksu ihminen mutta vauvankaipuu on vissin sekoittanut pään nyt pahemman kerran :eek:
Hämyisä on ja kyllä luonnossa erottaa haalean viivan,mutta vielä en oo uudestaan testannu kun aattelin oottaa menkkojen oletettuun alkamis päivään,jos ne ny ees alkaa :) raskausoireita on vaikka kuinka pahin on tuo pahoinvointi joka kestää aamusta iltaan
 
Hoitaja soitti tänään tuloksia ja sano et hyvin on laskenu kolmessa viikossa et tyhjentyminen on onnistunu. Halusin kuitenkin uuteen verikokeeseen lähetteen ihan oman mielenrauhan vuoksi. Jospa tää tästä. Kiitos vastauksista ♡♡
 
Voi sinua Kärhö. Mullakin on ollut samanlaisia ajatuksia ja eilenkin olin tosi väsynyt ja päänsärkyinen niin kyllä tuntui että koko maailma on minua vastaan ja rupesi taas korpeamaan se perseelleen mennyt raskauskin. Myös kauhulla odotan jos joku tuttu ilmoittaa raskaudestaan, voin kyllä kertoa että ihan v*tun happamia on pihlajanmarjat tällä ketulla silloin :mad: Kaverin uutta vauvaa käytiin pari viikkoa sitten moikkaamassa, vähän hämmästyin kun oma ajatukseni olikin että "voih kohta meilläkin on taas tämmöinen" :love: Niin, toivottavasti.

Minäkin oon tässä funtsinut hankkivani itselleni muuta ajateltavaa rupeamalla vähän laihduttelemaan. Mihinkään salille tai jumpparyhmiin ei ole todellakaan aikaa taikka varaa lähteä kylläkään, mutta jospa laittaisi vähän remonttiin tätä ruokavaliota ja panostaisi enemmän arkiliikuntaan. Herkkulakko ainakin on ihan ehdoton!! En tosiaankaan tunne että olisin kotonani tässä vartalossa, ihan hävettää kuinka olen päästänyt itseni näin paisumaan :oops: Vaatteetkin jo ahdistaa ja puristaa. Puntarin lähelle en uskalla edes mennä mutta epäilisin että pudotettavaa alkaa olla jo kymmenisen kiloa :sick:
Täytyy tietty pitää järki päässä ja tahti hitaana ettei vaan ala munasolut säikkyä yhtäkkistä muutosta. Raskaaksi tuleminen on yhä tärkeämpää kuin hoikaksi tuleminen :D

Kp on tänään jo 10, huomenna varmaan aloittelen ovistestailun.
 
Bettinah Mun mielestä ei ihan vielä plussa mut melkein. Mulla noi tikut on antanu testiviivaksi ihan yhtä vahvan ku kontrolliviiva. Kyllä mä sinuna silti kellistäisin miehen jo tänään ja huomenna ja.. testaa vielä huomenna jos vähän vahvistuis. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Voi tuota meän tytön vauvakuumetta.. Nyt oli joululahjatoivelista ilmestyny jääkaapin oveen jossa lukee, että: pikkusisko, jonka nimeksi tulee Aada Emilia <3

Mie en muuta toivokkaan, ku että jouluna voisin kertoa, että vauva on tulossa. Mulla ois jo suunnitelmaki valmiina, että miten kertoisin.. Laittasin lapsille yhteisen lahjan ja sinne sisälle vielä kaikille omat paketit. Veljille isoveli tms paidat ja tytölla kaikkea pientä vauvatarviketta esim vaippoja, tutteja, tuttipullo, talkkia ym.. On nimittäin luvannu kaverina vauvaa hoitaa kunhan meille sellanen vaan tulis.. Voi että, nyt vaan häntä pystyyn ja toivoa että tämä kierto ois vihdoin meän!
 
Heippa!
Oon seuraillu tätä ketjua jo muutamia viikkoja ja ajattelin uskaltautua mukaan.

Eli oon 22v neitonen, vakituisessa suhteessa ollut semmosen 6 vuotta. Vauvakuume itellä ollut jo kauan, mutta odotettiin sopivaa hetkeä. Sopiva hetki tulikin elokuun alussa ja ehkäisy jätettiin pois. Ja sitä oltiinkin ekasta kierrosta raskaana! No tää onni loppu lyhyeen ja kkm todettiin muutaman ultran jälkeen, sikiön kehitys loppunut 8+6 ja tyhjennys tapahtui 10+3. Tästä yrittänyt itseään kasailla ja toivonut että seuraavalla kerralla onnistuu. Tyhjennysvuoto jo loppunut (nyt n. 3vk tyhjennyksestä). Kovasti odottelen seuraavia menkkoja...
Pikku hiljaa pelottava toive iskeytyy pääkoppaan, että kyllä se nytkin ekasta tärppää. Ja kovaa tullaan takuulla alas, kun ei tärppääkään..:((n)

Sori en osannut puhelimella korostaa..lisätä voi kuitenkin:
JoRa 22v haaveissa ensimmäinen lapsi. Yksi kkm 10/2015.
 
Bettinah, en saa avattua kuvalinkkiä? Tasavahvat tai kontrolliviivaa vahvempi testiviivahan vasta on virallisesti positiivinen tulos.

AaVeelle onnea ovisplussasta! Huomennako on sitten siirtopäivä vai loppuviikosta vasta? Pidän teille peukkuja!

