Mulla ei oo mitään oireita. Ei siis niin mitään. Tai no valkovuotoa on alkanu viime yön jälkeen tuleen ihan holahtamalla. Välillä aina holahtaa niin, et tuntuu ku menkat ois alkanu. 17.11. pitäis alkaa ku oviksesta laskee. En sit tiiä miten tää Lutinus vaikuttaa menkkojen alkamiseen. Viivyttääkö siihen asti ku käyttää vai alkaako menkat läpi. Lugejen läpihän menkat ainaki voi tulla. Sinäänsä vähän masentavaa ku mulla on aina tullu rinnat kipeeks (kahden raskautta) ja ne on turvonnu sekä verisuonet on pamahtanu näkyviin. Ekassa raskaudessa rinta oireet oli tullu jo pp7 mut siinä oli kaikkee muutaki lääkitystä mikä sen aiheutti. Tässä keskenmenneessä luomussa en ees tiiä millon ne rinnat tuli kipeeks ja turvonneiks. Kiinnitin niihin huomiota pari päivää ennen testiä. Eli siinä vaiheessa menkat oli ollu myöhässä sen aikaisen kierron mukaan jo reilun viikon. Muuta oireita ei tuolloin ollu. Menkkojen puuttuminen ja tissit sai mut epäileen mahdollisuutta raskaudesta tuolloin. Mut ihan normi negakierroissakin tissit tulee oviksen jälkeen kipeeks ilman turvotusta.. joten ota tästä nyt selvää. Mä vähän ajattelin, et jos menkat ei ala ens vkolla (arkipäivinä) niin teen sit lauantaina 21.11. testin. Saan sit itkeskellä kotona rauhassa jos nega tulee. Tai riemuita jos se onkin plussa.
Mukavaa viikonloppu kaikki! Mä vietän pikkujouluja huomenna.
Mukavaa viikonloppu kaikki! Mä vietän pikkujouluja huomenna.