Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

Onnea KevätTähti plussasta! Ja plussatuulia Bettinahille ja AaVeelle!

Pahoittelut Kärhö uudesta kierrosta! Vuosi on kyllä tosi pitkä aika odottaa ja toivoa aina vaan.. Itselläni on nyt noin 10 kuukautta viime plussasta, mutta raskaus meni kesken vasta suht myöhään, niin aika ei siksi ole tuntunut ihan mahdottomalta. Silti olen ollut jo aivan tympääntynyt tähän odotteluun ja haaveiluun.

Toivottavasti Lennis kroppa alkais toiminaan kunnolla. Mulla itsellä oli parit viimeiset kierrot aivan omituisia.. Vuotoakin kesti parhaillaan 14 päivää ja ovulaation ja uusien menkkojen välissä ei ollu kuin 9 päivää.. Ihan ihmeellisesti toimii munkin kroppa.

Mulla on tänään ällöttänyt ihan kunnolla plus ihme nippailua on tuolla alavatsalla.. Jospa raskausoireet alkais pikkuhiljaa tulemaan ja se tarkoittaa jotain hyvää. Edellisessä keskenmenneessä raskaudessa mulla ei ollu oikein mitään oireita ja sehän ei tiennytkään sitten hyvää. Ajattelin tiistaina tehdä uuden testin.. Silloin edellisestä testistä olis kulunu kolme vuorokautta. Sillon pitäis ainakin näkyä vahvistumista, jos on vahvistuakseen.
 
Mä myös luotan siihen, että jos on oireita niin turvallisemmin raskaana, vaikka toki on niitäkin, ettei ole mitään oireita. Mun ystävällä ei ollut ekaan 2kk mitään oireita, sen jälkeen vasta alkoi. Mulla ei viimeksi ollut mitään, ja kesken meni. Nyt odotellaan, että saisi huomenna testata. Nyt vähän huonoa oloa, nännit arat, ja väsyttää. Ja oli pakko saada pizzaa :D
 
Kukkuu vaan kaikille!
Täällä tehty testejä jo monta päivää, en oo enää ihan varma että missä kp:ssä mennään. Menkat ei ole alkanut, toissapäivänä oli menkkakipuja ja koko ajan sai käydä tarkistaan et joko alkoi.
Eilen tein netistä tilatun liuskatestin, ei herkkä vaan tavallinen, nega.
Äsken tein apteekin oman testin, testiajalla nega (5min) päästä mutta n. 20-30min päästä näkyi jotain hyvin haaleaa. Tietääkö joku tuleeko noihin apteekin omiin testeihin viivanpaikka vai voisiko olla tosi haalea haamu?
 
Onnea plussanneille!!! <3

Mä täällä oottelen et jälkivuoto loppuis kokonaan ja tulis ekat menkat. Sit tietäs miten kierto edes menee...

Raskausoireista sen verran, et mullahan tässä tm raskaudessa alko jo kaks viikkoo ennen plussaa. Rinnat meni todella kipeiks. Siis niin herkät et nännit ku hipas johonki ni auuuhhh! Pahaa oloa oli päivittäin. Koko roppa turvoksissa! Karmee väsymys myös tuli jo ennen plussaa.. Maitooki alko tulee ku nänniä vähän tiristi!
Muissa kolmessa raskaudessa oireet alko vasta plussan jälkeen.. Sinänsä outoo ja siks mä alusta asti mietin, et onkoha kaikki kunnossa ja eihän se sit ollukkaan. Kumma miten sitä kehonsa tuntee ja osaa aavistaa jo ennakkoon :/
Mutta, oireethan mulla selkeesti väheni kaks viikkoo ennen varhaisultraa et senki takii aavistelin pahaa..

Teille kaikille oireista kärsiville todellakin toivon vaan hyvää!! :) <3

Oli vaan pakko kommata ku itellä menny just päinvastoin..
 
Aivan käsittämätöntä! Niin taitaa kuitenkin se kp tulla. Nyt pyyhkiessä tuli muutama haalean haalea veriviiru. Mistä mun oireet sitten tulee? Miksei ole yhtään menkkakipuja vaikka normaalisti on sellaiset, että pakko ottaa buranaa. Nyt on todella hyvä olo, ollut sellainen fiilis, että oisin raskaana, onnellinen olo. Ja nyt jotain tälläistä. Voi kun jäisi vain näihin. Ja antaisi plussan jo.. Tässä mennyt niin kauan jo. :(
 
Voi harmi Bettinah :(

Tärpätti - mulla ei ole pahemmin kokemusta kyseisestä merkistä, mutta olen yleensä kuullut vain kehuja sen luotettavuudesta, ja ettei mitään viivanpaikkoja tulisi? Yhden negan olen vuosia sitten testannut Apteekin omalla, ja silloin olin kyllä aivan 100% varma negasta...
 
Onnea plussanneille ja Bettinah isot pahoittelut!! Tiedän tunteen, että on ihan varma että ois tärppi käyny ja ne menkat kuitenki tulee. Niin ärsyttävää!!

Eilen jäi ovistesti testaamatta, kun lähin koiran kans taas kisoihin. Nyt vasta sain tehtyä ja näytti plussaa! Tasavahvat viivat oli, mutta miksei mulla oo mitään oireita?? Tunnen oviksen oikeasti ihan aina, mutta nyt ei mitään.. Kait se täytyy kuitenki illalla mies kellistää =)
 
Onnea Alsia ja KevätTähti! Ihana kuulla täältäkin välillä hyviä uutisia. :love:

Ovatko muut päässeet keskenmeno(je)n jälkeen kunnalliseen varhaisultraan?
Minä olisin päässyt jo ensimmäisen km:n jälkeen mutta kesälomien takia aikoja ei ollut. Nyt olen menossa puolentoista viikon päästä, mikä on ihan hyvä, koska edelleen on epävarma olo. Oireita on hyvin vähän. Tänään on rv 6+2 eli juuri se päivä, jolloin edellinen alkio oli menehtynyt. :unsure: Tyhjentyminen tapahtui kuitenkin vasta kolmen viikon päästä siitä. En siis usko ennen kuin näen! Viime yönä ja kerran aikaisemminkin olen nähnyt painajaista, että verenvuoto oli alkanut. En meinannut uskaltaa mennä aamulla vessaan.:cautious:

Yritän nyt vaihtaa positiivisempaan mielentilaan ja toivotan oikein voimakkaita plussasyystuulia kaikille!

Frid 6+2
 
En nyt ole aivan varma alkaako menkat. Nyt ällövaroitus! Tarkistelin äsken vessassa käydessä niin se oli ennemminkin limaista jossa ihan vähän vaaleanpunaista mukana. Joten todella vaikea sanoa mitä tapahtuu. Nyt vaan peukut pystyyn, ettei menkat tule.
 
Jaksamisia ja peukkuja Frid! Ja kiitos onnitteluista :)

Mun pitäis saada varhaisultra, pitää kysellä jos/kun nuo viivat tuosta vahvistuvat... Tämä on kyllä aika kamalaakin... Tokassa raskaudessa, ekan keskenmenon jälkeen, päätin ettei voi olla niin huono tuuri että taas menisi kesken. Päätin vaan luottaa, ja onnistuinkin aika hyvin.

Nyt ei taida onnistua. Tilasin siis lisää raskaustestejä, niin voin nyt alkuun testata joka päivä, ja tehdä digitestejäkin pari niin että näkisin noiden 2-3 viikkoa ja 3+ viikkoa tulevan ajallaan. Pysyy itse rauhallisempana, kun on aina vain pieni "askel" odotusta kerrallaan, ja sitten tietää taas vähän lisää...
 
Toivotaan nyt Bettinah ettei ne menkat ala! Huomennako meinasit taas testata?

Mie sain kohdunulkosen jälkeen ultran kunnallisen kautta. Tehtiin 6+1 jossa syke jo näkyi. Alkio menehtyi kuitenki luultavasti vko8. Jos joskus vielä sen plussan saan, niin soitan kyllä heti neuvolaan, että pääsis taas ultraan.

Tärpätti, en oo ikinä saanu mitään viivaa testiajan jälkeen apteekin omaan testiin. Jospa se sulla nyt plussaa enteilis.. =)
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Voi Bettinah! Mä pidän sormet ja varpaat ristissä et siellä mini olis kasvamassa!!! Lie kiinnittymisvuotoo??
Miten jännittääki teidän muiden puolesta.

Pahan kokemuksen jälkeen ei pidäkkää raskauksia itsestään selvyytenä omalla kohdalla. Mä oon aina raskautunu sanotaanko viimestään kolmannesta kierrosta. Nykyisen mieheni kanssa yli vuosi yritetty ja tuntuu jo et joku vika on jossaki.. Toisaalta miettiny ja koittanu kääntää asian niin, että se tulee kun se meidän tilanteeseen sopii :)
Saataspa mekin pikapikaa plussaa kehiin <3
 
Mä olen saanut apteekin omaan testiajan jälkeen jotain viivantynkää. Väriä niissä ei pahemmin ollut. Mut olen saanut kyllä oviksenkin aikaan ihan värillisen viivan kyseiseen testiin.

Onnea plussista!

Taustailen edelleen. Viimeisin km/tyhjennys/kaavinta oli liian rankka. Menkat ei ole vielä alkanut.

Mäkin muuten pääsin kunnalliseen varhaisultraan mun historiikin takia.
 
Ei menkkoja, eikä plussaa. Tein testin , olin nukkunut vasta 6h kylläkin, mutta tein. nega. Koitin etsiä haamua, mutta kun ei niin ei. Minkäs teet . Nyt taas odotellaan. odotan nyt perjantaihin asti, jos mitään ei kuulu. Nyt siis kp 30.
 
Nyt kun olen toivonut sitä haamua niin alan kuvitella jo sen tuohon testiin. Haluan sitä niin paljon. Yritin laittaa kuvan, mutta enpäs osanut, ja siis onhan se nega, toivon että muuksi muuttuu vielä. Vielä on ripaus toivoa jäljellä.
 
Bettinah, kyllä minäkin (tablettia käännellen ja väännellen) löydän tuosta viivanpaikan. Toivon parasta, kyllä sinäkin jo plussan ansaitsisit!

Tsemiä Theran, elämä on kovaa koville.. Onhan se hyvä antaa kropan sekä mielen palautua rauhassa.

Miten kävi tietämättään raskaana olleelle vuotajalle, ANTEEKSI kun en muista nimeä! Ultrattu varmaan on..?

Niin ja minustakin apteekin omat r-testit, ainakin siis ne kukkapaketilliset puikkotestit, on yleisesti hyvin luotettavina pidettyjä. Jos niissä on "jotain" niin aika varmasti silloin masussakin on "jotain" :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Oi ihanaa kuulla, että muutkin näkee jotain epämääräistä! :D ja kiitos ♡♡ tässä on se hyvä puoli, että lähden huomenna laivalla Tallinnaan ja kotona olen takaisin keskiviikko illalla. Jos sitten torstaina haen testin ja testaan perjantaina :) aika kuluu ainakin nopeammin kuin kotona istuen :D kunhan ne menkat ei nyt ala. Mä täällä odottelen uusia plussia. ♡ ja ehdottomasti haen sen apteekin oman testin sitten!
 
  • Tykkää
Reactions: norappi
En oo varannu vielä lääkäriä... Ootan nyt vielä sen vuoden verran, eli marraskuulle...
Mullakin on jotenkin outo olo. Olin melko varma et olis tärpänny, ei siis normaaleja menkkakipuja (selkä, jalat) jotka alkaa kramppailee viikko ennen menkkoja. Janottaa koko ajan, maha sekaisin. Haistan kaikki pahat hajut mitä muut ei haista.. Ja nyt kun menkat alko, vuodan kuin seula... Tein raskaustestin siltä varalta toissa päivänä ennenkuin menkat alko, niin negaa näytti että en usko että ois varhanen keskenmenokaan.. Outoa.

Anteeksi omanapainen viesti, nopsa päivitys kahvitunnilta
 
Heipsis!

Miten miä tänne löysin vasta nyt...? Kesäkuusta lähtien koittanut ettiä "vertaistukea", toisia miltä elo keskenmenon jälkeen tuntuu.

Täällä siis kirjoittelee 21vee savolainen. KM koettu 6/-15 rvllä 10+?. Uutta yritystä on jo useempi kuukaus takana, ja nyt mies myhäilee kitinälleni kivuista ja turvotuksesta kropassa että tutuilta kuulostaa :whistle:
Vielä ei uskalla alkaa testailee kun kp 16/28, dpo:sta ei hajuakaan. Ovis tuntui olevan aikasemmin kun yleensä, joten pelattiin varman päälle ja peittoa heiluteltiin koko viikko :X3:


Elikkäs siis kerttupetteri 21v / KM 6/2015 / esikoisesta haaveileva Jos nyt oikein meni :rolleyes:

Onnea plussanneille ja tsemppiä sitä plussaa odottaville ♡
 

Yhteistyössä