Voi
Bettinah tuli pahamieli mullekin
Itse olen käyttänyt Clearblue digitaalisia ovulaatiotestejä, koska olen niin tajuttoman surkea arvioimaan niitä viivoja ja en kestä sitä epävarmuutta
Pahoittelut ja uutta tsemppimieltä uuteen kiertoon joutuneille
Onnittelut kaikille plussanneille!! Ja ISOT peukut piinailijoille
En ole ehtinyt kirjoitella kun olin reissussa.
Tuntuu ihan kamalalta tulla tänne kertomaan omaa tilannetta...
Menkat ovat pysyneet poissa ja perjantaina reissussa kävin osatamassa cb:n digi r-testin ja siihen tulla pärähti "raskaana 2-3"..
hui!!! Kamala pelontunne tuli vaikka pitäis olla ikionnellinen. Oikean puoleinen munasarjavihlonta ja kipuilu on jatkunut, se pelottaa ja mietityttää suunnattomasti!
sekä menkkamaisia kipuja on ajoittain, niitä ei ole ollut ensimmäisessä raskaudessani eikä tuossa KKM
Tänään tein uuden cb:n digitestin ja tulos oli "raskaana 3+", että omaa mieltä vähän ees sais rauhoteltua.
No ei se kauheasti rauhoittanut vaikka hyvä asiahan se on.
Soittelin neuvolaan ja eipä sielläkään kauheasti näille kivuille nyt vastauksia löydy, mikä on toki ymmärrettävää. Sain ultraan ajan marraskuun alkuun kun raskausviikkoja on kasassa 7. Toki jos kivut pahenee tmv niin sitten toki meen lääkärille aiemmin.
Kesällä sain gyneltä ohjeeksi aloittaa Lugesteroni 200mg kapselin laiton emättimeen kerran päivässä rv6-9, jos raskautuu. Minä aloitin jo eilen tuon Lugesteronin laiton, ajattelin, että jos se kipuilu liittyykin keltarauhaseen niin jospa tuosta nyt jotain apua siihen olis...
Haluisin kertoa läheisilleni jo tästä ilouutisesta, mutta en uskalla. Siskoni ja vanhempani tietävät. Helpompaa sitten jos jotain ikävää tapahtuukin. Mä niiiiiiiiiiiiin toivon, että tämä pieni ihme pysyis nyt matkassa turvallisesti loppuun saakka!!!