Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

Mä en tiedä miten ollaan miettimättä :D kovasti yritän mut ei mulla päässä mikään muu pyöri :D eilen ja tänään ollut vihlaisuja vatsassa. Ei ole ennen ollut. No yököstystä on taas, mutta sitäkin ollut jo usein vaikken ole ollut raskaana.

Tänään kp 22. En tiedä mikä se kierto nyt on, mutta varmaan sen 30 pvää :D
 
Ääh on se kyllä niin peestä, kun näiden lääkkeellisten tyhjennysten jälkeen ei oo automaattisesti sitä ultraa :( Mulla vertailuna nyt se viime vuotinen geneettinen keskeytys rv 13+ ja nyt tämä mikä selvisi rv 8+ (ja päättynyt 6+5), niin pelottaa että onkohan nyt tullut edes kaikki pois :( Nimittäin vuosi sitten tuli selvemmin ja nyt vaan pienempää vuotoa runsaammin. En viitsi tarkemmin kuvailla mutta enivei, nyt stressaan ettei sieltä olekaan kaikki tullut pois.
 
Sheldon: Vuodin viime keskenmenossa suht runsaasti kirkasta verta ja vähäisiä klimppejä 1,5 viikkoa. Kaksi vikaa päivää osastolla lääkkeellisessä tyhjennyksessä. Vielä viikon vuodon jälkeen näkyi aivan liian heikko syke, vaikkei tyyppi ollut kooltaan kuin kuuden viikon kokoinen ja olin kymmenennellä viikolla. 20 tyhjennyslääketabletin jälkeen lopulta ultrasivat osastolla, ja alkio sun muu raskausmateriaali oli KAIKKI tallella lääkkeistä ja vuodosta huolimatta. Vuoto tuli muualta. Jouduin kaavintaan.

Joten oman kokemuksen mukaan, jos syystä epäilyttää onnistuiko tyhjennys, vaadi se ultra. Sano ettei kunnon vuotoa tullut, jos ei tullut.
 
Heips!
Täällä yksi kuumeileva, kolmas olisi toiveissa. Keskeytynyt KM oli tämän vuoden tammikuun lopulla (LA oli elokuussa). Nyt aloitettu yritys, jännittää kovasti. Tänään on kp 21/28 :)
 
Inhottavaa että henkisen selviytymisen lisäksi joutuu murehtimaan tyhjentymisen onnistumistakin :unsure: Älä tuhlaa Sheldon aikaa turhaan stressaamiseen vaan ole huomenna heti yhteydessä hoitavaan tahoon, kyllä siellä varmasti ymmärretään huolesi.

Tervetuloa Tärpätti, pikaista plussaamista toivon sinullekin!

Bettinah, tyhjennyksen alkamisesta laskettuna tänään on kp31 eli ihan tosi aikaistahan nyt vielä on. Rinnat on arkoina ja näppylöitä puskee, eli voi tarkoittaa ihan mitä vaan maan ja taivaan väliltä :sneaky: Päätin kuitenkin aamulla pissiä raskaustestiin, ehkä sitten palaudun taas maan pinnalle :ROFLMAO:
 
Rinnat tuntuu kuin olisivat hieman turvonneet, ja nännit vähän arat. Yhtäkkisiä mielihaluja :D teki aivan järjettömän paljon mieli salaattia. Aloin siis keskellä yötä pilkkominen salaattia ja vedin ison lautasellisen :D onneksi huomenna saa nukkua pitkään kun mies kotona ja herää lapsen kanssa aamulla. Viikko...viikko jaksettava odottaa. Nyt yritän tosissasi odottaa ensi viikon sunnuntaihin ja testata vasta silloin jos menkat ei tule. Mutta voi olla että sorrun aiemmin jo :D
 
Hei hoksasin just että mulla ois ollu tänään laskettu aika ilman keskenmenoa. Tai oikeastaan eilen ku ehti jo vuorokausi vaihtua.. =) ajattelin etukäteen että ois ollu tosi paska fiilis, mutta onki ihan ihmeellistä etten muistanu sitä ollenkaan! Ehkä mie oon oikeasti saanu ajatuksia irti vauvakuumeesta ja keskittyny muuhunki elämään..
 
No niin, testin tein aamupisusta ja kuivuneena onnistuin bongaamaan siitä viivanpaikan mikä ei ainakaan tuossa merkissä (one step) taida tarkoittaa yhtikäs mitään. Jokohan sitä palaisi maan pinnalle :whistle: Pitää vaan uskoa että tuulimuna ja sen keskeytys on pistäneet kropan sekaisin. Tulisi nyt vaan ne menkat sieltä! (eli luultavasti testaan vähintään joka toinen päivä siihen saakka :D)

Lupaavalta kuulostaa Bettinahilla (y)
 
Ei ole tainnut nyt plussia täällä sadella..Tsemppiä kaikille tasapuoleisesti (y)

MInä sain perjantaina ne HcG tulokset ja lääkäri oli soittaessaan niin kiireinen, että ilmoitti vain että lukema on niin alhainen että keskenmeno on täydellinen. En sitten ehtinyt edes kysyä että kuinka kauan r-testi voi sitten vielä näyttää plussaa:cautious:. Tuntuu että ei tässä jaksa edes mitään testejä enää edes tehdä, aina kuitenkin viiva ruudussa:oops:. No jos taas viikon päästä katselisi..

