Kuvia plussatesteistä

Kyllä mie esim. omasta mielestäni olen aikas realisti..mutta AINA täällä tsemppaan ja pientä toivoa yritän valaa palstakaveriin..nämä on niin vaikioita ja herkkiä asioita monelle.:ashamed:

Täällä on meitä ekaa kertaa yrittäviä/odottavia, joille k a i k k i tämä maailma on niiiin vierasta ja uutta, pelottavaahin..ja sitten on meitä hieman konkarimpiahin..=)

Miusta tärkeintä on, ettemme ala täällä kovin kyynisiksi, ylimielisiksi T A I viisaammiksi, kuin olemmekaan - ollaan flikat kuiteshin empaattisia, jookos:):kiss:

(vaik se oma mielipide olis sitten mitä)
..joskus vain se"terävä kieli" saattaa ihan vahingossa lipsahuttaa..omaa pahaa mieltä ja pettymystähän sieltä monasti purkautuu:(..


Plussatuulosia joka iiiiiiikiseen mökkeröiseen tästä läksi:kiss:..
 
Viimeksi muokattu:
Perjantaina dippailin pregcheck liuskalla, hailura haamu tuli. Lauantaina kp 1. Kävin perjantaina hcg-määrityksessä, ens viikolla soittelen ne tulokset ja vastauksesta riippuen katson tarvitseeko antaa lisänoottia testivalmistajalle.. Muutaman kelpo vastauksen jo heiltä sainkin aiempaan palautteeseen, LH-tason tulee kuulemma olla yli 500 jotta hcg-testi reagoisi siihen. Tosin, olen saanut kyseisen firman r-testeillä haaleaa plussaa 5 kertaa kuukauden sisään (eri viikkoina!) joista todistetusti vain yksi on merkinnyt raskaushormonia. Mihin lie mun pississäni sitten reagoivat kun ei LH-testikään ole joka kerta plussaa näyttäny..

No niitä testejä en tuleviin dippailuihin enää ostele, ja muutoinkin saapi menkat pärähtää moonta päivää yliaikaisiksi ennen kuin pissin muualle kuin pyttyyn. Jos siellä on vauva tiukasti kiinni kasvamassa ei se mihinkään häviä vaikka vähän myöhässä dippailisikin ;)

Nyt taustalle seurailemaan muiden plussaviivasia, tulipunaisia tuplaviivoja kaikille toivottelee pikkuinen :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Himotestaaja täällä hei :D

Tässä vielä pari kuvaa. Pakko laittaa, kun kerrankin on omat viivat vahvistuneet kunnolla.

Ensimmäinen kuva viime perjantailta jolloin rv 5+0 ja toinen eilen sunnuntaina, jolloin rv 5+2. Tosin oviksesta laskettuna viikkoja on yksi päivä vähemmän.





Jos tästä nyt vihdoin syntyisi se meidän esikoinen...:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Saankos mie täälläkin häiritä? :ashamed:

Tein David (25mlU/ml) kasettitestin... Vastaus ihan omituinen... Oon saannu hailakan hailakkaa viivaa siis aikasemmin, (ei KAIT viivan paikkaa) niis on ollu pikksen väriäkin (mieski nähny ihan selvästi)!
Mutta siis testiin!

Aijaa.com - 4.10 - 8814573.jpg
Vasemmassa reunassa näkyy viivaa, se oli punanen alussa. Voiko siis viivapaikka "liikkua"!!??

Aijaa.com - 4.10 - 8814574.jpg
Sitten avasin testin ja siel oli tommonen (punasena)!

Otin kuvat 10-15min testiajasta, väri muuttu tommoseks (?)

APUVAA!!!
 
Kyyneltenhymy mun veikkaus on että tuo on vaan väriainetta eli samaa kuin mitä kontrolliviivaan tulee myös aina kun tekee testin. En usko että viivan paikka voi mitenkään liikkua. Voi että..aikamoinen tilanne. Osta toinen testi. Ei kannata luottaa noihin Davideihin, jotain kiinalaista halpakamaa. Mullakin noita joista tänään tuli maaailman pienin haamu. Et joo...
 

Yhteistyössä