Kuvia plussatesteistä

LiLy_ Ihan mahtavia uutisia!!!!! :heart: Vihdoin! :D Täällä vielä joudutaan kuumeilemaan kun ei noi mun follinpirulaiset suostu kasvamaan noilla clomeilla kunnolla! Ens kiertoon taas nostettu annosta eli sit 3tbl/pv ja metut vielä päälle! Mutta, HYPERISOT ONNITTELUT!!!!! :heart: :hug: :D
 
Malttamaton: Kiitos tsempistä ja eipä tässä tosiaan auta, kuin toivoa parasta ja ootella :) Tuntuu välillä, että toinen lääkäri sanoo toista ja toinen toista, kun tänään lääkäri sanoi, että 6+2 ei varmaankaan olisi syke näkynyt, mutta 6+4 sopisi tuohon hieman hitaampaan sykkeeseen, josta tämän jälkeen syke kohoaa ja haluaa viikon päästä katsoa uudemman kerran.
Noniin on käyty uudemman kerran ultrassa ja niinhän siinä taas kävi, että haaveet saa unohtaa hetkeksi taas, eli sykettä ei näkynyt enään ja alkiolla oli kokoa 9mm. Kaksi kertaa raskaana ja kaksi keskenmenoa :( Mietityttää ensi kerta, että mitenköhän käy, kun kolmannen kerran toivottavasti raskautuu.. Rupeaahan tämä käymään raskaaksi, kun niin kovasti odottaa aina. Plussatuulia kaikille kuitenkin!
 
masuasukkinen Suuret pahoittelut :hug: toivottavasti teille suodaan se pienokainen vielä,, tällasissa koettelemuksissa tulee mieleen PMMP, kappale "tässä elämä on:
Luulin ennen, että jossain
mitataan tarkalleen,
milloin on annettu liikaa jollekin kantaakseen.
Se on pelkkä harha, perätön luulo,
toiset hölmöt uskoo niin. :(

Ite kuulun noihin hölmöihin...
 
Onnea uusille plussanneille ja haleja teille, joita vastaan on pettymys tullut. :heart:
Itse olen niin utelias, että haen muutaman pregcheckin, joita voin aikani kuluksi tikutella. Dpo mulla on vasta 8. :D

*Muoks. Kävin hakemassa tikkuja, jotta voin itseäni viihdyttääkseni niihin pissiä ja pitää jännitystä yllä. Olen lukenut pregcheckistä paljon hyvää ja viivanpaikattomuudesta, kun taas muistaakseni täällä oli joku kertonut sellaisenkin tulleen. Käsitin, että aika luotettava kuitenkin on. Tällainen tuli testiajalla, kuinkahan kuvasta erottuu? :)

[/URL][/IMG]
 
Viimeksi muokattu:
Iippari kyllä siellä selvästi toinen viiva on, onnea :heart:

Tsirbun testissä en erota kyllä mitään, mutta toivotaan että viivanpaikka ssulla vahvistuis, ++++tuulia. :)


Monetkohan testit itekin olen jo kerennyt tehdä, mutta pakkohan se on nyt kaikki testit käyttää mitkä on tullut kerettyä jo hommata... Ei vaan voi sanoinkuvailla sitä fiilistä kun testiin piirtyy kaks viivaa... .:heart:
Aijaa.com - 9781906.jpg


Haluan toivottaa kaikille jaksuja ja plussatuulia, eikös tää kevät tuppaa olemaan sitä plussarikasta aikaa.. :heart: :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74 ja tiuhti_
Kiitos Hennulle ja Rontille kannustuksesta. Tänään sain lääkkeet ja odotellaan, että milloin rupeaa tyhjentymään. Väkisinkin käy mielessä, että onko tää vaan sattumaa nämä kaksi peräkkäistä keskenmenoa, vai onko jokin syy tähän? Lähinnä olisin kysellyt muilta, että voiko keltarauhashormonin puute vaikuttaa tähän ja onko se kuinka yleistä? Kysyinkin tänään siitä, mutta lääkäri tuntui vähättelevän sitä vaihtoehtoa.
 
Ite plussasin jo joulukuussa mutta edelleen käyn täällä ihailemassa testejä :)
Onnea paljon kaikille plussanneille!