Tervetuloa JoRa, toivottavasti vierailusi jää lyhyeksi. Otan osaa keskenmenosi johdosta.

Taaperotx5 testissä on jotain viivantapaista, en vaan nää siinä väriä, ehkä luonnossa jotain erottuu?

Oma ovis toivottavasti lähenee, päätin jo että seuraavan viikon ajaksi en ota keikkaa vastaan jotta saadaan rauhassa talletella :p
 
Tervetuloa JoRa :)

Muilla aiheuttaa ympäristö ja odotukset lapsipainetta ja Susalla tytär :LOL: Ihana tyttö,noin kovasti toivoo pientä sisarusta :love:

Täällä pitäs hanojen aueta tänään. Eilen testattu nega joten tän päivän kp26 tulee muuttumaan kp1:ksi. Alkas jo ni loppuis tää odottelu.
Kyllä sitä "muutama" testi tuli taas tehtyä turhaan.
Pari kiertoa ehtii vielä oleen ennen hoitoja.Eli muutamat turhautumiset.
 
Siirtoaika ei oo vielä tiedossa. Soittoaika alkaa vasta kymmeltä.. joutuu jännittämään tietoa vielä hetken. Veikkaan, et perjantaina mennään.

Bettinah tässä on kuva mun plussa testistä.. näin tasavahvaksi mulla menee ovistestit liuskoissa.

http://aijaa.com/gGvjaP

toivottavasti seuraava aijaa linkki on sit positiivisesta r-testistä. :)

Oon kerenny jo unohtaa.. mut Lennis mitkä hoidot teille tehdään? IVF?
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Tervetuloa uusille! Tovottavasti teidän ei tarvitse pitkään kuumeilla. :)

Kärhö, eihän tuos sinun joululahjatoiveesi toteuttaminen ihan mahdottomalta kuulosta. :barefoot: Tsemppiä!
Bosch, jonkinlainen projekti tai tavoite on kyllä hyvä idea, jotta saa ajatuksia vähän muualle. Minä päätin viimeisimmän km:n jälkeen tehdä 100 vatsalihasliikettä (ja vähän muutakin jumppaa) joka ilta kuukauden ajan. Olin näkevinäni tuloksiakin. :LOL:

(ON) Koin taas epätoivon hetkiä lauantaiyönä, kun alkoi taas tulla rusehtavaa vuotoa. Viikonloppu menikin apein mielin ja jännittäsessä maanantain varhaisultraa. Ultrassa lääkäri säikäyttikin oikein kunnolla olemalla ultratessaan pitkän aikaa hiljaa ja vakavana. Mutta yksi elävä ihmisenalku löytyi kuitenkin! :love: Tosin pikkuinen oli niin huonossa asennossa, ettei mittaaminen meinannut onnistua. Mitan perusteella viikoiksi tuli 7+1, vaikka olisi pitänyt olla 8+3. Lisäksi lääkäri oli näkevinään kehittymättömän kaksosen, joka selittäisi vuodot. Joka tapauksessa olo on helpottunut ja onnellinen. Viikon päästä on vielä uusintaultra, koska lääkäri halusi varmistaa mitan ja raskausviikot. Jospa pikkuinen olisi silloin paremmassa asennossa. :)

Lisää plussia teille toivoo
Frid ja pikkuinen 8+4
 
AaVee,meillä vasta alotetaan hoitoja,joten varmaan alkuun miehen testaus myös ja ovulaation induktio. Ongelmahan on olemassaan pco-tyyppiset munasarjat ja ovuloimattomuus keskenmenon jäljiltä.Aiemmin oli kaikki kunnossa.
Tsemppiä teille siirtoon! :)

Frid,ihana kuulla että siellä on kaikki hyvin! Harmi jos on toinen sikiö menehtynyt,selittäis tosiaan ne vuodot. Mutta ihanaa että siellä yksi pieni porskutti :love:
 
Frid Ihanaa!! Onneksi ultrassa oli hyviä uutisia. Vaikkakin harmillista kun toinen oli menehtynyt.

Meinasin saada sydärin kun soitin OYSiin. Soittoaika olikin just LOPPUNUT!! Mut onneks iltapäivällä on uus aika klo 14 alkaen. Sitä odotellessa. :)
 
Tänään testaan siis uudestaan oviksen. Josko nyt olisi tasavahvat. Ihanaa kun täällä saa apua tälläinen tollokin :D

Eipäs päästy eilen tallettelemaan, mulla iski kova flunssa :( tänään vaikka pää kainalossa talletetaan :D
 
Ihanaa Frid! Bosch mie alan kaveriksi laihdutuskuurille ja herkkulakkoon. Nyt on pakko ottaa itteä niskasta kunnolla kiinni ku paisuu vaan.. Meinasin marraskuun olla syömättä herkkuja ja kiinnitän muutenki enemmän huomiota ruokavalioon. Kaikki vitamiinit pitää muistaa ottaa, juua greippimehua ja vielä meinasin ovistikut tilata tänään. 10kg pitäis ainaki saaha pois, mielummin 15..

Minun koiraharrastuski vaatis hyvää kuntoa ja nopeutta, niin se on toisena motivaattorina. Minun iso ongelma on energiajuomat. Vaikka juonki sokerittomana niin nehän pitää makeanhimoa yllä, se pitäis saaha nyt lopetettua mutta tosi vaikeaa! Se on ihan riippuvuus ja helpompi mulla on ollu aina tupakinki poltto lopettaa ku Batteryn juonti...
 

Yhteistyössä