Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

Tervetuloa kerttupetteri :)

Täällä ei ole menkat alkaneet, eikä ole menkkakipuja. Sovittiin miehen kanssa, että odotetaan sinne perjantaihin. Voi kun jaksais vaan :D nyt siis kp 30/25-30 Mullahan siis toi kp vaihdellut. Mutta viimeksi on ollut yli 30 päivää silloin heti keskenmenon jälkeen. Sen jälkeen ollut suunnilleen 28 pvää. Ennen oli normaali 30 päivää.

Tiedän, kirjoitan sekavasti kun kirjoitan samaan tahtiin kun mietin :D toivo elää ♡♡
 
Oho, aika pitkään meinaat Bettinah malttaa testaamisen kanssa, en minä vaan malttaisi :LOL: Toivon kyllä tosiaan kovasti sinne plussaa!

Tervetuloa vaan kerttupetteri! Toivottavasti sinunkaan ei tarvitse pitkään olla kuumeilupuolella.

JOS se ovisplussa todella oli sitä itseään, niin täällä on nyt ehkä dpo5 tai 6. En kyllä mene vannomaan että olisi oikeasti tapahtunut ovulaatiota, mitään limoja en havainnut vaikka yleensä olen ne kyllä bongannut. Plussan aikoihin oli kyllä tuntemuksia vasemmalla puolen, eli siinä mielessä voisi ollakin totta. Jos nyt ajatellaan oviksen olleen keskiviikkona, niin potentiaalisia talletuksia oli sunnuntaina ja tiistaina, toivottavasti riittää!!

Aika epäuskoinen olo on ja ah niin oireeton.. Nooo, eiköhän se testailuhuuma nosta päätänsä loppuviikkoon mennessä ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Niin, no en tiedä jaksaisinko oikeasti odottaa niin kauan, mutta huomenna tosiaan menen sinne tallinaan niin ehkä se vie ajatukset hetkeksi muualle :D Katsellaan, odotellaan ja toivotaan.

Olikos se Lennis joka meinasi tehdä huomenna testin jos menkat ei ala? Mikäs tilanne siellä on?
 
Mä täällä kyselin että onko kellään kokemuksia apteekin oman testin viivanpaikoista (testiajan jälkeen) kun sain semmoisen tai haalean haamun testiin.
No tänään tehty aamulla ja illalla uudet testit (myös apteekin omat) ja kyllä se plussaa näyttää, nyt jo sillain että sai kuvankin otettua :)
 
Oih onnea plussanneille!! Itsellä noi oireiden tarkkailut menneet just niin perinteisesti, että negakierroissa oli joskus vaikka ja mitä mutta plussan tullessa ei juuri mitään. Oli niitä oireita vähän kuitenkin, mutta äkkiä ne loppuivatkin. Toki esikoisen aikana ei myöskään juuri mitään ja kaikki meni hyvin.
Täällä reilu viikko tyhjennyksestä ja vielä vuotelee. 27.10. Hcg mittaus. Odottelua odottelua...
Tsemppiä kunkin tilanteeseen!
 
Noniin, alas tultiin jo. Nopeammin kuin uskoin. Ehdin 1,5h iloita kp 31. Nyt kävin vessassa ja verta tuli kun pyyhin. Limaista kylläkin. Mutta kai se nyt kuitenkin on taas kp 1 täällä. :cry:

Ei ole siis yhtään menkkakipuja. Ja koitin vielä googlailla. Mutta katsotaan nyt. Jos vaikka uni tulisi ja sitten huomenna selvinnee. Mieskin sanoi, että oli jo ihan varma :cry:
 
Viimeksi muokattu:
Bettinah pahoittelut menkoista. Plussan olis kyllä sulle suonut. Tsemppiä! :love:

KerttuPetteri Tervetuloa. :)

Täällä alkoi kp 30/25-26. Mutta kun se mahdollinen ovis (tai sen limat ainaki) bongattiin kp 17 (eli n. viikon "myöhässä") niin torstaina vois hanat aueta mahdollisesti. Edelleen mitään oireita suuntaan tai toiseen ei ole.
 
Pahoittelut Bettinah uudesta kierrosta. :( Jos olikin ovuloimaton kierto,että venyi sen takia? (n)

Tärpätti,onnea vahvistuvista viivoista :barefoot:

AaVee jännäilee vielä ;) Kaikki on mahdollista :p

Täällä varmuustalletteluita tehty,jos vaikka ovis olisikin.
Aika menee vaan rytinällä eteenpäin,ei ees ehdi huomata.Valitettavasti tähänkin aikaan mahtuu aika monta pettymyksen kiertoa.Yritystä ainakin on,siitä ei voi itseään syyttää :giggle:
 
Nyt pois murheet Alsia, ihan selvä tapaushan tuo on! Onnea tuhannesti! Samoin onnittelut Tärpätille. Mahtava plussa-aalto tosiaan.

Ja Bettinah, olen todella pahoillani puolestasi. Ehkä vielä mahdollisuus että on väärä hälytys..? No "onneksi" sinulla on se lääkäri tulollaan.

Tyhjennyksestä laskettuna tänään on kp 40. Mietin vaan että kauankohan tässä oikeasti kestää.. Jokohan ensi viikon lopulla voisi ruveta olemaan jonnekkin yhteydessä jos mitään ei ole tapahtunut? Kauanko teillä on kestänyt tyhjennyskierto?

*muoks* Niin siis ovisplussan perusteellahan menkat pitäisi ensi viikon puolivälin aikoihin tulla, sitäpä odotellessa siis.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt alkoi kunnolla ne menkat sitten. :cry:
Voi itku. No ei tässä sureminen auta. Nyt sitten odotetaan että menkat loppuu ja sitten ostan kyllä ovistikkuja. Mulla on yleensä just siihen oviksen aikoihin järkyttävät kivut. Joten olen luottanut siihen,että silloin se sitten on. No parempi varmistaa asia. Mitkä testit ovat olleet teillä käytössä?
 
