Kuvia plussatesteistä

Dodii... nyt menee hermot noitten testien kanssa... Eli menkat olis pitäny alkaa eilen, mutta tuliki vaan tuhrua, joka nyt on siis loppunut ja ei mitään menkkakipuja tai pääkipuja niinku yleensä.

Tein aamulla heti ensimmäisenä CB:n testin ( pissin Purkkiin) ja siihen tuli heti se +, mutta nyt se on hävinnyt siitä kokonaan!!!!! MITÄ IHMETTÄ??? Se alko häviimään noin 7minuutin jälkeen. nut siinä näkyy enää ne haaleana haamuna se pystyviiva.... dpo on 15?
Tuun nyt taas haukkumaan tuon CB +- testin. Kannattaa tehdä joku muu testi. Itse oon saanu vissiin kolme "väärää" plussaa tolla testillä ja mitä oon lukenut niin aika moni muukin saanut noita "vääriä" plussia :/ Plussatuulia sinne :heart:
 
Joo en tiiä mitä tässä nyt enää aattelis.. Oon saanu miehenkii ihan sätkyks.... Tein uuden CB:n ku taisin pitää hieman liian pitkää sitä tikkuu kupissa (jos se pystyviiva hävis sen takii siitä). No sama juttu pystyviiva vahvistu sellaseks, että sitä ei tarvinnu tihrustella( siinä 2min) ja oli yhtäpaksu ku vaakaviivaki, mutta se on nyt kans hävinny (n 2h:n jälkeen...) ja alko vielä kaiken hyvän lisäksi tiputtelemaan vuotoo enemmän.... Toisilla keskustelu sivuilla joku sano kans, että se pystyviiva hävii siitä testistä jonkun ajan kuluttua.. Onko täälä sattunu kelleen sillä tavalla?
 
Mie84 - tuo saattaa enteillä kemiallista: testi näyttää plussaa, mutta heikosti(siun tapauksessa viiva häviää)ja vuoto alkaa sitten viiveellä..

Toki
voi olla mahdollista, että siulla ollutkin ovis hiukka myöhemmin ja HCG:n eritys on vielä niin vähäistä, ettei testi oikein jaksa reagoida kunnolla?

..jatkaisin sinuna dippailua jos vuotoa ei tule paljoa. - toivotaan parasta.:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Noniin tuli käytyä lääkärillä nyt sitte ja sai selvyyttä tähän eipäs juupas meininkiin :D Eli lääkäri näki heti sikiöpussin ja sanoi, että oikealla paikalla on ja joillakin saattaa nousta nuo hcg-arvot hieman hitaammin alussa ja ihan normaalilta näyttää ja parin viikon päästä voi tulla käymään, niin pitäisi syke ilmeisesti näkyä. Ihan uskomatonta, kuinka sitä oli jo melkee pyyhe kehässä, kun oli valmistautunu siihen, että oli kemiallinen ja nyt saikin tietää, että toistaseks kaikki näyttää normaalille. Edellinen kkm tietysti vähän takaraivossa kolkuttelee, mutta katsotaan miten jatkuu! :)

Noniin nyt on käyty varhaisultrassa 7+4 päivänä ja jälleen täällä on ihminen yhtä kysymysmerkkiä.. Eli mitenkäs muilla on menny tai onko monella ollut samanlainen tilanne, eli 7+4 pitäs olla ja lääkäri sai kyllä sykkeen näkyviin, joka kuitenkin oli hitaampi, kuin pitäisi noilla viikoilla ja sanoi, että vastaisi 6+4 tuolla sykkeellä ja koolla, jota oli 6.4mm. Mitäs täällä ollaan mieltä onko toi auttamattomasti liian pieni vai mikä ton vois selittää, että koko on noin pieni vielä ja vastaa kuulemma 6+4 vaikka pitäisi olla 7+4 ? Viikon päästä uusiks, mutta kyllä täällä alkaa usko loppumaan kohta tähän soutamiseen ja huopaamiseen :)
 
Heippa masuasukkinen itse kun kävin varhaisultrassa ja tulokas ei vastannut viikkoja ni miule sanottiin et alkuvaiheessa pienet ei kasva "kaavassa" vaan viikot saattavat heitellä menkoista, mutta uusinta ultrassa viikot jo saattavat täsmätä,, joten onnellista odotusta sinne =)
 
