Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

Bettinah, meillä ollaan kahdessa aikasemmassa raskaudessa oltu selipaatissa siihen nt-ultraan asti. Joutu oleen vielä kauvemmin kun todettiin toisella kertaa keskenmeno. Mä en nyt ottanut asiaa liian vakavasti. Me ollaan harrasteltu kun siltä tuntuu. Sun keskenmeno ei varmastikkaan ollut liitoksissa pupuiluun. Veikkaan että oli vaan huonoa säkää. Pidän peukkuja että tulisi plussa (y)
 
  • Tykkää
Reactions: susa123 ja Bettinah
Mut voi siis lisätä listoille, eli Hantta81, 4 lapsi toiveissa. Ikää 34vee. TM 10/15.. Kiitos :)

En tiiä saaks tänne kuumeilijoihin tai kuuluuks nää keskenmeno jutut tänne ylipäätään, mut pakko jonnekki avautua, kun mä oon ihan huuli pyöreenä et voiko näin nopsaan loppua tai vähentyä jälkivuoto?? Mulla tulee enää vaan ruskeeta vuotoa ja tasan viikko sitten luultavasti tyhjeni, ainakin vuoto ja supistukset vahvistaa.. Jännittää vaan et onko tyhjentynyt kaikki mitä tyhjentyä voi..
On se tää naisen elämä kun kaikki pitää kokea. Pahatki asiat :(
Sheldon?? Miten sä voit???
 
Mulle voisi lisätä tietoihin, että toista kuumeilen ja taustalla siis yksi geneettinen keskeytys 11/2014 ja nyt tämä kkm 10/2015. Ikää 28v.


Mullakin nyt niin pinnalla vain tämä keskenmeno ja lääkkeellinen tyhjennys, etten oo oikein nyt sit viitsinyt kirjoitella. Vähän samasta syystä, kuin Hanttakin, että kuuluuko se nyt tänne kuumeilupuolelle.. Mutta kiitos kysymästä <3 Tosiaan lauantaina suoritin tyhjennyksen 2-vaiheen kotona. Vuotoa tuli kyllä joo, mutta epäilytti ja epäilyttää edelleen, että tuliko muka kaikki. Kun ei tullut kunnolla mitään kiinteää pahemmin. No soitin sinne synnärille mihin käskettiin, jos jotain epäselvää on. Mutta kuten arvata saattaa, niin tarkan kyselemisen jälkeen sieltä vastannut henkilö tuli siihen tulokseen, ettei ultralle ole tarvetta vaan hcg-kontrolli 27.10. kertoo sitten onko tyhjennys onnistunut. Toivotaan nyt sitten että asia on näin eikä turhaan pitkity. Toki menen sit yksityiselle jos vielä enemmän alkaa mietityttää. Tai jos kipuja tms tulee vähäkään enempää vielä, niin sitten soitan uudelleen.

Tuliko Hantta sulla siis ihan spontaani keskenmeno? Mulla nyt tullut vieläkin jonkuverran hyytymää, mutta muuten paljon niukempaa kuin kuukautisvuoto. Niin iso ero vaan siihen vuoden takaiseen, kun silloin oli jo rv 13+ ja nyt vastasi kooltaan vasta 6+5.

 
Testatkaa jo Bettinah ja KevätTähti! Mä en malta odottaa teidän testausta.

ON: Kp 25/25-26 ei edelleenkään oireita suuntaan tai toiseen. Mut veikkaan kuitenki, et ne menkat sieltä tulee. Unohdin teille etelänlomalta päivittää.. kp 17 tuli NIIIN selkeet ovislimat! Nehän kyllä huolella käytettiin hyväksi.. joten jospa menkat tuliski sit vasta kp 31 nurkilla... Who knows. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Aavee: Mä testasin, mutta nega dpo 8 nyt ei tarkoita hirveästi mitään. Halpa testi joka näyttää melko selvän viivanpaikan, joka nyt ei viime kierron perusteella tarkoita yhtään mitään... Lämpö oli nousussa, mikä on positiivinen merkki
 
Sheldon!
Kaippa se spontaanisti tyhjeni loppujenlopuks..

