Nojoo. Nyt täytyy kyllä sanoa et oon jo säälittävä. Kirjottelen tonne toiseen ketjuun ihan säännöllisesti (KyyneltenHymy kyllä tietää meikäläisen säälittävyyden.. xD) ja pitää nyt tännekkin sitten purkautua, jos täältä tulis jotain valaisevaa kommenttia.
Tällä hetkellä kp6, ja menkat kesti hurjat kolme päivää. Hanat aukes kerralla, ja vuoto oli kirkasta, enkä edes kipuillut pahemmin. Normaalisti joudun vetämään kipulääkkeitä tunnin välein, että pystyn edes seisomaan suorassa menkkojen aikana. Huvikseni sitten tein eilen (kp5) ovistestin, kun sellainen sattui kaapista löytymään, ja tuloksena oli allaolevat kuvat. Ensimmäinen kuva on otettu korkeammalla valotuksella, ja jälkimmäinen matalammalla valotuksella kun loisteputkivalaistuksessa on vähä paskamaista ottaa muutenkaan kuvia.
Osaisikohan joku kertoa miksi kp5 tulee tuollaiset viivat ovistestiin? Ovista se ei voi siis näyttää varhaisen kierron takia, mutta en keksi syytä tuolle ollenkaan. En jaksa uskoa raskauteenkaan (vaikka kolmen päivän menkat on mulla todellinen ihme, yleensä kidun 7pv ilman pillereitä ja pillereiden kanssa 5pv), kun tärppi meni perseelleen taatusti viime kierrossa. Onhan sitä ollut väsynyt, ja vatsaa on juilinut tavalla jos toisellakin, päätäkin on särkenyt ja vessassakin saa käydä suhteellisen usein. Olen diagnosoinut kuitenkin, että väsymys on syyskeleistä johtuvaa, vatsa nyt vaan on tommonen, päätä särkee muuten vaan, ja vessareissut johtuu kahvista. Eilen sain ihan hillittömän hikka-nauru-röyhtäisykohtauksen kun räjähdin nauramaan itselleni kun tajusin oman turhamaisuuteni
Kertokaahan joku nyt oikeasti joku järkevä syy tuolle testille, ettei tarvitse enää nauraa itselleen. Ei tääkään oo kovin hauskaa enää