onko teidän mielestä ahdistava koti?

  • Viestiketjun aloittaja "Neith"
  • Ensimmäinen viesti
"Neith"
siis jos on paljon mustaa?

mie sain kommentin että onpa ahdistavaa..
kun meillä on musta keittiö, mustat huonekalut alakerrassa, ja jopa elektroniikka on mustaa.
on meillä sitten kyllä valkoiset lattiat (paitsi keittiössä tumman harmaa)
valkoiset ikkunan/oven karmit, valkoiset kaihtimet ja seinätkään ei ole mustat :D
ja sitten taas yläkerrassa ei ole mitään mustaa..

entä lähtisitkö esittämään olettamuksia toiselle että : säkin varmaan haluaisit vaaleampi huonekaluja, avarampaa ilmettä, valoisuutta ja väriä jne
 
"Sirkkeli"
Toiset tykkää äidistä, toiset tyttärestä. Makuasioista ei voi kiistellä jne. Mä tykkään kodikkaasta kodista, sen saa aikaan sekä tummalla että vaalealla sisustuksella.
 
"phoebe"
No itse en haluaisi noin mustaa kotia, mutta en kyllä arvostelisi toisen valintoja sisustukseen. :) On mulla ystäviä jotka sisustaa muutenkin niin, joka ei mun silmää miellytä, mutta en minä heidän kodissaan asu eikä se sisutus heistä mitään muuta. Yksillä tutuilla on aika samankuuloinen asunto kuin sinulla, harmaa/musta keittiö ja olohuone, valkoiset seinät kyllä mutta muuten hyvin "monochrome"... :)
 
"vieras"
Ei ole. Oma lempivärini on musta, joten käytän sitä vaikka se miten vaikuttaisi 80-lukulaiselta. Mustan synkkyyttä voi taittaa punaisella, valkoisella ja harmaalla. Älä kuuntele muita, sillä itsellesihän sinä kotia rakennat.

Ps. olen nähnyt keittiön, jossa kaikki kaapinovet olivat mustia. Se oli aivan fantastinen ja kaikkea muuta kuin synkkä!
 
"Neith"
seinät on tumman harmaa ja harmaa marjapuuro, sekä keittiössä päärynä :D
saattaa tietysti olla että ikkunoiden puute sivuseinissä antaa vähän pimeän vaikutelman, mutta naapurit tuskin tykkäis jos tekisin ikkunat noihin..
lähinnä ehkä ärsyttää se ajatus että mun jotenkin täytyis haluta valoisuutta ja värejä, ja sitten taas se että joku pokkana käy kutsumaan kotiamme ahdistavaksi/synkäksi.. enhän mäkään mene muiden koteihin kertomaan että ne näyttää sateenkaarilta tai steriileiltä jne :|
 
Ihmebantu
Lähinnä ihmetyttää tuo kommentti. Siis kun ajattelisi toisen kalusteista mitä tahansa, ei liene kohteliasta jaella teilaavia sisustuskommentteja toisen kodista. Taitaa olla hivenen kateellinen ystävä.
 
"höh"
Meilläkin on paljon mustaa, tosin ei ollenkaan niin paljon kuin ap.lla.
En kyllä lähtisi ikinä arvostelemaan toisten sisustusta, olisi se sitten omaan makuuni kuinka hirveä tahansa.
Enkä oikeastaan osaa edes kuvitella tilannetta jossa ajattelisin jonkun läheisen sisustusta kamalaksi saatika kokisin pakottavaa tarvetta kommentoida siitä jotain negatiivista..
 

Yhteistyössä