Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

Onpas erikoinen tilanne Bettinah.. Onko sulla ovisoireita ollut? Jatka toki testaamista vielä lähipäivinä ainakin.

Joo Susa, minäki olin just ajatellu että marraskuun olisin herkkulakossa. Tekis kyllä tooooosi hyvää päästä irti sokerikoukusta!

Kp11 ja säännölliset tallettelut aloitettu vaikka ovistesti olikin vielä haalea haamu vain. Stressiä on vähän kaikkiin maailman asioihin liittyen mutta yritän ajatella positiivisesti, MARRASKUU ON MEIDÄN KUU :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah ja norappi
Eilen mulla tuli ovislimat, tai mitkä lie on :D muuta ei, nyt harmittaa jos ovis meni jo ohi ja eilen ei talleteltu, kun olisi ollut se tärkein päivä. Edellispäivänä kylläkin, mutta silti. Tänään aion silti! Jos vaikka se ovis olis vielä päällä.
 
Mie oon päättäny plussata tässä kierrossa ja nyt teen kaikkeni sen eteen! Onneksi mies on täysillä mukana ja se aikasemmin ollu stressi on helpottanu. Se minua aina muistuttaa iltasin, että olethan ottanu vitamiinin ja juonu greippimehun =) Ite syö myös monivitamiini ja sinkkitabletit. Tänään eka päivä ilman herkkuja, hyvin meni =) Mulla vasta kp3, joten la menis elokuun puolelle, se ois kyllä jees niin ehtis lasten kesäloman aikana syntyä..
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
On kyllä ihana lukea, kun on muitakin ketkä niiiiin kovasti toivoo vauvaa. :love:

Sitä kerkes nii itse ajatella, että sais touko vauvan ja nyt vaan toivoo, että olis mahdollisimman nopeasti uudestaan raskaana ja että se pienokainen pysyis loppuun asti:rolleyes:
 
Ollaanko me kaikki jotain sokerihiiriä?! :) Täällä meinaan ollaan kolmatta viikkoa karkki/herkkulakossa. Seuraavan kerran saan herkutella kuun vaihteessa kun on pojan synttärit.

Bettinah tallettelitteko ollenkaan toissa päivänä? Sekinhän voi riittää jos tavaraa on valmiiks odottelemassa.. Toivotaan parasta. Talletelkaahan nyt kuitenki varmuuden varalta vielä. :)

Lennis voimia.

Ai että mua jännittää soittaako ne huomenna OYSista ettei tarvikaan tulla ku alkiot ei ookaan selvinny sulatuksesta.. No pitää vaan toivoa, et kaikki menee sulatuksessa hyvin.
 
Pahoitteluni Lennis, kyllähän se aina yhtä pahalta tuntuu.

Toivotaan parasta AaVee sulatuksen suhteen ja tärppäämisen muutenkin!

Valittelin tuossa jokin aika sitten että alavatsalla on vihlaisuja ja tuntemuksia joille en keksi mitään järkevää selitystä. Siis tietysti toivoin että olisi olleet raskaudesta johtuvia mutta testit on olleet negatiivisia ja olihan äsken menkatkin. Ei nämä oireet oikein virtsikseltäkään tunnu. Soitin sitten neuvolaan tuossa aamulla ja toivoin tietty että pyytäisi tulemaan ultrattavaksi vaikka heti, mutta paskan marjat, pitää mennä terveysaseman päivystyksen kautta :mad: Aargh kuka sinne muka jaksaa lähteä jonottamaan!! No kai se on pakko kun ei ole nyt varaa mennä yksityiselle. Haluan kuitenkin varmuuden että kaikki on ok.
 
AaVee sunnuntaina talleteltiin, mutta musta tuntuu että tää ovis saattoi taas mennä ohi. Nyt niin pahasti kipeänä, mieskin, niin ei sitten jaksanut eilenkään. Luulen että tämä meni ohi tälläkin kertaa :( toivon silti parasta. Kerranhan se oikeasti vaan tarvitsee, jospa se kerta auttoikin.
 
