Kuvia plussatesteistä

Hei,
Olen uusi foorumilla ja päätin tulla kyselemään mieltäni askarruttavasta asiasta, kun googlettamalla ei oikein tietoa löydy. Eli jännäilen tässä olisiko vauva tulossa ja tein RFSU:n testin tänä aamuna. Testissähän sanotaan, että tulos on luettavissa 5 minuutin jälkeen ja sitä ei saa lukea enää 30 minuutin jälkeen. No, testiin tuli siis näkyviin selvästi havaittavissa oleva toinen viiva n. 15 minuutin kohdalla. Se tummeni loppuaikaa kohden, väristä en kyllä mene vannomaan mikä oli, mutta katosi sitten n. 50 minuuttia testin tekemisen jälkeen. Eli onko tuo 30 minuutin sisään näkynyt viiva nyt sitten plussa vaikka katosi? olen aina luullut, että plussa jää näkyviin? Olen kyllä lukenut RFSU:n antavan vääriä haamuja mutta missään ei puhuta katoavista viivoista?

kiitos jos joku voi auttaa, ja onnea plussailuun
 
Mä en kyllä edelleenkään ymmärrä mitä tarkoitat. Siis ei kannata käyttää mitään korjattuja kiertopäiviä, kun ei niillä voi laskea mitään. Edelleenkin tekstistäsi saa kuvan, että kummatkin testit reagoineet keskenmenneeseen raskauteen. Ei se gynen ultra sulje pois sitä, etteiko hormonia olisi vielä jäljellä.
 
EmmaElla: Noi Rfsu:n testit tekee just tolleen, et siihen ilmestyy sellainen ihan näkyvä viiva sillo 15min testin teon jälkeen ja sit katoaa, kun testi alkaa kuivamaan. Itse en enäää kyseisillä testeillä testaile, kun joka kerta on ollut sama juttu.
 
Nyt sitten alkoi testaaminen dpo 6-7 ja kyllä on melko aikaista joo! :LOL:
Mutta laitanpa nyt sitten tännekin näitä kuvia jos vähän mielipidettä sais.. näitä samoja testejä testasin ajankohtana jolloin en tosiaan ollut raskaana että saisin vertailumateriaalia jos semmoista joskus tartteisin.. ja tulihan se tarpeeseen! En siis saanut kyseisen testimerkin negatestiin muuta kuin selkeän, kirkkaan valkoisen viivanpaikan... Tänään päiväpissitty tikku, josta myös mieheni (!) näki testiviivan ja tässä tulos, dpo 6-7 :




Aijaa.com - 8748246.jpg



Aikeissa on tosiaankin alkaa testaaminen vasta aikaisintaan dpo 10 mutta vähän lipsahti tänään ;)
 
Höh namppis, mun silmiin osuu tossa ylemmässä kuvassa toi viivanen ihan suurentamatta.. mutta alotan kyllä oikeesti plussan metsästyksen vasta parin päivän päästä eli nyt en kallistu suuntaan tai toiseen tuon viivasen kanssa. Tulipahan vaan hassuilla dpo:illa mokoma :p
 
Oli ihan pakko tulla tänne ajankuluksi fiilistelemään, voi kun aika menee äkkiä, muistan hyvin kun päivittäin tätä ketjua luin ja itse jännäilin :) Onnea ja tarrasukkia hirveästi kaikille plussanneille ja tulevaisuudessa plussaaville :heart:

Täältä lähtenyt viivanen on nyt rv 24+3 pikkuvauvanen masussa :)
 
Pikkuinen..miusta alkaapi tuntumaan..että siulla voisi olla ns. "pullat uunissa":)
..jos testiajalla tuo yläkuvan viivanen ilmestyi(max 5-10min)..uskoisin pienen yrittävän kovasti siellä kohdussa pesää rakennella!:heart:

..aikas jännää;).huomenna uudestaan..eiköstä juu?!..ja TOSI aikaiseen siulla kyllä tuo viivanen näkyy - ja ihan ilman suurennoksia!
 
Viimeksi muokattu:
Pikkuinen, nyt näen minäkin. :) Oletko ihan satavarma noista dpo:ista kun noin tiukkaa haamua näyttää jo nyt? Onhan se hcg:n nousu toki yksilöllistä. Vahvasti nyt näyttää siltä että teidän pinniksessä tuhiseva pieni on saamassa leikkikaveria :heart:
 
Mie laskin näin Pikkuinen: Jos siulla tasavahva viivanen O-testissä Kp24 ja tänään Kp33, olisi nyt dpo8..eli: Kp24 O+..kp25 ovis ja Kp26 dpo1..jne..

