Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

Tervetuloa Pushka! Tai todella harmillista, että jouduit tänne, mutta toivotaan että uusi plussa ilmoittaisi itsestään pian.

Eilisessä tikussa oli varmaankin viivanpaikka, on nyt kuivuttuaan hävinnyt se hailura kun aamulla katsoin. No oireiden puuttuminenkin on kyllä asennoittanut ottamaan pettymyksen vastaan taas kun menkat alkaa. Ei auta kuin uuteen nousuun!(y)

Mutta vaikka tässä näin reippaana ollaan, niin kyllä vieläkin tulee päiviä kun vaan itkettää keskenmeno ja se kun ei uutta ole kuulunut. Ehkä se on toisaalta hyvä merkki, että suree kunnolla.
 
Älä nyt vielä luovuta, Kärsimätön! Aina on toivoa, varsinkin jos ei ole tätiä :) Tietysti on hyvä surra kunnolla ja rauhassa. Itselleni on surun tilalle tullut v*tutus, ärsyttää että niin piti käydä ja sapettaa että nyt taas uudestaan "joudutaan" sänkyhommiinkin kalenteri toisessa ja ovistikku toisessa kädessä :rolleyes:

Minäkin oon miettinyt Fridiä. Toivottavasti kaikki on hyvin!

Dpo9 täällä meneillään. Valkkaria on runsaasti ja vähän kuin menkkakipujakin aaltoilisi. Rinnat tuntuu oudoilta. Välillä tulee heikkoja hetkiä että olen jo syöksymässä testaamaan keskellä päivää :oops: Toiveet on niin korkealla että hirvittää.. Sunnuntaiaamuna testaan jos on aihetta.

Hyvää viikonloppua kuumeilijoille!
 
Kiitos Tyydeli tarinastasi ja hurjasti onnea odotukseen! :love:

Ja Lennis, eikös ne teidän häät ole pian? Vai muistanko väärin?

Tilannepäivitys: Pieniä toivonpilkahduksia! Eilen tuli enää sellaista ruskeaa ”vanhaa verta” pyyhkiessä ja tänään ei (ainakaan toistaiseksi) ole näkynyt merkkejä vuodosta. Tänään on myös ensimmäistä kertaa ollut niin huono olo, että olisin jopa voinut käydä oksentamassa. Keskiviikkona selviää onko kyydissä elävää ihmisenalkua mutta ainakin siihen asti aion olla raskaana. En tosin uskalla vielä hölkkälenkille lähteä, koska vuoto alkoi tiistaina juuri sen jälkeen, mutta ehkäpä tämä tästä.

Frid 7+0
 
Bosch: Oikeassa olet, että ei vielä saisi luovuttaa, mutta jotenkin sitä koittaa varmaan säästellä itseään. Ettei odota liikoja, niin ei tipu korkealta. Mutta joo, katsellaan viikonlopun jälkeen, näkyisikö jotain tikussa.

Frid: Hienoa Frid, että vuoto on loppunut. Toivotaan, että olisi ollut harmitonta ja pikkuinen olisi kyydissä vielä! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Frid
SL
Hui, noi verenvuodot on kyllä aina kamalia ja pysäyttäviä.
Paljon tsemppi-onnea Frid! (y):love:

Kiitoksia kaikille onnitteluista! :love: en vaan osaa yhtään olla luottavainen ja onnellinen. Pelottaa eikä jaksais odottaa siihen ar-ultraan. Olikohan se
Alsia joka puhui ettei toi ar-ultra stressittömäksi oloa tee. Vähän
samoilla linjoilla oon kun oma kkm oli tapahtunut rv9+ . Toki tuulimunan ja kohdunulkoisenhan saa poissuljettua.

Tsemppiä kovasti kaikille eritilanteisiin! (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Frid
Frid,hieno juttu että vuoto on loppu! Toivotaan,että ultrassa myös kaikki kunnossa. :)
Ne häät meillä on maaliskuun alussa,on tässä vielä aikaa tuhrailla koristeiden kanssa :LOL:

Bosch,vähän samat fiilikset tuon turhautumisen suhteen.Kun sai surun käsiteltyä,tuli suunnaton ketutus-joka valitettavasti nostaa päätään vieläkin välillä :cool:

Täällä tuli tänään sellaset kananmuna limat,että voisin vannoa ovulaation nimeen! Ja ihmeitä tapahtuu,jos vaikka ovuloisinkin.Ei voinut jättää käyttämättä,piti viestittää miehelle et suorinta tietä töistä kotiin ja housut alas :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Frid
Heh, Lennis, on teillä sitten vielä jonkin aikaa niihin häihin. :LOL:
Me järjestettiin häät nopealla tahdilla: päivämäärä päätettiin ja järjestelyt aloitettiin elokuun puolessa välissä ja häät oli sitten marraskuun viimeisenä päivänä.:love: Häitä on kyllä kiva järjestellä!
 
Hienoa Frid että vuoto loppui. Toivon kaikkea hyvää ♡♡

Täällä alkaa menkat olla loppusuoralla. Vihdoin ja viimein. Tuntui ikuisuudelta :D sitten sais laskeskella koska ovis. Jospa vaikka tällä kierrolla nappais kun tämä kiertokin ilmeisesti tasaantunut.
 
Pöh, himotestaaja otti aamulla vallan ja nega tuli tietysti. Seuraavalla vessareissulla tulikin sitten jo ruskeaa tuhrua :unsure: Lienee menkat alkamaisillaan siis. Lyhyehkö oli luteaalivaihe, dpo10 asti vain päästiin.

*muoks* Ei epäilystäkään, kp1 on täällä. Pakko oli tihrustaa pari pettymyksen kyyneltä. Noinkohan jää haaveeksi vain alle kahden vuoden ikäero lapsosilla. Ei auta, uuteen nousuun vaan! Tyhjennyksen jälkeinen kierto oli siis 43pvää.
 
Viimeksi muokattu:
Harmi juttu bosch! :/ Meilläkin oli suunnitelmissa jos saisi toisen lapsen alle 3 v ikäerolla, mutta plörinäksihän ne suunnitelmat meni.

Ar-ultrasta, geneet.kesk. raskaudessa ar-ultrassa kaikki oli ok, narahdettiin sitten np-ultrassa. Nyt tässä keskenmenossa ar-ultrassa oli kaikki ok, syke nähtiin ja uusi ultra oli lasketun ajan määrittämiseksi-- kehitys olikin sitten loppunut hyvin pian sen ar-ultran jälkeen.
JOS tässä viellä jossain vaiheessa raskautuu niin ei varmaan uskalla hengähtää ennenkuin jos/kun elävän vauvan syliin asti saisi..

Kunhan tässä nyt pääsisi yrittämään, vielä on hieman vuotoa..! Onko kukaan raskautunut suoraan km:n jälkeen? Ettei menkkoja välissä?
 
Äsh, kuvittelin kärsiväni lievästä pahoinvoinnista, mutta toissa yönä alkoi vanha kunnon mahatauti :( Sinne meni nekin pienet toivon rippeet. Vaikkakin edelleen "pientä" juilintaa ja jomotusta alavatsalla on, sekä lämpöilyä niin ei jotenkin jaksa uskoa että ois tärpännyt. Hätähousuna testailin erittäin herkällä testillä negan kp:nä 19, tosiin voihan olla ettei vielä noin älyttömän aikasin oiskaan plussaa saanut.

Mies kyllä jaksaa edelleen uskoa raskauteen; vastustuskyky heikkenee > flunssa ja kuume, mahatauti > rajumpaa pahoinvointia, kun ei oo ollut semmosta perinteistä myllerrystä mahassa mikä paskiksessa yleensä on ollut... Viikko ois vielä kärvisteltävä.

Kävin lääkärin juttusilla alavatsakipujen takia, ja passitti gynelle ja ultraan. Nekin ois vasta kahen ja kolmen viikon päästä :cry:
 
Pahoittelut Bosch uudesta kierrosta :(

Kerttupetteri toivotaan vielä parasta! ♡

Täällä menkat ohi. Kohta saa taas aloittaa tallettamiset. Tai siis nyt saa jo, mutta ei ne vielä auta :D viikon päästä sitten viikon ajan joka pvä!!! Tai ainakin joka toinen :D täytyy tehdä asia selväksi ukolle myös.
 
Bosch: mulla oli myös tosi lyhyt luteaalivaihe kaavinnan jälkeisessä kierrossa - vain 11 päivää. Seuraavasta kierrostahan sitten plussasin (raskaana kunnes toisin todistetaan ;) ), joten peukut pystyyn että tämä on nyt se kierto jossa sun kroppa on palautunut edellisestä ja plussaat!
 
Oikein paljon onnea kärsimätön ♡♡♡ :love:

Onko muilla haamupotkuja? Mulla ollut jo kauan mutta nykyään tuntuu siltä että ne näkyy ulospäin :D päivittäin tulee. Oliskin oikeita. joskus tulee mieleen se frii -kanavan ohjelma "oho olen raskaana!" :D mutta tuskin sentään :D
 
Paljon onnea kärsimätön!!

Mulla dpo7 ja tyhmä tyhmä oon alkanu taas tärpistä haaveileen.. eilen tuli vähä tuhrua ja tänään rinnat kipeyty ja pientä menkkajuilintaa aina välillä. Oon niin monta kertaa ollu ihan varma ja silti ne menkat on tullu.. Pitäis vaan malttaa odottaa menkkoja alkua tai plussatestiä.. Ja ku en ees oo varma onko tässä kierrossa ees ovista ollu. Testi näytti kyllä plussaa viikko sitte lauantaina mutta mitään oireita ei ollu ku aina on. Miksei sitä voi olla ajattelematta, aivan ärsyttää!!
 
Onnea kärsimätön, ihana juttu!

Kiva että on kohta taas piinailijoitakin, tsemppiä Susa ja Lennis. Lisää plussia nyt vaan, tarttuva tautihan se on ;)

Tänään tuli todella synkkä fiilis uuden kierron alkamisesta ja piti ihan kunnon depisitkumasistelut vetää. Pelottaa että uusi raskaus ei ala IKINÄ tai vaikka alkaisikin niin joku menee pieleen kuitenkin. Mieskin sitten taisi lopulta ymmärtää miten iso juttu tämä minulle oikeasti on ja onnistui jopa vähän lohduttamaan. Maailma ei vaan ole valmis ennen kuin toinen lapsi on siihen saapunut.

Päätin jättää tästä kierrosta greippimehun pois kun ei siitä mitään hyötyä tuntunut olevan. Gelee royalia vedetään molemmat kyllä. Puhuttiin että aletaan hommailemaan joka toinen päivä tuossa viikon päästä vaikka aion kyllä ovistestejäkin käyttää.
 
Kärsimätön88 vau mikä plussa! Onnea!
Pika pyrähdyksellä kun olen, toivottelen kaikille tasapuolisesti tsempit!

ON: Menkat loppumassa ens vkon tiistaina ultra ja ovistikuttelu alkaa. Sit toivottavasti huurunenä selviää sulatuksesta ja tarrais kii niin pirun lujaa. :)
 
Kertokaas tälle tyhmälle pari asiaa :D tiedän, Google saattaisi myös auttaa mutta haluan yksinkertaisesti tietää parhaimmat keinot.

Eli, jos nyt ostan niitä ovistikkuja. Miten niillä toimitaan? Milloin kuuluu testailla? Kuinka monesti? Tarviiko siinä näkyä kunnolla kaksi viivaa? Mitä häh täh? :D varmasti löytyy ohjeet myös paketista mutta sitä ennen silti täällä.

Ja toinen, mitä hyötyä siinä gelee royalista on? Tai siis miten sen pitäisi auttaa ja mikä siinä on se mikä auttaa? :D

Kiitos avusta! :love:
 
Onnea kärsimätön!

Täällä on vihdoinkin päästä normikiertoon(y). Eli menkat alkoivat vihdoin viikko sitten. Eli olivat nyt sitten ekat km jälkeen.Ja ehkä mä nyt luotan että r-testikin näyttäisi vihdoinkin negaa ja arvot nollissa:LOL: Täst se yrittäminen sitten taas lähtee uuteen nousuun, jännää:).
 

Yhteistyössä