Heippa masuasukkinen itse kun kävin varhaisultrassa ja tulokas ei vastannut viikkoja ni miule sanottiin et alkuvaiheessa pienet ei kasva "kaavassa" vaan viikot saattavat heitellä menkoista, mutta uusinta ultrassa viikot jo saattavat täsmätä,, joten onnellista odotusta sinne =)
Kiitos vastauksesta ja tsemppauksista :) Myös itsellä kävi mielessä, että luulisi tuossa vaiheessa vielä olevan aika iso haarukkakin tuon koon suhteen. Lähinnä ihmetytti jälleen, ku aiemmassa raskaudessa joka meni kesken, niin ehdin käydä neuvolassa, josta sai tuon pienen kirjan jossa on esim. mitä milläkin viikolla tapahtuu ja minkä kokoinen silloin on jne. Niin siinä oli rv 7 kohdalla että 4-8mm. mutta lääkäri sanoi tänään ennen ultrausta, että haluaisi siellä näkyvän noin sentin mittasen sikiön. Tässä on pää ainakin pyörällä :) Ei oikein tiedä uskaltaako iloita vai mitä tehdä. Jännää oli myös, että tuhrua ei ole tullut ja kun lääkäri kysyi niin vastasin, että ei ole tullut mutta kuitenkin sanoi, että näkyy pientä ruskeata eli vanhaa verta. Liekkö jotain kasvusta johtuvaa vuotoa aiemmin, vaikka ei ole edes paperiin asti tullut? Kohdussa ei kuulemma näkynyt vuodon merkkejä, joten tuokin näyttää olevan mysteeri. On tää taas piinaavaa odotella viikko ;)
 
masuasukkinen: mulle kävi viime raskaudessa juuri noin eli koko raskaus oli koko ajan vähän yli viikon myöhässä ja lapsettomuuslääkäri oli vaan sitä mieltä, että kiinnittyminen tapahtunut vaan viikon myöhässä, kun oviksen ajankohta on tiedossa. Plussa testiin tuli viikon myöhässä, ultrattiin joka viikko ja koko ajan edistyi raskaus mut kaikki viikon myöhässä. Tietty tuo hidas syke ei kuulosta kauhean hyvältä. Rv 7= 6+ eli silloin koko tuo 4-8mm, mutta rv 7+4 on rv 8, siksi varmaan lääkäri odotti isompaa alkiota. Toivottavasti kaikki kääntyisi sulla hyvin ja viikon päästä saisit loistavia uutisia! Meille valitettavasti kävi niin, että sykkeet oli loppuneet rv 7+3 vaikka edellisellä viikolla 6+4 näkyi hyvä syke, mutta johtui luultavasti siitä että kehoni hylki alkiota eikä mistään muusta. Tsemppiä sinne odotukseen :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: Minnacanth
Malttamaton: Kiitos tsempistä ja eipä tässä tosiaan auta, kuin toivoa parasta ja ootella :) Tuntuu välillä, että toinen lääkäri sanoo toista ja toinen toista, kun tänään lääkäri sanoi, että 6+2 ei varmaankaan olisi syke näkynyt, mutta 6+4 sopisi tuohon hieman hitaampaan sykkeeseen, josta tämän jälkeen syke kohoaa ja haluaa viikon päästä katsoa uudemman kerran.
 
Heippa kaikille pitkästä aikaan, mua ei ookkaan toviin näkynyt täällä palstalla, mutta päätin tulla tällä kertaa, kun olis pitkästä aikaan ehkä hyviäkin uutisia...

Tänään tein sitten apteekin raskaustestin, ja tämmönen tuli ihan muutaman minuutin sisällä:
Aijaa.com - 9744083.jpg
Aijaa.com - 9744084.jpg

(Kuvat samaisesta testistä).

Nyt olis jo kp 46, ja ihmettelen vain että miten noin hailua viivaa näyttää? Mun kierrot toki on ollut kovin epäsäännölliset, ja tein tossa vajaa viikko sitten edellisen testin, ja se oli ihan selvä nega.
Innoissani/paniikissa dippasin toisen apteekin raskaustestin, siihen tuli todella hailu viiva, ei siis todellakaan yhtä vahva kuin tuo.. mutta toki se pissakin oli tosi laimeeta.

Uskaltaako tässä jo alkaa toivoa? Ei ole kyllä koskaan noin selvää viivaa tullut meitin testiin. Yrittämistä takana jo yli vuosi... Voiko tämä olla vihdoin totta?
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Ihana plussakuva Lily_! Minusta tuo näyttää ihans elvältä plussalta, vaikka on kontrolliviivaa haaleampi! Onnea siitä, varovaisesti vielä kuitenkin! :heart:

Olen kuullut tosi monesta tapauksesta, jossa plussa on vahistunut vasta kuukautisten ollessa parikin viikkoa myöhässä ja niistäkin, jossa plussaviiva ei ole ikinä ollut kontrolliviivan vahvuinen ja silti on ollut kaveri matkassa. Kyllä sinun testi lupaavalta näyttää ottaen vielä huomioon, että epäsäännöllisen kiertosi vuoksi sullahan on saattanut ovulaatiokin olla tavallista myöhemmin. Ihanaa!!
 
