Kuvia plussatesteistä

Sunflower11
Eikös joku täällä sanonu (mur-mur??) että lh-hormoni voi nousta loppukierrossa ennen menkkoja ni se voi näkyä viivasena raskaustestissäkin!?

Mut toivottavasti kyyneltenhymy on kyse raskaudesta! :) Kokeiles jollain apteekin omalla tms. testillä!?
 
No viivahan tuossa onpi joo..Sinuna odottaisin pari päivää ja tekisin uuden, jonkun ihan tyystin muun testin..

Kyse voi olla kemiallisesta, oikeasta raskaudesta tai sitten siitä vaihtoehdosta joka mulle kävi, kohdunulkoisesta raskaudesta..

Tai sitten noi testit on vaan susia.
 
Maira sitten on.... 10testiä susia :D Siis viiva vahvistuu päivä päivältä ja piirtyy heti. Kuvassa testin värit näyttää toooosi hailakoilta. Mutta vuotellaan!

Sunflower en usko enteilevää ovista, koska mullahan on kp 4-5 vasta menossa :D
Ois varmaan pitäny lukia sun teksti paremmin :D Siis mähän aloin saamaan viivan paikkoja/haaleita haamuja jo ennen menkkoja..

Nyt itelle jäitä hattuun!
 
Viimeksi muokattu:
^Jos viivat vaan vahvistuu, hankkiudu verikokeisiin ja ultraan.

Ihan vaan varmuuden vuoksi..

Mullehan kävi niin tammikuussa että aloin saamaan haamuja, silti tuli vuoto joka diagnosoitiin km:ksi tai no, kemialliseksi..Vuodosta huolimatta viivat vahvistui ja parin viikon tappelun jälkeen sain vihdoin asian selville ja ku:han se oli..

Eli verikokeissa nähdään se hormonin kehittyminen ja ultrassa taas se että onko siellä tapahtunut mitään..

En halua pelotella mut noi on niitä asioita minkä kanssa kannattaa olla tarkkana koska seuraamukset voi olla melkoset..
 
Viimeksi muokattu:
Saankos mie täälläkin häiritä? :ashamed:

Tein David (25mlU/ml) kasettitestin... Vastaus ihan omituinen... Oon saannu hailakan hailakkaa viivaa siis aikasemmin, (ei KAIT viivan paikkaa) niis on ollu pikksen väriäkin (mieski nähny ihan selvästi)!
Mutta siis testiin!



Aijaa.com - 4.10 - 8814573.jpg
Vasemmassa reunassa näkyy viivaa, se oli punanen alussa. Voiko siis viivapaikka "liikkua"!!??

Aijaa.com - 4.10 - 8814574.jpg
Sitten avasin testin ja siel oli tommonen (punasena)!

Otin kuvat 10-15min testiajasta, väri muuttu tommoseks (?)

APUVAA!!!
Tuo viivahan ei ole testipaikan T kohdassa. Ja avatahan noita ei pidä, koska se, mitä sisällä näkyy, ei liity tuloksiin mitenkään.

Itse olen aina käyttänyt Davidin testejä, toimineet tähän asti hyvin kun tekee ja tulkitsee ohjeiden mukaan.
 
KyyneltenHymy - minähin epäilisin: alkanutta raskautta, kemiallista(siinä vain ei viivanen kyllä vahvistuis, varsinkin kun vuoto päällä?)..ja sitten tietenhin tuo Mairanhin mainitsema Ku..toivottavasti ei kaksi viimeisintä..vaan - ihan sitä ittiään!:heart::wave:

Tulevat päivät sen näyttää;)..ja miekin suositteleisin HCG märitystä ja tarvittaessa sitten ultrausta!

..kasettitestissä kyllä miun silmääni haamuinen:heart:..piirtyikö jo testiajalla?
(itselläni a i v a n blancoja kun dippasin muutama päivä sitten)
 
Viimeksi muokattu:
..ja vielä..ovikseenkaan ei mielestäni R-testi reagoi, koskapa dippaamasi O-testi noin hailukka.
..eli: jos LH hormoni koholla, luulisi O-testissähin olevan jo vahvempi tuo viivanen?..

Kaikilla naisilla EI O-testi reagoi raskauteen, antamalla en-nen R-testiä sen vahvan viivasen!
 
Viimeksi muokattu:
Destello
Nojoo. Nyt täytyy kyllä sanoa et oon jo säälittävä. Kirjottelen tonne toiseen ketjuun ihan säännöllisesti (KyyneltenHymy kyllä tietää meikäläisen säälittävyyden.. xD) ja pitää nyt tännekkin sitten purkautua, jos täältä tulis jotain valaisevaa kommenttia.

Tällä hetkellä kp6, ja menkat kesti hurjat kolme päivää. Hanat aukes kerralla, ja vuoto oli kirkasta, enkä edes kipuillut pahemmin. Normaalisti joudun vetämään kipulääkkeitä tunnin välein, että pystyn edes seisomaan suorassa menkkojen aikana. Huvikseni sitten tein eilen (kp5) ovistestin, kun sellainen sattui kaapista löytymään, ja tuloksena oli allaolevat kuvat. Ensimmäinen kuva on otettu korkeammalla valotuksella, ja jälkimmäinen matalammalla valotuksella kun loisteputkivalaistuksessa on vähä paskamaista ottaa muutenkaan kuvia.

Osaisikohan joku kertoa miksi kp5 tulee tuollaiset viivat ovistestiin? Ovista se ei voi siis näyttää varhaisen kierron takia, mutta en keksi syytä tuolle ollenkaan. En jaksa uskoa raskauteenkaan (vaikka kolmen päivän menkat on mulla todellinen ihme, yleensä kidun 7pv ilman pillereitä ja pillereiden kanssa 5pv), kun tärppi meni perseelleen taatusti viime kierrossa. Onhan sitä ollut väsynyt, ja vatsaa on juilinut tavalla jos toisellakin, päätäkin on särkenyt ja vessassakin saa käydä suhteellisen usein. Olen diagnosoinut kuitenkin, että väsymys on syyskeleistä johtuvaa, vatsa nyt vaan on tommonen, päätä särkee muuten vaan, ja vessareissut johtuu kahvista. Eilen sain ihan hillittömän hikka-nauru-röyhtäisykohtauksen kun räjähdin nauramaan itselleni kun tajusin oman turhamaisuuteni :D

Kertokaahan joku nyt oikeasti joku järkevä syy tuolle testille, ettei tarvitse enää nauraa itselleen. Ei tääkään oo kovin hauskaa enää :p
 
Destello nyt kipität kauppaan ja ostat raskaustestin ;)

mur-mur haamulainen piirtyy het minuutin sisällä ruutuun! Tänään samaa ja liuskaan taisin saada tänään vahvemman viivasen kun eilen.
Antaakohan keskeytynyt keskenmeno viel kauanki plussaa ja vahvistaako se viivaa?
 
Destello
KyyneltenHymy No en tiiä, vihtisköhän sitä. Sunflower tuolla jo kerkes aiheuttaa mulle jo ketutuskohtauksen ku herätteli toiveita :D Ehkä mä odottelen kuitenki ihan rauhassa, ja tilais vaikka netistä niitä kymppiasteen herkkyydellä olevia. Mulla ei oikein noi 25miun testit oo antanu kummempaa juuta eikä jaata.
 
Maira tän päiväsestä en ottanu kuvaa, mutta oiskos samanlainen kun eilen tai pikkasen vahvempi viiva!
Labraan sain lähetteen veritestiin! Toivotaan et pääsisin huomen aamulla jo meneen, saisin päiväl jo vastaukset :)
No hyvä että pääset verikokeeseen..Mä olen pahoillani kun olen niin epäuskoinen, omat kokemukset ei vaan tuosta tilanteesta ole hyvät.. : /

Toivon todellakin että sulla olis ollut valemenkat ja olisit raskaana! :heart:

Oliko puhetta seurataanko sitä hcg:tä uudella verikokeella vai mitä tuon tuloksen jälkeen tehdään?
 
No hyvä että pääset verikokeeseen..Mä olen pahoillani kun olen niin epäuskoinen, omat kokemukset ei vaan tuosta tilanteesta ole hyvät.. : /

Toivon todellakin että sulla olis ollut valemenkat ja olisit raskaana! :heart:

Oliko puhetta seurataanko sitä hcg:tä uudella verikokeella vai mitä tuon tuloksen jälkeen tehdään?
Soitan labravastaukset neuvolasta ja sit mietitään lisää. Rasittaa vaan ku en pääse huomen aamusta jo labraan ja sais tuloksia päiväl, vaan pitää oottaa maanantaihin. Toivotaan ettei siellä mitään kamalaa olis! Vuodin poikaakin odottaessa samoilla viikoilla, mutta vaan päivän ja koko raskausajan kärvistelin kamalien menkkakipujen kanssa.
 
Destello - jos siulla alkanut raskaus, näkyy se kyllä noilla 25mIU/ml herkkyyttä olevilla R-teisteillä vallan mainiosti jo NYT=)..siullahan vuotelee ja Kp6 menossa..

..ja saataahaan sieltä kunnon ovis ihka aikaiseen olla tulossa!
Nuo viivaset ei vielä ole LH-huipusta kertovaa, lähellä kyllä..miten - onko siulla todettu esim. monirakkulaiset munasarjat/PCOC?
..tästä oireyhtymästä kärsivillä, on monasti O-testiviivanen aika vahva koko kierron ajan..siksi 0vista vaikeampi, jopa mahdoton bongata testein..:(

Kyyneltenhymy..onpa jännää:whistle:..toivottavasti HCG:n tulos valaisee tilanetta ja siellä pikkinen olisi tiukasti tarttunut kohtupesäiseen:heart:

:attn:Vinks! Mie soittelin HCG tuloksen aina yhteispäivytyksestä jos TK oli mennyt jo kiinni!:wave:
..onnituisikohan siullahin?..
 
