Hakutulokset

  1. F

    Kuvia plussatesteistä

    Mä en ymmärrä tota kovaa intoa testaamiseen... siinähän tehdään vaan itselleen hallaa kun testaillaan aikaisin ja ollaan näkevinään kaikennäkösiä viivanpaikkoja sun muita... Eks tää kuitenkin ole "kuvia plussatesteistä", pitäis varmaan oma ketju näille "Kuvia negatesteistä"... :confused:
  2. F

    Kuvia plussatesteistä

    Aijaa.com - 9787029 Tämmöinen tänään.... :heart:
  3. F

    HEI! Täältä CB:n hedelmällisyys monitori&Persona monitori huokeaan hintaan!=)

    Varmasti on mahdollisuus tehdä alle nelikymppisenä lapsi, jos vain itse sitä haluaa? En tietenkään tällä tarkoita sitä että lapsi tulee kun sitä halua, tiedän ja uskon ettei kaikille raskaaksi tuleminen ole niin yksinkertaista. Mutta olisi mielenkiintoista tietää ketkä lähes 5kymppiset roikkuu...
  4. F

    HEI! Täältä CB:n hedelmällisyys monitori&Persona monitori huokeaan hintaan!=)

    Anteeksi jos kuulostan tylyltä, mutta en käsitä miksi täällä reilut nelikymppiset tarkkailevat viivanpaikkoja ja ihmettelevät mikseivät tule raskaaksi... Onko todellakin niin kova halu vielä tuon ikäisenä saada se lapsi, vai onko näistä raskaustesteistä ja raskaaksi tulosta tullut jokin...
  5. F

    Kuvia plussatesteistä

    Äsken tein CB:n digilla; ei raskaana. :( Kyllä tuossa liuskassa silti on viiva. Pitäis huomenissa tulla postissa lisää liuskoja, jos sitten vielä varmistais asian. Mutta eikös nuo digit oo kuitenkin aikas herkkiä?
  6. F

    Kuvia plussatesteistä

    tiuhti näätkö siis sinäkin toisen viivan miun liuskassa??
  7. F

    Kuvia plussatesteistä

    Ei tosta kuvasta kyllä taida erottaa sitä haamulaista. :|
  8. F

    hups, ehkäisy "unohtui"...

    Ymmärrän vauvakuumeilusi, meilläkin mies oli vuos sitten ehdottomasti sitä mieltä että ei lasta, pitkään aikaan vielä. Se oli haastavaa minulle sillä minulla oli ollut vauvakuume jo pitkään... Ja tunsin olevani niin valmis äidiksi, koska meillä oli/on asiat niin hyvin kuin mahdollista perheen...
  9. F

    Kuvia plussatesteistä

    johan on ilkeä testi jos mua nyt huijjaa viivalla.. kun nimenomaan ohjeissakin luki että jos pystyviiva on yhtä paksu kuin vaakaviiva ja siinä on väriä ja tulee testiajan sisällä, niin tarkoittaa plussaa. Haaleahan se on mutta paksu kuitenkin ja vaaleansininen.. Hitsi kun en saa parempaa kuvaa siitä
  10. F

    Kuvia plussatesteistä

    Lara-- Juu mäkin oon kuullut noista ohuista viivoista, en itse niihin luottaisikaan. Mutta tuo minun viivani on yhtä paksu kuin tää vaakaviivakin. Hitto ei se vaan näytä näkyvän tuossa kuvassa samanlailla kun oikeasti.
  11. F

    Pyytäisinko fb-kaveriksi?

    No minä voisin hyvinkin lisätä.. :) Jokainen varmaa kuitenkin ajattelee facebookista omalla tavallaan, jotkut jakavat erittäin henkilökohtaisia asioita siellä ja lisäävät vain läheisiään kavereiksi. Itselläni taas paljon tuttuja, joita en edes ole nähnyt pitkään aikaan, eikä jutellakkaan paljoa...
  12. F

    Kuvia plussatesteistä

    Lähikuvaa testi-ikkunasta.. Aijaa.com - 8020849.jpg :whistle: näänkö omiani?
  13. F

    Kuvia plussatesteistä

    + vai -? Aijaa.com - 8020815.jpg Iltapisusta toissa päivänä.. Pahoittelen kuvan laatua.

Yhteistyössä