Tuossa muutama sivu sitten kuumeilin ollakko vai eikö olla ja kyllähän se oli juuri sitä!:heart:
Muistaakseni jollekkin lupailin ilmoittaa kuinka käy. Eka selkeä plussa vasta kp.42 (oviksen luulin bonganneeni kp.20, mutta taisi tapahtua vielä myöhemmin tai sitten olen hidas hormoonin tuottaja). Jännä nähä miten la muotoutuu neuvolassa :)

Mirkku ja salaisuus 6+6?
 
Moikka kaikille!

Tämä on nyt aivan älytöntä, mutta uteliaisuuttani koitin cb:lla, kun päivät ovat vasta dpo6. :D Tulos oli kumminkin tällainen. Tässä tuo näkyy selvemmin purettuna, kun tuota toista kuvaa ei ole rajattu. Mitä mieltä olette? Eihän sen vielä kuuluisi näkyä? Voiko esimerkiksi myöhäinen ovulaatio näkyä näissä jollain lailla hyvin haaleana? Tykkään testailla aikaisin, siinä on oma juttunsa, vaikka tiedostan realiteetit ja olemassa olevan pettymyksen mahdollisuuden.

[/URL][/IMG]
 
Moi Tsirbu! En haluaisi olla ilonpilaaja, mutta mulla juuri tuo kyseinen CB:n testi näyttää lähes aina tuon ohuen viivan, olin raskaana tai en. Sinuna tekisin jonkun muunkin testin jollain ekstraherkällä jos jo nyt haluat testata - tai sitten odottaisin muutaman päivän ja testaisin jollain vakaammalla :) Toivotaan että tuo on sun kohdalla ihan oikea plussa, mutta itse en luota tuolla kyseisellä testillä saatuun tulokseen laisinkaan, olipa se sitten mikä tahansa! :)
 
Tämä näkyy ohuena vain kuvassa. Luonnossa viiva on tasapaksu sen vaakaviivan kanssa. Muuten olen kuullut kyllä tästä kyseisestä testistä jonkin verran negatiivista palautetta. Hieman harhaanjohtava tää kuva tosin on. Saiskohan siitä parempaa kuvaa. Hmm. :)

En taida aivan vielä lähteä ostelemaan muita, tämä mulla oli kotona jo valmiina ja sormet syhyi päästä koittamaan. :D Jos ootan muutaman päivän ja sitten koetan jollain toisella herkällä vielä.

Ps. Siinä pakkauksessakin minusta mainittiin (testiajan jlk tulleesta) ohuesta viivasta, jota ei pidä tulkita positiiviseksi. Muistaisin, että olisin joskus saanut sellaisen, mutta se taisi tulla vasta testiajan umpeuduttua.
 
Viimeksi muokattu:
Tsirbu; nuo CB:n +-testit pitäis kieltää lailla, mä en ole koskaan saanut täysin negaa tuolla testillä, aina siihen on piirtynyt jotain, kerran jopa testiajan sisään tasapaksuviiva, ja noilla kerroilla en kertaakaan raskaana ollut, vaikka antoivatkin paljon toivoa. :((
Suosittelen CB:n digiä, kun odottelet vielä, niiiin varma testi, ei tarvitse tihrustaa viivojen kanssa :)
 
Tein vielä Pregcheckin, uteliaisuuttani. Siihenkin tuli, aivan aivan haalea, mutta erotettavissa oleva. Mulla on saattanut ollakin ovis aiemmin, koska näkyi tuossakin. :) Cb:n testin teen sitten, kun on varmemmat päivät. Mulla on siihen tosin tullut negaakin.

Niin ja siis teen niitä siksi, että tykkään tihrustaa ja jännittää niitä viivoja. Kyllä mä sen verran fiksu olen, että ymmärrän, ettei välttämättä näkyisi vielä mitään ja tiedän kuinka suuri osa niistä päättyy ennenkuin varsinaisesti alkaakaan. Minulla kun ei ole kiinni paniikkia suuntaan eikä toiseen, voin aivan hyvin niitä tikutella ja katsella missä kohtaa näkyy, jos on jotakin näkyäkseen. :)
 
Viimeksi muokattu:
Tsirpu - taitaa miussahin olla ittensä piinailijan vikaa kun aloittelen dippaukset monen mielestä a i v a n liian aikaiseen.:D
..tykkään tiirailla testejä enemmin, kuin lukea vastausta digin ikkunasta.

Fiksuudestani en niin tiedä:whistle:..mutta kyllä realiteetit on aina mielessä kun lähden aikaiseen dippailemaan.

Siun viivaselle toivottelen päivien saatossa vahvistumista.:wave::heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tsirbu
Tänään aamulla sain tälläset, kyseessä siis Pregcheckin liuskatesti.

Eka siis otettu vähän enemmällä valolla


Toka otettu hieman pimeämmällä


Sanokaa jotain mitä mieltä olette näistä? On siis sama testi ja aamupissasta otettu. :) Nyt on KP28 ja normaalisti siis tänään kurvaisi täti.
 
  • Tykkää
Reactions: tiuhti_ ja Pamsku

Yhteistyössä