Viimeksi muokattu:
Destello: Tuo testitulos ei ole ovisplussa - viivojen pitäisi olla samanvahvuiset tai testiviivan kontrollia vahvempi. Elimistössä voi olla lh-hormonia läpi kierron. Toisilla se nousee kohti ovista (viivat tummuvat vähitellen plussaan mennessä), toisilla vaihtelee viivan vahvuudet ennen huippua miten sattuu.
 
Destello
Juu tiedän kyllä ettei se ole ovisplussa, sehän tässä mietityttääkin kun kierto on 30 ja oviksen oon tikuilla bongannut aina kp18-21 välisenä aikana noilla samoilla pregcheckin testeillä. Ovista ennen ei koskaan niillä testeillä ole tullut mitään, edes haamuakaan. Nyt siis tässä tilanteessa kun tuollainen viiva tuli jo kp5, on itsekin hieman kysymysmerkkinä että miksi juuri nyt viiva? Kahdessa edellisessä raskaudessa sain vain viivanpaikan testiin vaikka laskujen mukaan raskaus oli jo jossain rv7-8 paikkeilla molemmissa.
 
Juu tiedän kyllä ettei se ole ovisplussa, sehän tässä mietityttääkin kun kierto on 30 ja oviksen oon tikuilla bongannut aina kp18-21 välisenä aikana noilla samoilla pregcheckin testeillä. Ovista ennen ei koskaan niillä testeillä ole tullut mitään, edes haamuakaan. Nyt siis tässä tilanteessa kun tuollainen viiva tuli jo kp5, on itsekin hieman kysymysmerkkinä että miksi juuri nyt viiva? Kahdessa edellisessä raskaudessa sain vain viivanpaikan testiin vaikka laskujen mukaan raskaus oli jo jossain rv7-8 paikkeilla molemmissa.
mä luulen että kuukautisten aikaan tuo tikku voi näyttää vahvaa viivaa..ootko koskaan testannut ennen kuukautisten aikana? Mulla ainakin kuukautisia kohti viiva aina vahvenee. Raskaustestin kyllä pitäisi näyttäisi jo nyt positiivista jos raskaana olisit.
 
Destello
Bubba oon kokeillu ekassa kierrossa millon alotin tikuttamisen. Tikutin koko kierron just sen takia että tietäisin mitä kehossa tapahtuu, eikä sillonkaan tullu ees sitä haamua. Tuon kuvassa olevan tikun tein kp5 ja vuoto loppu kp3. Mietein vain, et onko joillain nuo testit olleet susia vai onko mulla vaan yhtäkkiä tullut joku lh-piikki tosa kp3? Ovistesti näyttää kyllä vieläkin ihan samalta tänään tehtynä, ehkä aavistuksen tummempi.
 
Meimitär
Mutta saanen kysyä pitkään jo ihmetelleenä, että MIKSI te testailette jatkuvasti, menkkojen aikaan ovistestejä, raskaustestejä ehkä päivän oviksen jälkeen yms?? Toi on mun mielestä itsensä piinaamista ja kiusaamista... Sit täällä kysellään ja ihmetellään et no mikse näyttää noin ja näin... Ja sit ne kaikki haamujen haamut, aletaan testaa ihan liian aikasin ja sit surraan ku se olikin vaan joku kiinnittymisyritys tms, huh, naiset on hulluja :D SÄÄSTÄKÄÄ ITSEÄNNE, älkääkö olko niin hysteerisia, tärppääkin varmasti todennäkösemmin ku tollain et hirvee stressi päällä jatkuvasti :/
 
  • Tykkää
Reactions: Sokruli ja Sintu74
Meimitär
Itsekin lapsettomuudesta kärsivänä tiedän kyllä miltä se tuntuu, lähinnä tässä nyt tarkoitin sitä että tollanen ylitestaaminen on hullua, hysteerista, aiheuttaa vaan enemmän turhaa stressiä. Mutta kukin tyylillään. Itse tulisin hulluksi jos kyttäisin joka päivä jollain eri testillä tuleeko viivaa, viivanpaikkaa, punaväriä......
 
Meimitär lapsen saaminen on aikasta iso juttu ja varsinkin jos lasta on tehty vähän pidempään niin ymmärrän kyllä täysin sen että joku haluaa testailla. Esim. jenkkisivustoilla sanotaan ihan yleisesti että testaamaan voi alkaa jo dpo 10. Mun mielestä ei kannattaisi kauheasti arvostella toisten toimintaa näissä raskaaksiyrittämisasioissa.
 

Yhteistyössä