Mun mielestä on turhaa ja epäkohteliasta tulla haukkumaan ketään hulluiksi tai hysteerisiksi, testasivatpa he tai olivat testaamatta.
Korostan nyt heti alkuunsa, että puhun omasta puolestani, enkä kenenkään muun.Alkuperäinen kirjoittaja Meimitär;24774683:Mutta saanen kysyä pitkään jo ihmetelleenä, että MIKSI te testailette jatkuvasti, menkkojen aikaan ovistestejä, raskaustestejä ehkä päivän oviksen jälkeen yms?? Toi on mun mielestä itsensä piinaamista ja kiusaamista... Sit täällä kysellään ja ihmetellään et no mikse näyttää noin ja näin... Ja sit ne kaikki haamujen haamut, aletaan testaa ihan liian aikasin ja sit surraan ku se olikin vaan joku kiinnittymisyritys tms, huh, naiset on hulluja SÄÄSTÄKÄÄ ITSEÄNNE, älkääkö olko niin hysteerisia, tärppääkin varmasti todennäkösemmin ku tollain et hirvee stressi päällä jatkuvasti :/
HCG LevelsKysymys hcg arvoista!! Mulla on ehkä 4+5 ja hcg 59.. Onko se liian matala!? :ashamed:
Nähdäkseni kukaan ei kutsunut sinua huonoksi (tulevaksi) äidiksi.Alkuperäinen kirjoittaja Meimitär;24777897:Ja tarkoituksena ei ollut ihmisiä suututtaa. En sanonut että se on keltään pois, en vaan pysty ymmärtämään miksi jotkut jaksaa huijata ITSEÄÄN noilla tyhjillä testeillä, laitetaan tänne siinä toivossa et joku sanois sun mieliks et no juu kyl siinä vivahdus jotain näkyy vaikkei tosiasiassa näy yhtään mitään... Joo ja minähän olen sitten huono tuleva äiti, jolla ei ole rakkauta antaa koska en ymmärrä tollasta ylitestaamista.
naiset on hulluja SÄÄSTÄKÄÄ ITSEÄNNE, älkääkö olko niin hysteerisia, tärppääkin varmasti todennäkösemmin ku tollain et hirvee stressi päällä jatkuvasti :/
arkoitin sitä että tollanen ylitestaaminen on hullua, hysteerista, aiheuttaa vaan enemmän turhaa stressiä
Jos tarkoituksenasi ei ole suututtaa ketään, niin mikä oikein on tarkoituksesi?en vaan pysty ymmärtämään miksi jotkut jaksaa huijata ITSEÄÄN noilla tyhjillä testeillä