Bettinah, onnea testailuun! Kannattaa käyttää ovistikut aina samaan aikaan iltapäivällä tai alkuillasta, jolloin LH-pitoisuus on korkeimmillaan. Minulla oli rfsu:n ovulaatioliuskoja ja hienosti näkyi ovulaatio juuri silloin, kun pitikin. En kertonut testailuista miehelle.
Sheldon, testasin ovulaatiota km:n jälkeen ja kolmen viikon päästä sen bongasinkin.
Lenniksellekin plussaa sitten, kun on aika testata!
Hantta81, minulla on samanlaisia tuntemuksia, vaikka (toivottavasti) olenkin raskaana. Meille piti tulla vauva joulukuun alussa, joten varsinkin viimeisillään olevien näkeminen aiheuttaa haikeutta.
AaVee, mietit ihan liikaa, vaikka ymmärrän kyllä.
Mukavaa, että esikoinen on jo noin iso! Meilläkin on vasta yksi lapsi, joten en osaa sanoa miten elämä muuttuu toisen lapsen myötä. Tuskin niin paljon kuin ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen.
Minulla jatkuu piina. Tänä aamuna piti olla varhaisultra mutta eilen neuvolasta soitettiin, että aikaa pitää siirtää ensi viikkoon, koska ultraava lääkäri oli sairastunut. Vuotoja ei ole enää tullut ja olokin alkaa olla jo riittävän kamala.
Silti epäilyttää, koska kesälläkin pahoinvointi oli aivan järkyttävää, vaikka alkio ei elänyt enää kolmen viimeisen viikon aikana. Jännittää todella paljon maanantainen ultra. Saa nähdä, tuleeko syntymäpäivästäni onnellinen vai onneton.
Frid 7+5