Nyt on muutenkin vauvakuume jäänyt jotenkin taka-alalle. Olen ollut hirrmu väsynyt muutaman viikon, töissä stressiä ja kiirettä, selkäongelmia jne. Kotona kamala kaaos ja mitään ei ole jotenkin jaksanut ja ehtinyt tehdä. Lasten kanssa "hirveä" nukutusrumba iltaisin ja pinna piukeena kun viulunkieli:confused:.

Jospa tässä lapsen syysloman aikaa ehtisi pitää vähän vapaata ja painaa "pause" nappulaa ja kerätä taas itsensä kokoon.

Pakko ottaa itseään taas niskasta kiinni, aloittaa kuntoilu ja katsoa syömisiä, ulkoilla jne. Josko se siitä sitten taas:whistle:.
 
MeaMinnis eiköhän se testi plussaa näytä niin pitkään jos luku yli 25 tai mikä lie herkkyys sulla testissä onkaan? Näin ainakin aattelisin ite.

Minä aloin vuotamaan eilen tosi kovasti uudelleen. Pääsin onneksi päivystykseen ja ultrasivat. Kohtu täynnä verta joka vuotaa pois. Raskautta ei näkynyt joten diagnoosi keskenmeno. Mutta jotta varmistutaan niin seurataan hcg:tä. Koska jos jostain syystä olisikin raskaus vielä niin se ei ultrassa kuitenkaan olisi vielä näkynyt kun viikot olisi sen max 5. Itse en tiedä mihin kallistua, ehkä enempi keskenmenoon, mutta... testi on yhtä vahva kuin viime perjantaina jolloin tuli ensimmäinen "veriryöppy". Ja maitoa tulee edelleen rinnoista. Yleensä maito loppunut heti kun keskenmeno alkanut. En tiiä. Huomenna hcg ja ylihuomenna kuulee onko lasku suuntaan.
 
Nyt on kamala ummetus ja tulee sellaisina aaltoina kova kipu vatsaan :( en tiedä mistä tää nyt on. Anteeksi ällötys. Mutta pakko avautua johonkin. Tää kipu on kamala kun se tulee, sattuu niin paljon, että oksettaa.
 
Tervetuloa uusille! Päivittelin listaa, jos haluatte jotain tarkempaa sinne, niin laittakaan (tummennettuna tai punaisella tms.) lisäyspyynnöt, niin huomaan paremmin.

Meillä on menossa vähän kriisiä miehen kanssa... Ei kai mitään suurta eikä ihmeellistä, mutta molemmat ovat väsyneitä ja töistäkin stressaantuneita, joten ei oikein makuuhuoneen puolella tapahdu yhtään mitään... Ja nyt olis aika otolliset ajat... :( No ehkä tässä vielä kun saadaan lapsi yhdeksi yöksi keskellä viikkoa yökyläänkin isovanhemmille ja saadaan hieman omaa aikaa. Toivottavasti sitten onnistais. Vaikka kai tää yrittäminen on aika epätoivoista jos pitäis tärpätä yhdestä ainoasta kerrasta. Mutta eiköhän tämä tästä.
 
Nuska,eihän se tarvitse kuin sen yhden kerran siihen tärppiin ;)
Välillä kyllä tuntuu,et vaikka kuinka yrittäs niin silti ei tärppää.Niin tuurista kiinni! :D

Täällä alkukierron ahdistus kanssa siitä,tärppääkö enää koskaan.Stressi on onneksi töiden osalta ohi,mutta ainahan sitä keksii jotain stressattavaa :unsure: Itse oon aika herkkä ja huolehdin ja murehdin paljon asioita.
Kp6 menossa ja jos nää hiton menkat joskus loppuis niin pääsis kans talletteleen. :cautious:
 
Jokos Bettinah on plussannut?

Tiedän Lennis tuon epätoivon tunteen varsinkin uuden kierron osuessa kohdalle. Minäkin murehdin yleensä naapurinkin murheet.. Kyllä se plussa meille kaikille vielä tulee, ennemmin tai myöhemmin.

Valehtelisin jos väittäisin että en olisi toivonut eilisen ovisplussan tarkoittaneen raskautta.. Kai se ovulaatiota kuitenkin merkkasi kun viiva lähti haalenemaan jo eilisiltana. No, tuli ainakin talletettua!

