Kuvia plussatesteistä

Onnea kaikille plussanneille :heart: :flower:

Jaksaisitteko kommentoida hysteeriselle testien tekijälle, kummassa kuvassa teistä viiva on voimakkaampi? En luota näköjään omaan arvostelukykyyn ollenkaan kun on niin saanut välillä siipeensä raskauksien kanssa :/ Mutta siis toisessa dpo 14 ja toisessa dpo 15. Ja antaako Pregcheckin liuska yleensä miten tummia viivoja, mietin vastaako nuo omani ollenkaan teidän mielestä dpo14 ja dpo15 viivoja? Tietty vaan yksi päivä noiden välissä, että hcg ei varmaan kauheasti ole ehtinyt noustakaan, mutta kun malttamaton olen, ja haluan tietää, ettei ainakaan ole heikentynyt...

Eli kuvat:
dpo 14

Aijaa.com - 8735263.jpg

ja dpo15

Aijaa.com - 8735264.jpg
 
mymosa
on tuossa pikkuinen12 viivanpaikka, joka nyt voi toisiin testeihin tulla.


Marican testissä on ylhäällä ohut ja pieni pläntti ehkä punaista, muuten en kyllä näe yhtään mitään.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eihän "viivanpaikassa" kuulu olla väriä?



Tuossa vielä tuore kuva, samansortin kuvan laitoin jo aiemmin tänne..

Sain muuten tänään postissa Davidin kymppiliuskoja ja tein heti tänään kokeeksi yhden, että tiedän miltä negatestin tulee näyttää. Ja siinä testissä on selkeä, luonnonvalossa näkyvä viivanpaikka joka on aivan vitivalkoinen ja kontrolliviivan paksuinen muutoin "normaalin valkoisella" taustalla. Ei siis mitään värjäytynyttä tummaa kohtaa tai värjäytyneillä reunoilla vaaleaa viivaa vaan tummemman valkoisella taustalla vitivalkoinen viiva.

Onnea kaikille plussanneille, ihania viivoja taas oli tullut :heart:

Tässä kuvassa testit ovat siis tuoreita, ei varmasti edes 10min testauksesta kulunut. Ja tässä siis harmittaa se, että raskaustesti on näyttänyt ovulaation mutta testifirma ei sitä suostu myöntämään.
 
Viimeksi muokattu:
Pikkuinen12 Ihan selvästi on värillinen viiva. Melko erikoista toimintaa firmalta, jos kieltäytyvät näkemästä tuota... :rolleyes: Olis minusta varsin hyödyllistä ja tuskin kovin vaivalloistakaan lisätä käyttöohjeisiin lyhyt disclaimer, että raskaustesti voi reagoida myös ovulaatioon.
 
Toki ymmärrän että se vaatisi ihan konkreettista asian tutkimista ennen kuin voivat semmoisen lisätyksen tuoteselosteeseen tehdä.. Mutta varmasti aiheuttaa monelle harmaita hiuksia kun tulee noita vääriä hälytyksiä, itse olen tässä kierrossa joutunut käymään lääkärissä kaksi kertaa tuon firman testien vuoksi. Ensimmäisellä kerralla ovulaatiotesti näytti raskaushormonia, toisella kerralla raskaustesti näytti ovulaation.. Laitoin vielä jatkopalautetta vaikka heidän asiakaspalvelijansa varmasti toivoi minun tyytyneen siihen että lähettävät muutaman testin ilmaiseksi :D Voin sitten mahdollisilla tulevilla kierroilla testailla taas olemattomia ovulaatioita ja raskauksia :p
 
Pikkuinen12 ööö.. Mitä tarkoitat "...ovulaatiotesti näytti raskaushormonia.." siis oletko/olitko raskaana?
Eihän plussa ovistestissä ole silti tae siitä että ovulaatio loppupeleissä edes tapahtuu.. Se kertoo vain sen, että se on mahdollinen parin lähivuorokauden sisällä. Monet tekijät voivat sitten kuitenkin loppupeleissä estää ja siirtää ovulaation eteenpäin
Ovistestillä voi testata raskauden ja kuten täällä jo vahvisteltiin, niin raskaustesti voi reagoida ovikseen, heikosti tosin.
 
Sanmar - nätti + tuo on!:heart:

Miusta noita viivan vahvuuksia Ei oikein pystyis vertaamaan muiden naisten testeihin(tähän tulokseen olen tullut)..se kun tahtoo jokaisella tuo HCG nousta omaan tahtiinsa.
..mutta tuo siun viivanen ei ole haamuinen - ihan selvä plussa!:kiss:
..ja siun kiertohan ei ole ihan vielä lopuillaan..

Viivalle vahvistumisia:wave::heart:

Ps
. Miusta se kertoo jo sit enämpi raskauden kulusta kun seuraa OMIEN dippausten viivan vahvistumista..jos viiva vahvistuu n. joka 2-3 pvä, se jo hyväinen merkki - ei kuitenkaan tae, jotta raskaus jatkuu..tämä on kyllä niin ikävä tosi asia..:(

Mie olen tässä reilun 2v:n aikana lukenut n i i n monenlaisia tarinoita: hyvin alkanut raskaus vahvoine viivasineen keskeytyy, eikä syytä tiedä..ja huonosti vahvistuva viivanen alun pelkoineen - onhin tuonut pikkasen syliin asti...on se niin herkkää tuo ihmisen elon alku ja kesto..on se.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä