Peukkuja ja tsemppiä, tuntuu että täällä moni piinailee ja jännittää, kuka missäkin vaiheessa kiertoa
Mullakin
bosch oli tuo km:n jälkeinen eka kierto kaikkein stressaavin. Olin jotenkin ihan sillä mielellä, että "pakko" tulla uudestaan raskaaksi ja halusin uskoa siihen tosi kovasti, vaikka nyt jälkeenpäin kun mietin niin eihän mulla ollut yhtään sellaista varmuutta raskaudesta kuin kahdessa plussakierrossa oli... Kroppakin sen kierron vissiin aika sekaisin... Sitä vaan tarkoitan, että jaksamisia jatkoon ja kovasti peukkuja että se plussa tulee pian, kun sitä niin kovasti odottaa
Täällä meneillään kp 23 (dpo 7). Viime kierrossa olin jo ihan sormet syyhyten testailemassa tässä vaiheessa, nyt on jotenkin paljon rauhallisempi olo... En tiedä miksi. Mitään kunnon tuntemuksia suuntaan tai toiseen ei oikeastaan ole. Hetkellisiä toiveita raskaudesta, toki.
Lämmöt nousivat ovulaation jälkeen hyvin, mutta laskivat sitten epätavallisen alhaisiksi. Samalla lailla kävi ensimmäisessä plussakierrossa (toisessa en mitannut ennen kuin myöhemmin työmatkan takia), nousivat sitten sitä kohti kun menkkojen piti alkaa. Joten katsotaan lähtevätkö lämmöt uudestaan nousuun (raskauden merkiksi?) vai lähtevätkö vielä enemmän laskuun kun menkat tulevat...
Tissitkin ovat kipeämmät kuin mitä yleensä olivat loppukierrosta ennen keskenmenoja, mutta viime kierrossakin olivat tosi kipeät, joten sen en oleta tarkoittavan nyt mitään. Eivät kuitenkaan ole läheskään niin arat kuin olivat välillä raskauden aikana. Dpo 4 tuli todella voimakkaita kohtutuntemuksia,
nipistelyä ja painon tunnetta, mutta niin tuli viime kierrossakin - syytä en ollenkaan tiedä. Tuollaisia en aiemmin muista mulla olleen, mutta raskaudet ja kaavinta ovat hyvin voineet herkistää mut tuntemaan tuollaisia juttuja, joita en aiemmin tuntenut.
Dpo 10 varmaan testaan joka tapauksessa, kun noita halpistestejä kerran lojuu kaapissa...