Kuvia plussatesteistä

Fiona, kyllä mä jotain siinä näen =) mutta punaväristä en oo varma! ootko testannu tänään? :) uutta kuvaa odotellessa!

Hui kun aika meneeki nopsaa, tuolla ne munki plussatestiset on pari sivua taaksepäin ja ihan mahdottomasta haamusesta lähdettiin liikkeelle dpo9 ;)

nyt kaikille kovasti plussatsemppejä +++:whistle:
tiuhti ja Pikku T 6+2
 
Äsken tein CB:n digilla; ei raskaana. :(
Kyllä tuossa liuskassa silti on viiva. Pitäis huomenissa tulla postissa lisää liuskoja, jos sitten vielä varmistais asian.
Mutta eikös nuo digit oo kuitenkin aikas herkkiä?
 
mymosa
Fiona, ei mullakaan digi näyttänyt plussaa, vaikka liuskassa oli ihan ihan kevyt haamua. Testasin uusiks parin muutaman päivän päästä niin jo näytti raskaana 2-3 :) Joten uusiksi vain.

Emmin, en ole saanut davidiin viivanpaikkaa ikinäl.
 
Piti ihan käydä varta vasten luomassa aijaa.comiin ja tänne tili että saan kuvan postatuksi! Niin monesti olen käynyt täällä katselemassa ja haaveilemassa.. Yritystä 02/10 lähtien, plussa 04/11 joka meni kesken melko pian, silloin oli niin haalea viiva tikussa että tein digitestin varmistukseksi. Nyt on viime ja tämän viikon ajan oireita ollut mutta niin monta negaa tehneenä eihän sitä usko todeksi ennenkuin testi näyttää tältä:



Nyt en tunne tarvetta digitestillä varmistamiseen, sen verran pirteä punainen pärähti <3 <3 iltapäiväpissasta tein kun tuli mitta täyteen että nyt en jaksa enää odottaa. Voi luojani, en usko tätä.
 
Viimeksi muokattu:
Heippa kaikille,

Olen aiemmin kirjoitellut aktiivisemmin tuolla esikoista yrittämään listalla, mutta ajattelin että jos tämän tietopinkan käyttäjät myös osaisivat auttaa minua=) ei varsinaisesti kuulu tänne koska havainollistavaa kuvamateriaalia ei ole tarjota..mutta..onko teillä kokemusta noita david/one step raskaustestipuikoista? Onko teille tullut viivanpaikkoja paljon? Minulle tuli ma aamuna heti tummentuma siinä kohden missä väriviivan kuuluisi olla. näkyy siis heti ja jää näkyviin testausajan jälkeenkin (ei näy havaittavaa väriä)..kontrolliviiva selkeä ja punainen. viime viikolla tälläiseen 25 vahvuiseen ei jäänyt viivanpaikkaa testiajan jälkeenkään (10 vahvuiseen jäi).. tiedän että olen kärsimätön kun kerran menen gynelle viikon päästä, mutta kun tätiä on odottanut jo 20 pv niin kaipaa jotain tarinoita ja kokemuksia. Sitten toinen juttu.. raskautta odottavat saavat yleensä kehiteltyä jos jonkinlaista oiretta, mutta itse ihemettelin viikonloppuna kun rinnoissa, kyljissä ja lanteilla näkyi mahtavasti verisuoniverkostoa..ei ole ennen ollut näin hyvin esillä..jossain kohdin verisuonet olivat ihan tummansinisiä viiruja..nännit pirun kipeet ja niin sanotusti ruskistuu koko ajan..(isännän kertomaa).. muuten ei havaittavia vaivoja..vain autoillessa painon tunne alavatsassa ja istuessa kihelmöintiä..mutta onko viivanpaikkatummentumistá kokemusta kellään?????


Fiona nään haalean..minulla hieman samanoloisia mutta sinulla erottuu hieman väriä..toivotan onnea värin vahvistumiseen
 
Viimeksi muokattu:
Pistetään tämä nyt tännekin:



Tänään dpo11 (tai voi olla vasta dpo10). Ovisplussa tuli kp14 illalla (aamulla oli vielä nega) ja näytti plussaa vielä kp15 aamulla, joten en tiiä kummasta laskisin noi dpo:t. Tänään siis kp 26/28.

Eilen illalla sain Elivon testiin jonkun haamujen esihaamun, tänään aamulla cb:n digi oli nega ja iltapäivällä sitten tämä liuskatesti. Pelottaa vaan niin pirusti, että jos viiva ei vahvistukaan tai menee taas kesken myöhemmin. Takana siis 4 alkuraskauden keskenmenoa eikä yhtään lasta vielä :|

Lilynen mikä kp tai dpo sulla oli, kun teit tuon sun testin? Ihanan vahva viiva, onnea!! :heart: Saispa itsekin tollasen vielä joskus.
 
Sanmar - aivan ihunainen viivanen!:kiss:
..ymmärrän pelkosi hyvin..mutta miulla tuollainen oli vasta dpo14..joten ihan hyvältä siulla näyttää noille dpo päiville.=)
Tarraa&SUPER-liimaa:heart:


TaCa siulla myöskin siellä kaunis plussa - Onnea!:flower::heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Sanmar82
Kiitos, toivon tosiaan et vahvistuu! :heart:

On pikkasen sekaset ajatukset. Yk 2 menossa, ekaa yhteistä miehen kanssa yritetään, mulla ennestään yks. Esikosta testasin niin myöhään ja suoraan vahvan viivan, et tuntuu ihan hassulta kattella tälläsiä testejä :D Oon nyt testannut jo 6!!! davidin liuskaa ja tänään myös yhden pregcheckin. Se tais kyllä epäonnistua, kun kontrolliviivakin jäi tosi hailakaksi, jotain on kyllä siinäkin testissä havaittavissa. No, niitä löytyy vielä 3 kaapista ja lisäks yks david. CB:n digi on tulossa vielä postissa, sen kanssa ajattelin odotella pari päivää :)
Huih! :D
 
Kiitos Barbamama, Gabriella, mur-mur ja Neiti-81!
Ootte ihania :kiss:

pillipöllö onnea :heart: Aika identtinen tuo sun tänpäivän testiviiva, kun tuo mun eilinen :) Taidetaan mennä aika samoissa? Vahvistukoon sun (ja munkin) viivanen oikein hienoksi ja vahvaksi :whistle:
 
Kp 35 tuli plussa, oli oikeasti vielä punaisempi kuin kuvassa. Dpo:sta en osaa tarkalleen sanoa, panttasin testin tekoa mahdollisimman kauan koska pessimisti ei pety ja niin monet negat aiemmin olen saanut. 2 kiertoa ehdin syödä Clomeja, ekalla clomikierrolla kp3-7 ja kierron pituus oli 25pv, seuraavalla kierrolla söin kp5-9 ja kaksi viikkoa ovistestien (ekaa kertaa testailin) teon jälkeen alkoi oireilu ja menkkojen odottelu. Nyt pelottaa että pysyykö se matkassa, edellinen (ensimmäinen raskaus) meni kesken. Silloin testasin kp33 ja sain tosi haalean haamusen. En tiedä olisko parempi merkki nyt että viiva on vahva?? Ja varovainen kiitos onnitteluista :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Sunflower11
Antaako apteekin oma herkästi viivanpaikkaa?
Tai roskishaamua ilman raskautta. Täytyy myöntää etten ikinä oo saanu, mut testistä repäsin tuos n. 15min testausajan jälkeen sen heijastavan muoviosan pois ni siinä näkyy haalea viiva...
 

Yhteistyössä