Vasemmalla puolen tapahtuu, tuntuu selvästi, vaikka limahommia en ole kyllä havainnut yhtään greippimehusta huolimatta :rolleyes: Rinnat on arkoina ja (älkää kysykö miksi kokeilin..) niistä tulee maitotippoja jos tiristää. En siis ole imettänyt kevään jälkeen. En oikein tiedä itsekään miksi pidän yllä raskauskuvitelmaa, ihmismieli on niin jääräpäinen kai :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: susa123
Täällä odotellaan menkkoja. Ei mitään oireita raskaudesta. Ei mitään oireita menkoista. Nyt menossa kp 24/25-26. Katoin just kalenterista, et mulla on ollu viime kierrot 26 pvä, 25 pvä, 26 pvä, 25 pvä, 29 pvä ja sitä edellinen oli sit mega kierto yli 70 pvää km:sta johtuen. Mut joo huomenna tai perjantaina vois alkaa..

Työt haittaa palstailua :ROFLMAO: mutta kaikille tasapuolisesti tsemppiä! :love:
 
Peukkuja ja tsemppiä, tuntuu että täällä moni piinailee ja jännittää, kuka missäkin vaiheessa kiertoa :D

Mullakin bosch oli tuo km:n jälkeinen eka kierto kaikkein stressaavin. Olin jotenkin ihan sillä mielellä, että "pakko" tulla uudestaan raskaaksi ja halusin uskoa siihen tosi kovasti, vaikka nyt jälkeenpäin kun mietin niin eihän mulla ollut yhtään sellaista varmuutta raskaudesta kuin kahdessa plussakierrossa oli... Kroppakin sen kierron vissiin aika sekaisin... Sitä vaan tarkoitan, että jaksamisia jatkoon ja kovasti peukkuja että se plussa tulee pian, kun sitä niin kovasti odottaa :)

Täällä meneillään kp 23 (dpo 7). Viime kierrossa olin jo ihan sormet syyhyten testailemassa tässä vaiheessa, nyt on jotenkin paljon rauhallisempi olo... En tiedä miksi. Mitään kunnon tuntemuksia suuntaan tai toiseen ei oikeastaan ole. Hetkellisiä toiveita raskaudesta, toki. Lämmöt nousivat ovulaation jälkeen hyvin, mutta laskivat sitten epätavallisen alhaisiksi. Samalla lailla kävi ensimmäisessä plussakierrossa (toisessa en mitannut ennen kuin myöhemmin työmatkan takia), nousivat sitten sitä kohti kun menkkojen piti alkaa. Joten katsotaan lähtevätkö lämmöt uudestaan nousuun (raskauden merkiksi?) vai lähtevätkö vielä enemmän laskuun kun menkat tulevat... Tissitkin ovat kipeämmät kuin mitä yleensä olivat loppukierrosta ennen keskenmenoja, mutta viime kierrossakin olivat tosi kipeät, joten sen en oleta tarkoittavan nyt mitään. Eivät kuitenkaan ole läheskään niin arat kuin olivat välillä raskauden aikana. Dpo 4 tuli todella voimakkaita kohtutuntemuksia, nipistelyä ja painon tunnetta, mutta niin tuli viime kierrossakin - syytä en ollenkaan tiedä. Tuollaisia en aiemmin muista mulla olleen, mutta raskaudet ja kaavinta ovat hyvin voineet herkistää mut tuntemaan tuollaisia juttuja, joita en aiemmin tuntenut.

Dpo 10 varmaan testaan joka tapauksessa, kun noita halpistestejä kerran lojuu kaapissa...
 
Mitäs muuten luulette, jos nyt olenkin raskaana, niin pääsenkö varhaisultraan kunnan puolelle? Takana siis mahdollisesti kaksi km. Mut toisesta en ole sata varma, kun se oli sekavaa aikaa.

Tuntuu kuin pissattaisi vähän väliä, ihan niin, että tuntuu tulevan housuun, mutta sitten tuleekin vain pieni liru pönttöön :D tuntuu et mä kuvittelen itselleni oireita kun on niin kova vauvakuume :D
 
Ai niin, piti vielä sanoa. Mitä luulette. Se keskenmeno kun viimeksi tuli, niin se tuli heti kun olimme harrastaneet seksiä. Yöllä siis puuhailtu ja aamulla kaikki vielä hyvin mutta sitten päivällä alkoi vuoto. Eli musta tuntuu, etten uskalla enää harrastaa mitään , ennen kuin ollaan varmoilla viikoilla. Siis jos nyt tästä edes raskaaksi tullaan. Eli tuleeko meille sitten 3kk selibaatti :D vai voiko olla vaan huonoa tuuria, että tuli just samaan aikaan keskenmeno? Vai voiko niillä olla jotain yhteistä?

T. Hermoheikko
 

Yhteistyössä