Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

SL onnea kovasti!

Kärhö mulla selvis 12. viikolla keskeytynyt keskenmeno. Kävin 6+5 ultrassa ja sillon kaikki oli hyvin sykkeitä myöten. Alkion kehitys oli loppunut 7+jotain. Siksi en tiiä auttaako mun stressaamista se varhaisultra.. Poissulkis se tietysti ulkoisen ja tm-raskauden.

Nyt mulla on alaselkäkin kipuillu koko iltapäivän. En muista kyllä ollenkaan, että esikoisen alkuraskaus olis ollu näin kivulias.

Bosh: mulla siitä kun otin tyhjennyslääkkeet menkkojen alkuun ei ollut kuin 25 päivää.. Tiedä sitten mitä vuotoa se oli loppujen lopuksi. Ehkä se olikin jotain välivuotoa ja oikeesti kierto oli 45 päivää.

KevätTähti: oon testannu nyt pe, la ja tänään.. Kyllä ne jokainen on aina edelliseen verrattuna ollu vahvempia. Ajattelin testata vielä torstaina.
 
Alsia: Peukkuja huomisen testiin, itse ajattelin silloin tehdä ensimmäisen digin :)

Mä aion kyllä ehdottomasti mennä alkuraskauden ultraan, mutta en missään nimessä halua mennä liian aikaisin. Ajattelin yrittää ajoittaa sen noin viikolle 8+. Jos silloin kaikki on hyvin, niin ainakin ollaan päästy yli sen, mihin edellisen keskenmenneen kehitys loppui.

Tänään testiviiva oli taas selvästi tummempi :)

 
Tämä ei voi olla totta. :cry: Eilen illalla hulahti verta. Sitä tulee edelleen, tosin vaihtelevasti. Omalla kohdallani minun on vaikea uskoa enää mihinkään "harmittomiin" vuotoihin. Jos kaksi edellistä raskautta ovat päättyneet näin, miksei tämäkin. Vaikka olenkin aavistellut, ettei kaikki ole hyvin, tuntuu silti niin kovin musertavalta. Varhaisultra olisi tasan viikon päästä (rv 7+5) mutta pitää kysellä, olisiko vapaita aikoja jo aikaisemmin. Mitä nopeammin tämä selviäisi, sen parempi.
 
Frid ei oo totta. :cry: Toivottavasti kaikki olis kuitenki kunnossa.

pikainen oma napa palaverista.. kp 31 / 25-26 jännän äärellä ollaan. Huomenna vois hanat avautua. Ajan kuitenki apteekin kautta tänään. Negan uskon kuitenki olevan koska rinnoissa ei mitään muutoksia ja joka kerta ku oon raskaana ollu rinnat on turvonnu ja verisuonet kuultanu vahvasti läpi. Mutta let's see..
 
Frid, voin vain kuvitella miten pahalta sinusta nyt tuntuu. Yritä nyt muistaa kuitenkin että toivoa on vielä!
Niin voimakkaasti tulee myötäelettyä tällä palstalla että sydän jättää aina lyönnin välistä kun jollain on huonoja uutisia.. Illalla vielä sängyssä tuntui pahalta Bettinahin puolesta uuden kierron alkamisen johdosta :( Kyllä onnen soisi saapuvan meille kaikille.

Koska meinaat AaVee testata? Aika paljonhan sinulla on jo kierto venynyt. Plussatuulia sinne phuuuuuuuuh :)

Täällä tänään ilmeisesti dpo7 ja kp41. Jotain pieniä oireenpoikasia on syystuuli tuonut mukanaan mutta ei mitään kovin mainittavaa. Jännäähän tämä silti aina on! Viikonloppuna ehkä pakko päästä testaamaan vaikka jotenkin jo etukäteen harmittaa jos nega tulee.
 
bosch mä bongailin ovislimoja vasta kp 17.. ja siitä päätellen huomenna vois hanat aueta. Haen tänään testin apteekista ku on sinne muutenki asiaa. Jotenka huomenna tai tai sit loppu viikosta. Kattoo miten malttaa. :)
 
Kyllä se ihminen kroppansa tuntee. :) Vähän tulee jo verestävää eli huomenna alkaa menkat. No eipä menny rahat "hukkaan" ku en kerenny vielä apteekkiin. Eipä sillä tässä kierrossa ehkä kerettiin 2-3 kertaa heilumaan vällyjen välissä. :D Nyt sit varmaan se soitto sinne OYSiin.. tai sit kokeillaan vielä luomuna.. täytyy keskustella tänä iltana kotona. :)
 
Frid: Ei ole reilua! :( Tiedätkö, vuodoista noin puolet johtavat keskenmenoon ja puolet eivät... Mutta pessimisti ei pety jne, joten jos tuntuu helpommalta kuin elätellä mahdollisesti "turhaa" toivoa, niin tee juuri niin miten itsestäsi parhaalta tuntuu.