Alsia, selvä plussa tuo on mulla liuskatesti näytti selkeestikahta viivaa vasta viikolla 8

Voi Bettinah... Oon niin pahoillani. Hali!

Tässä sitä taas ollaan. Päätin että nyt loppu yritykset ja en ressaa enää.
Mutta kaupasta lähti mukaan greippimehu ja ovulaatiolaskurilla käyty seuraava peitonheilutuspäivä käyty kattomassa. Voi tätä naisen luontoa.
 
Onpa kyllä inhottavaa Bettinah!! Tsemppihali sinne!

Niin onhan se viiva vahvistunut, mutta kai tää epävarmuus johtuu siitäkin, että mulla on itse asiassa välillä aika kipeä olo tuolla alavatsalla.. Ja älytön paineen tunne myös. Jos näin just neljä viikkoa raskaana ollessa tulee keskenmeno, niin onko sillonkin kipeitä "supistuksia"? Mietin, että voisko nää viiltävät kivut ennakoida jotain..
 
Alsia, ne voi olla ihan kohdun kasvukipuja!

Anteeksi kun en muista, mutta oliko sulla millanen historia? Siis km, millon?
Jos sulla on mahdollisuus niin kysy neuvolasta voisko ultrata mielenrauhan saamiseksi. Jos ei, niin käy yksityisellä? Mä kävin sillon kun km:n jälkeen tulin raskaaksi niin heti yksityisellä, ja siellä se sydän sykki viikolla 5+jotain :)
 
Tärpätti ja Alsia Onnea!

bosch mulla kesti tyhjennyskierto yli 70 pvää..

Pitäis varmaan koukata apteekin kautta.. hitto ku tuolla on niin piip keli.. no kerkii sitä huomennaki jos niikseen tulee.. Selässä kyllä juilii ja vähän on sellasta menkkamaista painetta mahalla.. kassotaan kassotaan..
 
SL
Voi Bettinah :cry: tuli pahamieli mullekin :unsure: Itse olen käyttänyt Clearblue digitaalisia ovulaatiotestejä, koska olen niin tajuttoman surkea arvioimaan niitä viivoja ja en kestä sitä epävarmuutta :LOL:

Pahoittelut ja uutta tsemppimieltä uuteen kiertoon joutuneille (y)

Onnittelut kaikille plussanneille!! Ja ISOT peukut piinailijoille (y) (y) :love:

En ole ehtinyt kirjoitella kun olin reissussa.
Tuntuu ihan kamalalta tulla tänne kertomaan omaa tilannetta...
Menkat ovat pysyneet poissa ja perjantaina reissussa kävin osatamassa cb:n digi r-testin ja siihen tulla pärähti "raskaana 2-3".. :oops: hui!!! Kamala pelontunne tuli vaikka pitäis olla ikionnellinen. Oikean puoleinen munasarjavihlonta ja kipuilu on jatkunut, se pelottaa ja mietityttää suunnattomasti! :unsure: sekä menkkamaisia kipuja on ajoittain, niitä ei ole ollut ensimmäisessä raskaudessani eikä tuossa KKM :unsure:
Tänään tein uuden cb:n digitestin ja tulos oli "raskaana 3+", että omaa mieltä vähän ees sais rauhoteltua.
No ei se kauheasti rauhoittanut vaikka hyvä asiahan se on.

Soittelin neuvolaan ja eipä sielläkään kauheasti näille kivuille nyt vastauksia löydy, mikä on toki ymmärrettävää. Sain ultraan ajan marraskuun alkuun kun raskausviikkoja on kasassa 7. Toki jos kivut pahenee tmv niin sitten toki meen lääkärille aiemmin.
Kesällä sain gyneltä ohjeeksi aloittaa Lugesteroni 200mg kapselin laiton emättimeen kerran päivässä rv6-9, jos raskautuu. Minä aloitin jo eilen tuon Lugesteronin laiton, ajattelin, että jos se kipuilu liittyykin keltarauhaseen niin jospa tuosta nyt jotain apua siihen olis... :rolleyes:

Haluisin kertoa läheisilleni jo tästä ilouutisesta, mutta en uskalla. Siskoni ja vanhempani tietävät. Helpompaa sitten jos jotain ikävää tapahtuukin. Mä niiiiiiiiiiiiin toivon, että tämä pieni ihme pysyis nyt matkassa turvallisesti loppuun saakka!!! :love:
 
Onnea SL! Ja Tärpätti (vai onnitelinko jo? :D )!

Alsia: Mä kans pelkään kaikkia vihlaisuja ja kipuja, ja niitä välillä on täälläkin... Nyt painon tunne on mulla vähän hellittänyt - en tiedä onko sekään nyt hyvä tai huono juttu, tuntuu ikävän oireettomalta.

En muista minkänäköisiä sun aiemmat testit, mutta itse päätin testailla päivittäin nyt alkuun, ja toistaiseksi (huono kuva hämärässä) näyttää tältä:



Eilen oli siis "hyvä päivä", kun selkeää vahvistumista oli tapahtunut. Tänään sitten epäilyttää vähän enemmän, kun viiva näytti about samalta kuin eilinen (on kuvassa vielä märkä vs. eilisen kuivunut testi). Toisaalta heräsin jo puoli viideltä yöllä ja tein testin silloin.

Huomenna taas uusi päivä ja uusi testi, kai tämä tästä kun päivät kuluu :D
 

Yhteistyössä