Heippa kaikille,
Olen aiemmin kirjoitellut aktiivisemmin tuolla esikoista yrittämään listalla, mutta ajattelin että jos tämän tietopinkan käyttäjät myös osaisivat auttaa minua=) ei varsinaisesti kuulu tänne koska havainollistavaa kuvamateriaalia ei ole tarjota..mutta..onko teillä kokemusta noita david/one step raskaustestipuikoista? Onko teille tullut viivanpaikkoja paljon? Minulle tuli ma aamuna heti tummentuma siinä kohden missä väriviivan kuuluisi olla. näkyy siis heti ja jää näkyviin testausajan jälkeenkin (ei näy havaittavaa väriä)..kontrolliviiva selkeä ja punainen. viime viikolla tälläiseen 25 vahvuiseen ei jäänyt viivanpaikkaa testiajan jälkeenkään (10 vahvuiseen jäi).. tiedän että olen kärsimätön kun kerran menen gynelle viikon päästä, mutta kun tätiä on odottanut jo 20 pv niin kaipaa jotain tarinoita ja kokemuksia. Sitten toinen juttu.. raskautta odottavat saavat yleensä kehiteltyä jos jonkinlaista oiretta, mutta itse ihemettelin viikonloppuna kun rinnoissa, kyljissä ja lanteilla näkyi mahtavasti verisuoniverkostoa..ei ole ennen ollut näin hyvin esillä..jossain kohdin verisuonet olivat ihan tummansinisiä viiruja..nännit pirun kipeet ja niin sanotusti ruskistuu koko ajan..(isännän kertomaa).. muuten ei havaittavia vaivoja..vain autoillessa painon tunne alavatsassa ja istuessa kihelmöintiä..mutta onko viivanpaikkatummentumistá kokemusta kellään?????
Fiona nään haalean..minulla hieman samanoloisia mutta sinulla erottuu hieman väriä..toivotan onnea värin vahvistumiseen