Harmillista Susa. Ehkä se elämä kuitenkin vielä yllättää, älä kaikkea toivoa heitä!
Mitkä sulla on Bettinah kiertopäivät? Onnea oviksen metsästykseen, sehän tässä alkaa kai kohta itselläkin.
Sheldon vai kuka kyseli ovulaatiosta tyhjennyskierrossa? Mulle ainakin tuli testiin plussa, oliko muistaakseni kp32 tai jotain sen suuntaista. Eli on ihan mahdollista.
Taaperot, minun silmään ei erotu viivaa mutta aika hämyisä tuo kuva kyllä on. Ootkin varmaan jo testannut uudestaan, miten kävi?
Mulla alkaa mennä harhaisuuden puolelle tämä kuumeilu.. Nyt olen keksinyt että olen sittenkin raskaana niistä kuukautisista huolimatta mutta en viitsi tehdä testiä koska en halua nähdä negaa. Jotenkin ajattelen vaan että antaa ajan kulua, kyllä se sitten siitä selviää. Rintoja olen hiplaillut päivittäin niin kai ne nyt vähemmästäkin aroiksi tulee
Nivusissa ja alavatsalla tunnen välillä vihlaisuja joille en keksi mitään syytä, mutta liian harvoin niitä mielestäni silti tuntuu ollakseen kohdun kasvusta johtuvia. En tajua tätä, olen kyllä normaalisti ihan fiksu ihminen mutta vauvankaipuu on vissin sekoittanut pään nyt pahemman kerran