Jaksamisia ja peukkuja että tilanne selviäisi mahdollisimman pian!
 
Hei kaikki,
Halusin tulla erityisesti teille kertomaan tarinani. Näytän olevan etusivun listalla, vaikka en tänä vuonna ole keskusteluihin täällä ottanutkaan osaa. Ja tietoni eivät ole täysin oikein enää. Viime vuonna sain kolme keskenmenoa peräkkäin, tammikuussa, toukokuussa ja elo-syyskuussa. Eikä mikään tyhjentynyt itsestään. Kaavintaan kahdesti.
Pääsimme kuitenkin hormoonipolille testeihin, vaikka olin jo 41v. Mitään vikaa ei kummastakaan löytynyt. Ei muuta kuin ikäni.

Laitoin jo takarajoja koko touhulle. Vuoden 2014 loppuun... 42v syntymäpäiväni... Mutta en vain osannut lopettaa, vaikka usko alkoikin jo pettää. Olihan lääkärikin sanonut, että todennäköisesti myös seuraava raskaus menisi kesken. Vain pieni onnistumisen mahdollisuus annettiin...

Nyt kuitenkin, plussasin elokuussa. Varhaisultra ja np-ultra takana ja kaikki näyttää erittäin hyvälle!

Joka kerta keskenmenneissä alkio ei ole vastannut viikkoja, vaikka syke olisikin löytynyt. Nyt mennään ko 6päivää suurempana.

Omalla kohdalla taitaa siis olla kyseessä se, että löytyi se yksi viimeisistä hedelmöittymiskykyisistä munasoluista. Yhtäkään kuukautta tuskin olisin uskaltanut jättää väliin, ennen kuin olisin luovuttanut kokonaan.

Voimia, uskoa, toivoa ja vahvuutta teille! Ja tietysti hyvin hyödynnettyjä oviksia!

Tyydeli ja 13+3
 
Voi Frid ♡♡♡ mikäs tilanne siellä on nyt?

Ja paljon onnea SL ♡♡♡

Täällä tultu tänään kotiin. Vähän ehkä huonoilla fiiliksillä siellä kun ne menkat nyt tuli. Täällä siis kp2. Suunnittelin, että jos vaikka vetäis menkkojen jälkeen niin että joka toinen pvä talletuksia ainakin pari viikkoa, luulis onnistuvan :D
 
Kiitos Tyydeli kun jaoit tarinasi. Ihanaa odotusta teille ja onnea kevätvauvasta!

Kevätvauvasta puheenollen, nyt tuntuu että joka päivä saa lukea lehdistä että joku odottaa kevääksi vauvelia. Vai tuntuuko minusta vain siltä kun oma la olisi ollut huhtikuussa.. Ruotsin prinssiparillakin tärppäsi varmaan tyyliin yk1, ne onnekkaat paskiaiset :rolleyes:

Minua vähän hävettääkin olla tässä vaiheessa kiertoa kun jokainen pienikin tuntemus on VARMA OIRE raskaudesta. Niin monta kertaa se on todistettu että oireet ei vaan merkkaa mitään ilman sitä plussaa :sick: Kuitenkin sitä on olevinaan niin varma, huoh.

No, koska tämä on kuumeilusivu niin täällä tämä sallittakoon :p Eli arkuutta on havaittavissa rinnoissa ja valkkarin määrä on lisääntynyt hurjasti, aika juoksevaa se kyllä on eli sinänsä käy myös merkkinä tulevista menkoista. Alavatsalla on myös ollut jotain tuntemuksia. Himoitsen kaakaota :ROFLMAO: Hyvin käyvät pms-oireista, vai mitä :D Tää on niin tätä.. Aamulla haistoin olohuoneessa olevat ilmapallot (1v juhlien jäljiltä) ja meinasin jo vallan riemastua.

Nyt menen pakastimelle ja kaadan jääpalalokerikon hattuni sisälle :cautious:
 
Jepulista jee.. kp1. Ultra PASia varten varattu ja se on 2.11. Kokeillaan jos ne huurunenät tarrais kiinni (jos selviävät pakkasesta). Ja mikä hulluinta.. heti tuli sellanen kaipuu töihin. Ei tekemään töitä vaan hengaan työkavereiden kanssa.. Mulla on meinaan maailman parhaat työkaverit. :) No mut kyllä ne on ja pysyy vaikka vauva tulisikin.