Jos jotakuta kiinnostaa niin mulla jäi hyllyyn 23 kpl Davidin ovulaatiotestiliuskoja, joista voisin edullisesti luopua. Pistäkää vaiks yv:tä :)
 
4nu
Itselläni on kuukautiset kohta myöhässä jo kolmisen viikkoa sekä oireilua on: väsymystä, rintojen arkuutta, juonnin lisääntymistä, vessassa juoksemista, paineen tunnetta vatsan ja alavatsan alueella. Tein sen ClearBluen digitaalisen testin ja negaa näytti mutta itsellä on niin vahva tunne tästä että raskaana ollaan niin ajattelin tehdä toisenkin testin tässä parin päivän sisällä.

Osaisiko joku ehdottaa jotain raskaustestiä joka olis sellane että sais jotain tolkkua tähän ku pitäs lopputulos saatua kerrottua myös avomiehelle (teitää raskaus epäilystä) :D
 
Moikkeli. Mur-mur, ei tarvinnut. Mulla alkoi eilen vuoto ja 4 päivää etuajassa. Oletettavasti mulla on ollut ovulaatio sen verran aikaisin, että ne haamutestit olivat kuitenkin paikkansapitäviä kiinnittymisyrityksiä, joita ihmettelin silloin kun kuvittelin dpon olevan vasta 6. :D No mutta, ei mahda mitään.
 
4nu - kyllä minkä tahansa testin pitäis jo NYT näyttää plussaa, mikäli oviksesta jo noinkin pitkä aika!(5vko)
..tai sitten siulla ollut ovis myöhemmin..tai menkat viivästyneet jostain muusta syystä - tätäkin sattuu niin paljon.

Minkä pituinen siun kiertosi on yleensä/onko heittoja usein?

GB:n digitaalinen on aika herkkä, miulla bongasi haalestahin liuskatestin haamuisesta näyttäen "raskaana 1-2vko"

Dippasitkos sen aamupisuun?..näin ohje suosittelee, varsinhin jos kierto ei vielä täysi..tosin, siullahan jo menkat myöhässä..

..sitä voin siis suositella..mutta kannattaisiko testailla vaikka noilla edullisemmilla ensin?..
..Pregcheck Tuotteet | Pregcheck on huokea ja sitä myyvät ainakin: Prisma&Cittari.

..ja nettifirmoista tulee testit parhaillaan vuorokaudessa.(esim. Raskauskeiju&Verkkoapteekki)
 
Viimeksi muokattu:
4nu
kierto on ollut aika säännöllinen ku olen pillereitä syönyt yleensä jotain sellasta 28 pv, joskus heittäny päivällä tai kahdella.

nyt ku rupesin tarkemmin miettimään niin olen saattanut laskea alkamispäivän väärin mutta kuitennin alku kuusta olisi kuukautiset pitänyt alkaa.

Mutta mikä muu syy voisi sitten aiheuttaa nämä "raskaus" oireilun?
 
4nu
4nu - oletko ihan äskettäin vasta jättänyt pillerit poijjes???
..se nimittäin saattaisi selittää menkkojen myöhästymisen.
pillerit pois ja menkkoja ei kuulu? - Google-haku
Olen syönyt pillereitä säännöllisesti, uusi liuska ollut poissa käytöstä nyt kun oon ooottanu että menkat alkaisivat. :)

En oo uskaltanu ruveta leikkimään niillä, siten että ottaisin viikon pillereitä ja sitten pitäisin sen tauon ku ei se saata paljoo auttaa.
 
Viimeksi muokattu:
4nu Minäkin veikkaan, että pillereiden lopettaminen on pistänyt hormonit sekaisin :) Saattaa mennä pitkäänkin, että kierto tasoittuu (toivottavasti et joudu kauan odottelemaan). Mulla alkoi ekat luomumenkat pillereiden lopettamiseen jälkeen kp 72.

Ja mulla vaivasi kaikki mahdolliset "raskausoireet", mutta testit kuitenkin negaa.
 
Viimeksi muokattu:
hei!

miksei vain vois tulla selkeä nega tai sekeä plussa noihin r-testeihin... tänään tehty apteekin oma testi ja tulos ikkunaan tuli heti selkeät kaksi viivaa, mutta toinen niistä valkoinen. kuvan sain, mutta ei se siinä niin selkeä ole kuin luonnossa. näkyy joka valossa kääntelemättä. onko muut saanu tämmösiä ja mitä ne lopulta on tarkoittanut?



-röllinen-
 

Yhteistyössä