Kuvia plussatesteistä

Minä luin tätä ketjua nyt aamun viihteenä ja kuulin ensimmäistä kertaa, että on olemassa jotakin sellaista kuin ROSKISHAAMU!! Mikä se sellainen on? :O Arvatkaa, kuka sukelsi heti kainaloitaan myöten roskapussiin.. ja minun silmäni erottavat sieltä HAAMUN! Mitä mitä! Voiko haamu tulla, vaikka raskautta ei olisikaan? Siis niin, että testi on roskissa maannut jo muutaman päivän.. liitänpä vielä kuvan, kertokaa te näettekö jotain! :O

Kuvaan en saanut sitä kovin vahvasti ikuistettua, mutta tässä alkuperäinen ja sen jälkeen sellainen, josta on kontrastia säädetty että haamu tavoittaisi jonkun toisenkin silmät..


Muokattu:


(ja siltä varalta että uunoilin, eikä kuvat näy, tässä linkit kuviin : Aijaa.com - 8833430.jpg ja Aijaa.com - 8833429.jpg )
 



pitkään palstaa seuranneena ajattelin itsekin lisätä kuvan tänne. Tänään DPO 10 ja tällänen viiva paukahti tänään testiajan sisällä noin 2 min kuluessa.. selkeä punainen viiva tosin ei vielä yhtä vahva kun kontrolli. Kyseessä siis pregcheck liuskatesti. Kakkonen olisi testin mukaan matkassa ja toivotaan että kaikki sujuu hyvin :) happy happy :) pahoittelen kuvan huonoa laatua. otettu tietenkin kännykällä.
 
Kiitos vastauksesta :) Tää on kyllä ihan kamalaa. Jotenkin olin varma, että olen raskaana, vaikka periaatteessa mitään järjellä perusteltavaa syytä testin tekemiselle ei ollutkaan. Nyt vain masentaa. Yleensä olen iloinen ja perustyytyväinen persoona, nyt taitaa olla tosi kyseessä. Vauvakuume, voih.
 
Paljon onnea kaikille plussanneille! :heart:

Kerroin kuukausi sitten meidän ensimmäisestä yrityksestä ja silloin ei tärpännyt. Nyt on jo toinen kierto ja tänään alkoi menkat. Eli ei vieläkään. :(
Tiedän tunteen.. esikoista yrpättiin himpun vajaat 2 vuotta. Silloin ei ollut nettiä eikä ovistestistä kuultukaan. Nyt kun saatiin ovistestit mukaan, ekasta kierrosta tuli plussa, mikä oli kuitenkin tuulimuna :( Plussa tuli toukokuussa ja nyt elellään sen jälkeen vasta toista kiertoa, kp 28.
 
kittyb: tuo sun kuvas oli ku mun testi viime viikolla.. ihan samanmoisesti oli tullut testiajan jälkeen tuollanen haamu.. ite aattelin kyl varmistaa nyt alkavalla viikolla kans et onko vaan sen roskiksen aiheuttama haamu vaiko jotain muuta.. :)
 
lenkkari: Kerro ihmeessä, miten sulle käy sen uuden testin kanssa sitten! :) Pidän peukkuja!

Jul: Ai on! Tosiaan ensimmäinen testi, minkä teen vuosikausiin mihin jotain on ilmestynyt - aiemmin ei ole kyllä roskishaamujakaan tietääkseni tullut. Oishan se "vahinko" voinut käydäkin ;) Mutta tein nyt eilen sitten clearblue-testin ja näytti, että en ole raskaana. :( Nyt en aio testata pariin viikkoon, vaikka miten tekis mieli! :D
 
kittyb - Apteekin oma voi antaa runsaasti yli testiajan jälkeen haamuviivasia, jotka EI merkitse tärppiä.
(..ja miulle on monasti antanutkin.)

Plussa tuulosia laittelen!:heart:

töyhtö&Bamse* - ONNITTELUT!:heart::wave:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: kittyb
Selittäkää amatöörille: Mikä on dpo? Entä yk, mikä täällä keskusteluissa myös vilisee? :O Tuntuu, että muitakin yrittämiseen liittyviä termejä on täällä hyppinyt silmille (ei nyt tule mieleen, mutta kertokaa muitakin jos tiedätte :D) ja useimmiten "kokeneempien" palstailijoiden tekstit on mulle enemmän tai vähemmän hepreaa.. :D Kaksplus-foorumi - suomi -sanakirja ;)
 
kittyb, dpo = days past ovulation.. elikkä ovulaatiopäivä, kun munasolu irtoaa on dpo0 ja siitä lähtee sitten eteenpäin eli seuraava päivä on dpo1 yms.. ja jos käyttää ovulaatiotestejä on ovulaatioplussa dpo-1 ja sitten ovulaatiopäivä taas dpo0 jne.. :) ja juu, kyllä meni ittelläkin aikaa kunnea hiffas kaiken :D
 

Yhteistyössä