Hakutulokset

  1. A

    haluaisin kuulla toisten mielipiteitä asiasta!

    Kiitos, tätä vahvistusta juuri kaipasin.Olen viime päivinä saanut syyttely tekstareita Liisalta siitä että minä en ole oikea ystävä, koska sellainen ei jättäisi häntä tällaisessa tilanteessa yksin. Vaan tukisi häntä hänen päätöksessään. Kysyi silloin että tulenko hänen tukihenkilöksi...
  2. A

    haluaisin kuulla toisten mielipiteitä asiasta!

    oletko oikeasti tätä mieltä?
  3. A

    haluaisin kuulla toisten mielipiteitä asiasta!

    kysyn koska Liisalle sanoin että en halua olla Mikon kanssa enää koskaan missään tekemisissä ja ystävyytemme on päättynyt tämän asian takia, halusin kuulla toisten mielipiteitä asiaan, eli tuomitsenko Mikon liian jyrkästi? Itse en ollut juhlissa enää tapahtuman aikana, ja sata varmasti olisin...
  4. A

    haluaisin kuulla toisten mielipiteitä asiasta!

    kysymys kuuluu, oliko Mikon toiminta oikeutettua?
  5. A

    haluaisin kuulla toisten mielipiteitä asiasta!

    Tarina: Mies ja nainen, sanotaan vaikka mikko ja liisa, viettävät tupareitaan kavereiden kanssa. Pikkutunneilla liisa suutelee toista miestä, Pekkaa. Mikko näkee tämän ja vetää Pekkaa turpaan, ja uhkaa tappaa hänet jos hän astuu jalallaankaan heidän taloonsa. Pekka heitetään pihalle, Mikko on...
  6. A

    Mä niin kiehun! mies+nukkumajärjestykset..

    mä ymmärrän kyllä, meidän lapset on ihan vauvasta opetettu nukkumaan omassa sängyssä, siellä on turvallista. Joskus kun ollaan oltu jossain yökylässä ja lapset nukkunu samassa parisängyssä on kyllä koko perhe nukkunut huonosti. Nyt kun olen yksin lasten kanssa niin sama on jatkunut, ei ne edes...
  7. A

    miten rankaisette 10vuotiasta kiroilemisesta?

    tää vois tehota, kiitos, kokeilenpa tätä.
  8. A

    miten rankaisette 10vuotiasta kiroilemisesta?

    Meillä ei jaella viikkorahoja, saa vaan rahaa jos tekee jotain niiden eteen.
  9. A

    miten rankaisette 10vuotiasta kiroilemisesta?

    ja näitä siis tulee vaan kun hän suuttuu, muuten puhuu kyllä kunnioittavaan sävyyn eikä puheessa kirosanoja.
  10. A

    miten rankaisette 10vuotiasta kiroilemisesta?

    Pelkät sanomiset ei enää tehoa, joka kerta kun poika suuttuu niin sieltä tulee niin "kauniita" sanoja suusta että minäkin punastun... Miten pitäis rankaista?
  11. A

    Miten sanon naapurilleni ystävällisesti tupakoinnista? Hermot menee!

    -mulla on naapuri joka haisee hielle, ja kun sen jälkeen menee hissiin, niin sitä ei tee toista kertaa, mutta sillä on oikeus käyttää hissiä kuten meillä muillakin.
  12. A

    Kuinka monen ala-astelaisella lapsella on applen iphone matkapuhelin?

    täällä on vähän sama homma. poika 10v ja luokkalaisilla on Iphoneja, HTCtä ja Samsung galaxya.... mä en oo pojalle ostanu, liian kallista lapselle. Itse poika myi nyt joululehtiä ja sieltä saa palkinnoksi Samsungin älypuhelimen (vähän vanhempi malli).
  13. A

    Kielsin lapsilta juuri leikkimisen olohuoneessa kokonaan.

    minulla vain pieni kaksio ja jotta ei tarvis joka päivä siivota niin lelut on lastenhuoneessa ja siellä leikitään ja askarrellaan ja tehdään läksyt. Näin on aina ollut ja toimii. Nukkumaan ei mennä illalla jollei lattia ole tyhjä leluista, hermot menee jos pimeessä astuu jonkun pikkulegon päälle.
  14. A

    onko teidän mielestä ahdistava koti?

    niin minäkin, mullakin varmaan ahdistava koti. Onneks valittajien ei tarvii asua täällä :D
  15. A

    Lapset nimiltään Puuma ja Kookos... mitä mieltä nimistä?

    No mun pojalla on kaveri jonka nimi on Huom, poika tosin ei oo Suomessa syntyny, en tiedä missä, tummaihoinen on.
  16. A

    onko muita joilla hiiva ikuinen riesa?

    Mä oon joskus vaivaan saanu Flagyylia, eiks sekin oo antibiootti? Mulle se auttoi
  17. A

    Vähemmän lainaa ja vanha talo vai enemmän lainaa ja uusi talo

    mä ottaisin kyllä sen uuden. Olen 3 vuotta asunut remontin keskellä ja se EI ole kivaa!!!
  18. A

    Te joilla on vuoroviikkosysteemi eron jälkeen, miten on sujunut?

    Täällä on kyllä aina niin jyrkkää porukkaa, ei voida olla avoimia siihen että joillakin jotkut asiat toimii ja joillakin ei. Jos toinen vanhemmista ei ole luotettava vanhempi, niin ei se tietysti silloin toimi. Meillä minä asun kerrostalossa koulun lähellä ja ex-mies omakotitalossa vähän matkan...
  19. A

    Te joilla on vuoroviikkosysteemi eron jälkeen, miten on sujunut?

    me erottiin n vuosi sitten ja meillä juuri tämä systeemi. Pojat 6v ja 10v. alkuun oli lapsilla totuttelemista mutta hyvin tää on nyt toiminut. Pojilla huoneet molemmissa kodeissa, lempilelut kantavat mukanaan kodista toiseen, muut kuten vaatteet löytyy valmiiksi molemmissa. Moni sanoi että tää...

Yhteistyössä