Tämän päivän ovistesti tehty. Ei näkynyt toista viivaa lähes ollenkaan. Eli minun hedelmällisin hetki taitaa kestää reilusti alle 24h :eek: vahvimillaan olo siis silloin maanantaina, ja tiistaina oli jo haalistunut. Ei siis mikään ihme, etten ole raskaana vieläkään :( noh, toivon parasta. Pian on myös se aika lääkärille.
 
Käytkö jossain gynellä Bettinah? Jospa se ovulaatio olis kuitenkin ok! Mä en noilla tikuilla ole koskaan tainnut saada selkeää ovisplussaa.

Toivottavasti kaikki menee sulatuksessa hyvin AaVee!

Omaan napaan kuuluu jo parempaa, hcg laskenut ja sillä saralla kaiken pitäisi olla ok. Toivon kovasti että tärppäisi heti! En oikein tiedä milloin menkkoja voisi alkaa odotella, tyhjennyksestä nyt jotain reilu 3 vkoa. Katsellaan.. Jospa niitä menkkoja ei tuliskaan! En jaksa odottaa..................
 
Fridille tsempit (y) ja kaikille muillekkin sitä tarvitseville :)

Täällä pahoinvointi jatkuu ja repäsykipuja tulee paljon päivittäin ja paljo muutaki oiretta pukkaa..perjantaita ootellaan jännittyneenä kun sillon pitäs menkat alkaa jos alkaa..:)
 
Huh. Tänään kävin uudestaan hcg arvot otattamassa ja oli laskeneet hyvin! Enää oli 49, joten tyhjentyny on ja nyt menkkoja oottelee et saa alottaa yrityksen puhtaalta pöydältä ♡♡♡
Nyt vaan kaikille tsemppiä yritykseen ja paljon plussia!!!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Sheldon
Vielä eivät oo soittaneet OYSista which is nice. Meinasin kuolla ku mun äiti soitti.. sen työnumero näkyy aina tuntemattomana/tallentamattomana numerona soittaessa. Olin varma, et soittavat Oulusta. Jännätään...
 
Tsemppiä AaVee, jännää! Mie sain vihdoin yhteyden neuvolaan. Terolut-kuuria olen vähä vailla ja sain lääkäriajan vasta 25.11 joten ei tähän kiertoon ehi, harmitus.. Ilmeisesti samalla otetaan ainaki papa ja kilpirauhaskokeet. Onneksi jotain apua on kuitenki tulossa..
 
Susa harmi ettei terot kerkee tähän kiertoon. Mut ens kiertoon sit.

Ei tullu soittoa joten on siellä sit ainaki yks siirrettävä. Oletuksena, ettei sille raasulle käy mitään yön aikana. Mutta ollaan nyt iloisia ettei soittoa tullut.
 
Susa harmi ettei terot kerkee tähän kiertoon. Mut ens kiertoon sit.

Ei tullu soittoa joten on siellä sit ainaki yks siirrettävä. Oletuksena, ettei sille raasulle käy mitään yön aikana. Mutta ollaan nyt iloisia ettei soittoa tullut.
 
SL
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja paljon plussatuulta uuteen kiertoon :love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love:

Bettinah toivotaan, että talletukset riittävät pienen elämän alulle :love:

AaVee kaikki peukut ja varpaat pystyssä täällä, jotta sulatus onnistuu ja tärppäisi! (y):love:

Tervetuloa uudet ja toivotaan, että käyntinne jää lyhyeksi (y)

Susa123 hyvä, että nyt alkaa tapahtumaan ja selviämään asiat. Harmi toki, ettei Terlotutit ehtineet tähän kiertoon, mutta toivoahan on silti (y):love:

PLUSSATUUUUUULTAAAAA :love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love:

On: Mulla piti olla ar-ultra eilen mutta ultraava lääkäri sairaslomalla, joten siirtyi 5 päivällä. Jännittää ihan kamalasti, kun nämä oireetkin ovat niin omituisia..
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah

Yhteistyössä