Mulla tuli ultraa edeltävänä päivänä ihan vaaleenpunasta pikkasen papruun ja paljon limaa. Ultrauksen jälkeen jatku verisempänä ja polilla ultrauksessa sanoi, että veristä limaa on täällä, mutta ei vuotoa. Sit sen ekan pilsun jälkeen alko kotona kunnon menkkajuilinnat, jotka muuttu aivan kauheiks supistuksiks. Verta vuosi todella paljon sen illan/seuraavan päivän. Kai pikku hyytymiäkii tuli. Ei saanu oikeen selvää. Sit cytoteccien laittopäivänä ei supistuksen supistusta. Vuoto niukkeni ja illalla putosi pönttöön "jokin". En nyt tähän halua kuvailla, mut luulen että se oli siinä. Ihmetelly vain tätä jälkivuodon vähyyttä. Raskausoireet on kaikki kadonnu.. Mullaki 2 viikon päästä se hcg mittaus, ei ultrauksia. Toisaalta mietin et pitäsköhän polille soittaa kun sinne käskivät jos huolia jää...

Anteeks kuumeilijat kun tämmösiä kirjottelen.. :(
 
Hantta: Ihan hyvin nuo jutut tänne sekaan sopii. Kaikki täällä on kuitenkin kokenut keskenmenon, mullakin nuo jutut varsin tuoreena mielessä ja kaipasin silloin ajatustenvaihtoa ja siitä puhumista - nyt sitten vähän eri jutut mielessä, mitta eiköhän kaikki sovita tänne? :) Jaksamisia!
 
  • Tykkää
Reactions: Sheldon
Tottakai kaikki saa kertoa omasta tilanteesta, oli se mikä tahansa ♡ jaksamisia hantta!

Mä huomenna ostan sen testin ja testaan lauantaina. Tiedän, että jos ostan tänään niin testaan huomenna :D en jaksaisi odottaa lauantaihin. Nyt on kp 26 ja viikonloppuna tulee se 2vkoa siitä kun oli tuntemusten mukaan ovis.
 
Peukkuja Bettinah! :)

Mä oon jotenkin aamuisesta negasta huolimatta ihme kyllä melko varma että se muuttuu plussaksi, tai että meneillään on ainakin jonkinlainen kiinnittymisyritys (kahden km:n kokemuksella pelkkä plussa ei vielä hirveän pitkälle tunnu kantavan). Jospa vaan malttaisi odottaa sen testaamisen kanssa.

Eilen oli niin selkeää raskauspahoinvointia ja tisseissä ollut välillä eilisillan jälkeen tosi voimakasta kipua. Ei ole (ainakaan aiemmin :) ) ollut sellaista kuin raskaana.

Tänään siis kp 24/dpo 8.
 
  • Tykkää
Reactions: Bettinah
Bettinah, voi ollakkin. Mulla ainakin on ja kestää aina koko raskauden. Voi tietenkin johtua että menkat alkaa.

Tänään ultrassa käyty ja kaikki oli hyvin. Niin helpottunut olo ja ru on 23.12 jota jännityksellä jään odottaan. Mä takapiruilen täällä ja tykkäilen teidän jutuista (+joskus saatan kommentoida).

Uusille tervetuloa ja kurjaa kun oletta tänne joutuneet.

Norappi ja pikkukakkonen 11+6
 
SL
Monta piinailijaa täällä monista eri asioista. Tsemppiä kaikille! (y)

Monet tuntuu seurailevan r-testejä kohduntyhjennyksen jälkeen. Onko se ohjeistettu että olisi hyvä seurata?
Itse en silloin tyhjennyksen jälkeen edes osannu ajatella tuommoista. Kävin vain siinä verikokeessa jossa todettiin HcG:n olevan alle 5 ja että tyhjennys onnistunut näin ollen.

Titti77 kaksoisraskauksissahan voi olla noin massiiviset vuodot jos toinen alkio on keskeytynyt. Toivottavasti kohdallasi kaikki menee hyvin (y) <3

on: täällä taas tässä kolmannessa terolut kierrossa edelleen oikean puoleinen munasarjavihlonta jatkunut
ajoittain. Nyt odottelen menkkojen alkamista, pitäis alkaa ihan näinä päivinä. Terot lyhentäneet kahdessa edellisessä kierrossa kierron 27päivään, mutta nyt taitaa tulla pidempi kierto. Menkkaolo ollu jo kolmatta päivää ja odottanu vaan että milloin ne nyt vaan alkais, että pääsis uuteen kiertoon ja yritykseen :p
 
SL Mun ainaki käskettiin seurata r-testeillä. Jos ei tiettyyn pisteeseen mennessä ollu negaa niin sit ois pitäny mennä vielä lääkäriin. Mut mä sain negan testeihin sit ihan annettuun aikaan mennessä.

ON: kp 26/25-26.. huomista jännätään. Jos huomenna ei mitään jännään kp 31/25-26 ja kp 32 teen sit testin jos sinne päästään.
 
AaVee sinäkin siis nyt jännäilemässä! :love: Nyt paljon plussia tähän kiertoon!!! Täällä kp 27 ja huomenna ajattelin testata vaikka en usko että näkyy ainakaan vielä jos raskaana olenkin. Ja jos nega niin, testaan sitten maanantaina uudestaan. Mulla on kyllä sellainen fiilis välillä, että oisin raskaana, mutta sitten mietin, ettei kannata miettiä sitä liikaa, jos en olekaan niin on tietysti pettymys taas.

Nyt siis ainakin AaVee ja KevätTähti, tehkäämme kolmen plussan rivi! ♡ Oliko muita jotka nyt testailemassa?
 
  • Tykkää
Reactions: norappi
Olisipa ihanaa nähdä kunnon plussarivi (y) Eikös sielläkin SL voisi olla ihan sitä itseään tiedossa, monestihan on menkkaolot vaihtuneet plussaksi :) Heti tuutte kyllä kertomaan sitten, jaettu ilo on moninkertainen!

Täällä kroppa sekoilee ja mieli on sen takia vähän matalalla. Uutta kiertoa tavallaan toivoisin jo minäkin niin pääsisi tästä. Mitään tuntemuksia en viitsi tänne edes luetella, jotenkin olo on nyt ihan blääh.

Esikoisen synttäritohinoissa on onneksi saanut ajan kulumaan ihan kiitettävästi! Äitin pieni murmeli on huomenna jo 1 vee :ROFLMAO::LOL::cry::D
 
Täällä testaillaan ovista, menossa kp 11/26-28. Yleensä ovis ollu kp13 ja tuntemukset/limat useampi päivä ennen. Nyt ei mitään. Testi ihan nega, ihan hailuran haalea viiva näkyy ku oikein tihrustaa. Viime kierrossa tikutin kans ja viivat kyllä selvästi koko ajan vahvistu. Taitaapi tämä kierto tulla heittämään taas häränpyllyä.. Just ku ollaan huomenna lähössä kaksin miehen kans pikku reissuun ja hotelliin yöksi.. Ajattelin, että sattuupa sopivasti ovisaikaan, mutta eipä sitä näytä nyt tulevan, harmitus..
 
Plussa tuulia tosiaan kaikille!! Ja tyhjennyksestä selviäville voimia ja onnen toivotuksia, että kaikki sujuisi edes tyhjennyksen osalta hyvin.. On se vaan niin kauhea tilanne kokea

Mulla ei tässä kierrossa oo ollu minkäänlaisia toiveita raskautumisesta.. Seksiä harrastettiin KERRAN oviksen aikoihin ja olin ihan varma, että ovis oli siitäkin kerrasta vasta neljän päivän päässä. Nyt tein kuitenkin raskaustestin, kun on ollu omituinen olo ja koko ajan oon oottanut menkkojen alkua. Nyt on menossa kp 26 ja ihan selkeä haamu siihen tuli.. Antaakohan nuo pc:n liuskat usesti tuollasia viivoja, joissa on selkeästi väriä muttei kuitenkaan kontrolliviivan vahvuinen?? Oon ihan ällikällä täällä.. Voisko se oikeesti olla plussa??!!
 
Alsia: Meillä oli viime raskauden alkaessa ollut seksiä kp 11-12 yöllä, lähdin reissuun kp 15 ja silloin en ollut vielä ovuloinut (tai ovuloin aikaisintaan sinä päivänä). Olin varma että mahikset raskautua oli ihan olemattomat, vähän vihainen miehelle ettei seksiä ollut ennen lähtöäni - mutta kuinkas kävikään. Elinkin sen loppukierron ihan vapaasti stressaamatta tippaakaan mahdollista raskautta...

Onnea siis! :) On se mahdollista...
 

Yhteistyössä