Yleensä O-plussan lasketaan olleen siitä e k a s t a tasavahvasta viivasesta.=)

Juuri näin aikaiseen dipattuna, saattaa testit näyttäähin eri vuorokauden aikaan viivanpaikkaa, jopa blancoa..kokeileppa huomenna dpo9 aamulla uudemman kerran.

Plussatuulia!:heart:

Ps. Miulla iltapäivä liri vaan antoi aina vahvempaa viivasta - toisilla se on taas se aamupisu!
..ja mie olen saanut punaväriä(hieman)noihin David herkkiin liuskoihin ainahin pari kertaa LH huipun aikaan..Pregcheck on näyttänyt aina oikein - punaväriä jos tärppi käyny..joskus p a l j o n testiajan jälkeen harmaata viivan paikkaa.
 
Viimeksi muokattu:
Pikkuinen - toka kuvassa näen "jotahin"..en ole varma, onko viivanen(valkoinen)ja ympärillä punertavaa..vaiko haaaleaahin haaleampi punertava viiva..

Sillä vain outoa kun siulla niiiin selkeät nuo aiemmat dippaukset(pregheck)ilman suurentelujahin..hmmmm..ja nyt noin himmenneet..ja punertuneet vasta testi ajan jälkeen..
..ainahin yritystä näyttäisi olleen..

Kopaiseppa dipata myöhemmin päivällä/illemmalla ja anna pisun olla rakossa vähintään sen 3h!(äläkä juo nesteistä juurikaan sinä aikana)

Peukuttelen d=)b:heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Pikkuinen12
Pikkuinen, sulla on kemiallinen tai edellisestä kmstä vielä hormonia. Tuttu juttu mulle, joten valitettavasti aika varmaksi sanoisin näin. Testaa taas aamulla saman merkkisellä testillä, pitäisi olla jo vahvistunut.
^^
mutta jos toisella on vasta dpo8 tai 9 niin eihän tuolta vielä tuon kummosempaa viivaa kuulukkaan tulla?!?!? :O ja kaikilla hcg erittyy eritavalla eli jos sulla on ollut kemiallisia tai muita hommeleita niin ei se takaa että toisilla on samalla tavalla, eihän? ja pikkuinen on välissä testannu ihan negoja joten tuskin on kyse edesmenneestä raskaudesta..

en siis kiellä kemiallista, mutta itse en osaa odottaa oikein parempaa viivasta dpo8-9, ja davidin testi näyttää minusta hyvin haamua alussa, mutta viiva ei vaan meinaa vahveta dpo:den edetessä..

Pikkuinen, minä nään viivasia =) pissasitko tikkuun suoriltaan vai otitko purkkiin? kastoitko tarpeeksi?

itselläni kävi yhden testin kanssa niin etten dipannu sitä kunnolla ja en kyllä saanu kunnollista kontrolliviivaakaan aikaseksi, mutta testiajan jälkeen oli ihan kunnon testiviiva ja kontrolliviiva! :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Pikkuinen12
^^
mutta jos toisella on vasta dpo8 tai 9 niin eihän tuolta vielä tuon kummosempaa viivaa kuulukkaan tulla?!?!? :O ja kaikilla hcg erittyy eritavalla eli jos sulla on ollut kemiallisia tai muita hommeleita niin ei se takaa että toisilla on samalla tavalla, eihän? ja pikkuinen on välissä testannu ihan negoja joten tuskin on kyse edesmenneestä raskaudesta..
No oletpas sä kova laittelemaan huuto- ja kysymysmerkkejä ja kovasti sua näköjään ihmetyttää muut kuin yltiöpositiiviset kommentit..

Kyllä se vaan yleensä ja todennäköisesti on niin, että jos testi haalenee seuraavana päivänä, niin ei siitä raskaudesta vauvaa synny. Sanoinkin, että erittäin todennäköisesti mielestäni asia on näin. Sori vaan :headwall:
 
No oletpas sä kova laittelemaan huuto- ja kysymysmerkkejä ja kovasti sua näköjään ihmetyttää muut kuin yltiöpositiiviset kommentit..

Kyllä se vaan yleensä ja todennäköisesti on niin, että jos testi haalenee seuraavana päivänä, niin ei siitä raskaudesta vauvaa synny. Sanoinkin, että erittäin todennäköisesti mielestäni asia on näin. Sori vaan :headwall:
ei ollu todellakaan tarkoitus loukata sinua tai kommenttiasi!

mutta ei minusta ole kumminkaan okei sanoa että "sinulla on kemiallinen...", tai siihen MINÄ tartuin, yhteen sanaan "sinulla on".. ehkä pikkumaista minulta, mutta sorry.. ajattelen että jokainen on yksilö ja jokaisella hormoonit on erilaiset! ja minusta on mukavaa olla kannustava muita ihmisiä kohtaan, eikä latoa pelkkiä todennäköisyyksiä! :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä