Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

Hitsi, ku meninki nyt tekemään sen testin.. Eihän se ollu edes aamupissasta. Aika kumma juttu kyllä. Ei kai sen pitäs edes näkyä vielä päiväpissasta näillä päivillä? Ehkä mulla oli nyt aika raskaudenpunaiset lasit päässä, kun tulkitsin sitä tikkua Mutta joo, huomenna aamusta teen uuden
 
No onko se raskausoire myös, että aloin itkeä Alsian haamulle ja et sulla on ollut runsas valkovuoto :'D teen myös huomenna aamulla testin ;) koitan silti psykologisoida itseäni, että sieltä voi tulla se tuttu nega. Etten liikaa odota. Helpommin sanottu kuin tehty
 
  • Tykkää
Reactions: Alsia
Käytiin äsken lapsen kanssa suihkussa iltapesuilla, ja oli pakko hakea tuoli alle kun alkoi aivan tajuton väsymys. Melkein nukahdin siihen istualtaan. Ja rinnat edelleen paisuksissa ja nännit arat. Hieman jopa sattui kun laitoin pyyhkeen päälle.
 
Kuulostaa hyvältä Alsia! Kuvaa kehiin testeistä! :)

Bettinah heti sit aamulla kertomaan tuloksesta! :ROFLMAO: Ei malta odottaa! Täytyy jännätä muita kun täällä ei hommat etene :D

Vihdoin se tiputtelu on loppu! Tosin nyt ei kiinnosta seksi pätkääkään,kun meillä on käynyt tänään kamalasti vieraita,oli hääkakkumaistelut :p Päädytään mustikka/valkosuklaaseen.
Kakku onnistuneesti tuhottu! :giggle:
Nyt on vaan niin nuutunut,että voi painua pehkuihin.
Aijoo,ällötysvarotus-lue omalla vastuulla; miullahan oli se kysta emättimen seinämässä,joka todettiin km:n kanssa samaan aikaan,joten varmaan hormoneista johtuvaa.Nyt se on hävinnyt! Jei! Tunsin muutamana päivänä ikävää nipistelyä siinä kohdin,en sit analysoinut asiaa enempää.Mutta se on sillon puhjennut.Jotain hyvääkin! :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Yritin kovasti saada kuvaa laitettua tänne muttei onnistunut puhelimella eikä ipadillä. Nyt mulla on vähän vihlonut häpykummun (onko sellasta edes?) alla ja tuntuu kuin alavatsalla olis puhallettu ilmapallo paineen tunteen takia.. Toivottavasti ei vaan menkat alkais nyt!

Bettinah sullahan on jo vaikka mitä oireita.. Jee!!
Huomenna tullaan sitte molemmat hehkuttaan plussaa. Toivotaan ainakin kädet kyynärpäitä myöten ristissä:)

Oon ite tehny nyt viimisiin kahtii juhliin valkosuklaa-mustikkatäytekakut. Ne on kyllä ihan superherkkua.. Hyvä valinta!
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Olihan se vähän vahvempi kuin eilinen.. Ei todellakaan voi sanoa vahvaksi, mutta on siinä ihan selvästi väriä. Miehenkin mielestä siinä oli kaks viivaa vaikka se sen kerrottua kysykin, että monta siinä pitäis olla:D

Voi ei ku oon innossani, mutta samalla kyllä pelottaakin kovasti. Nyt muutkin ryminällä vaan plussaamaan!!
 
Mulla oli rfsu:n testejä. Vähän se nega masensi kun ei tullut edes haamua, vaikka paljon oireita. Mutta onhan se vielä mahdollista, että muuttuu plussaksi. Viime yönä en nukkunut melkein yhtään, kun oli jatkuva menkkatunne, ei siis sinänsä kipu vaan sellainen tunne. Mulla yleensä kovat kivut. Ja vähän väliä pitää oikein tarkistaa, että alkoiko ne. No ei vielä onneksi, toivotaan parasta. Ja toivon, että myös KevätTähti tekee pian plussan! :love:
 
Alsia hieno haamulainen sulla! Toivotaan, rt lähtee vahvistumaan nopsaan.
Bettinah pahoittelu negasta. Mut toivotaan, et menkat pysyy poissa.

ON: kp 27/25-26. Ei mitään oloja mihinkään suuntaan. Sen ovisliman takia odotan menkkoja kp 31 paikkeilla.
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Olen melko varma, että ovis oli silloin kaksi viikkoa sitten viikonloppuna. Nyt taas ei ole menkkaoloja. Ne tulee aaltoillen. Yhden laskurin mukaan menkat pitäisi alkaa tänään, toisen mukaan maanantaina. Toisaalta maanantaina vasta on se kp 30. Joten odotan sinne. Vaikka tekisi mieli nyt heti uudestaan testata vaikka ei siitä hyötyä ole. Mutta odotellaan nyt maanantaihin. Aika voimakas fiilis raskaudesta on, mutta voi se olla vain vauvakuumeesta johtuvaa.

AaVee testaat siis keskiviikkona? Toivotaan plussaa myös sinne ♡
 
Onnea KevätTähti!

Toivotaan sitä plussaa myös Bettinah ja AaVee teille :)

Niin täällä luultiin tiputtelun loppuneen mutta se päättikin jatkua vielä yöllä ja tänään.
Huomenna kp10 ja sen verran kesti aiemmassa kierrossa myös.Josko sit ois loppu.Mitta täys tähän jatkuvaan vuoteluun.

Jotenkin tuntuu et oon nyt pudonnu näistä ketjuista.Kun kropassa ei vaan tapahdu mitään järjevää,ei oo jännättävääkään.
Joten joskus sit mennään hiljaiselolla,kun ei vaan oo ku tätä samaa sontaa :poop:
Lueskelen kuitenkin ja jännään plussia :barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: KevätTähti
Tavallaan haluaisin tehdä testin taas heti huomenna. Mutta ei siitä taida olla mitään hyötyä. En usko, että yksi vuorokausi vaikuttaa. Jotenkin on myös tottunut jo siihen negaan, on tässä sen verran kauan jo mennyt. Jos ei menkkoja kuulu, niin maanantaina testaan. Koitan olla testaamatta huomenna :D
 
  • Tykkää
Reactions: norappi
Onnea plussista, eiköhän niitä ensi viikolle vielä ainakin muutama siunaannu! Toivottavasti plussat kestää nyt kesään saakka (y)

Uudesta kierrosta valitteluni kärhölle. Varmasti masentaa, on siihen lupakin, vuosi on kyllä piiiitkä aika. Mitä varten Bettinah sinulla esimerkiksi on se lääkäri varattuna? Ja onko yksityiseltä vai julkiselta?

Kyllä se aurinko varmasti paistaa vielä sinunkin risukasaasi Lennis, halaus sinulle.

Olin vastikään keikalla hoitokodissa jossa varoiteltiin ettei siellä voi työskennellä raskaana olevat koska eräs henkilö kantaa sikiölle vaarallista virusta. Oli jotenkin karu meininki kun "ethän ole raskaana?" lyödään tiskiin. Ehkä ensi kerralla jo olenkin, ettäs tiedätte :p
 

Yhteistyössä