Halit ja tsempit kaikille meille.
 
Bosch, eikä pelkästään lehtien palstoilta. Tuntuu että kaikki kaveritkin raskautuu vaan. Nyttenkin kolme kaveria odottaa vauvaa..
Itkettää tää tilanne ja itkettää omanapainen ajattelu..
Voi kun osaisi nakata lusikan nurkkaan tän yrittämisen suhteen ja unohtaa koko asian.

Voi Frid! Tsemppiä ja peukut pystyyn että kaikki olisi hyvin!

Onnea Tyydeli! Ja ihania odotuspäiviä!

Haleja teille kaikille.
 
Olen myös huomannut, että lehdistä saa lukea jatkuvasti kun joku on raskaana, mutta kun myös tällä hetkellä tunnen ainakin 5 naista jotka raskaana ja kaikilla samoihin aikoihin laskettu aika. Niin kuin myös noilla prinsessoilla. Vähän alkaa turhauttaa kun myös nämä kaikki 5 ovat tulleet ekalla kierrolla raskaaksi.. sitten on meitä täällä, jotka yrittää ja yrittää kuukausia eikä mitään. :( ja turhauttaa tämä että on vasta kp 3. Argh. :mad:

Nyt en aio intoilla mistään oireista tässä kierrossa. Tai ainakin yritän olla realisti, kun ne ei ole mulla tähän mennessä mitään kuitenkaan tarkoittaneet :poop:

Miten Frid voi?

Mikäs kp bosch sulla on?

Ja AaVee pahoittelut uudesta kierrosta. Tehdään yhdessä plussat kuukauden päästä. Kuljetaan kuitenkin melkein samoissa kiertopäivissä. :)

Oletan nyt, että minun kierto on sen 30 päivää. Ehkä siis ajateltava että ainakin se on positiivista, että se on nyt mennyt normaaliksi. Vihdoin ja viimein.
 
What?? Kertokaa!

Onko keskeytyksen jälkeen normia et kaksi viikkoa kestänyt jälkivuoto ns. lähes loppuu ja alkaa ihan menkkoihin verrattava vuoto??? Mulla on eilisestä ollu ihan kun menkat. Samanlaista juilintaakin kun menkkojen aikaan mulla ollu!! Kyseessä siis tuulimunaraskaus josta lääkkeellinen tyhjennys tapahtui 6.10.. Voiko olla jo normi menkat????
 
Musta kanssa tuntuu että lehdissä nyt hirveästi vauvauutisia. Ei se tietty itseltä ole pois mutta kirpaseehan se kun ajattelee että jos kaikki olisi mennyt hyvin, olisi itselläkin kohta pieni.. :unsure:

Frid, hirveää! Mikä olo nyt?

Hantta81, mulla kävi kans ekan keskenmenon kanssa noin, mutta en tiedä oliko se normaalia. Sillon kierto palautui kyllä heti. Tässä viimeisimmässä kun olin kaavinnassa niin kesti 4 vko ennen kun tuli ekat menkat.

Mulla kp30 ja dpo12 nyt ja kierto heittää 30-40 välillä. Ihan sekaisin siis. Tein huviksi testin tänään ja ihan kun olisin jotain hailuraa saanut, mutta varmaankin vain silmänlumetta tai viivanpaikkaa. Yhtään mitään oireita ei nimittäin ole.

http://aijaa.com/MOL0RI
 
Bettinah, on se onneks viikonloppusin kotona. Pitänee touhuta reippaasti ja kävellä käsillään koko viikonloppu...

Kärsimätön, mulla samat tunteet noita vauvauutisia ajatellen. Aina kun joku kertoo että vauva tulossa niin tulee mieleen että jos viimesin km olisi mennyt loppuun asti olisi meilläkin nyt pian 3kkikäinen vauva perheessä. Että vaikka miten iloitsee toisten onnesta niin silti hiipii suru puseroon.
 
Moikka!
Mä voisin liittyä tänne, jos sopii? :)

Esikoinen vm -12 ja pikkusisarus toiveissa. Joulukuussa -14 geneettinen rk viikoilla 22+0 ja nyt tässä kuussa kkm rv 10+4 (alkio vastasi viikkoja 6+).

Tarkoitus olisi yrittää heti uudelleen, ennenkuin alkaa pelottaa liikaa. En haluaisi odottaa edes yksiä menkkoja nyt km:n jälkeen.
Saa nähdä mitä tästä tulee..
 

Yhteistyössä