Kuvia plussatesteistä

Apteekin oma on ja en malttanut pidätellä kuin 1,5 h, kun päiväpissasta väkisin liruttelin..
Kuiteskin koetan pitää jalat tiukasti maassa, kun päivät ovat vielä niin vähäiset ja ruskeeta tuhrua tullu ministi jo neljänä iltana peräkkäin. Kiinnittymisvuodon piikkiin oon yrittäny aatella, mut kauanpa kiinnittelis ;)
Mut tulihan testattua :)
 
4nu
4nu Minäkin veikkaan, että pillereiden lopettaminen on pistänyt hormonit sekaisin :) Saattaa mennä pitkäänkin, että kierto tasoittuu (toivottavasti et joudu kauan odottelemaan). Mulla alkoi ekat luomumenkat pillereiden lopettamiseen jälkeen kp 72.

Ja mulla vaivasi kaikki mahdolliset "raskausoireet", mutta testit kuitenkin negaa.
OK. Onneksi en ole sitt ainut jolla tällaista on. Noh, tänään lähden vinkumaan lääkäriaikaa niin saadaan ainakin selvyys että mikä täss on... :)
 
Aijaa.com - 9824939
Tässä eilisiltainen uusintatesti reilun tunnin pisutauon jälkeen, kuvattu noin 25 min testin teon jälkeen.
Ja tässä tänä aamuna 6.30 pissattu tikku..
Aijaa.com - 9824940

Et tälleen...
Kuulema se mun hcg-määritys valmistuu vasta 29.3. En kyllä tajua miksi se kestää niin kauaa. No mielenkiinnosta kiva kuulla ne tulokset sitten..

Eikun uutta putkeen vaan, kunhan tuhruilut jossai vaiheessa muuttuvat kunnon vuodoksi ja uus kierto alkaa


muoks.. väärä kuva
 
Viimeksi muokattu:
kun haluaa tippua korkeelta ja kovaa kannattaa alkaa testailemaan jo ihan ajoissa.
Piti sit eilen jo yks tuhlata vaikka niiiin päätin että EI ja EI mutta se toinen kärsimätön minä voitti.
Ylempi eilen pp7, alempi tänään pp8. Molemmat kuivuneita. Miks yleensäkin pitää joka päivä testata kun eihän se joka päivä hcg muutu: / Nyt vaan odotellaan pp14 pudotusta maanpinnalle.
Muoks! Tulokset on ilmaantunu testiajan sisällä : )
[URL=http://aijaa.com/006839826362][/URL]
 
Viimeksi muokattu:
Toivon Jenksula että niin ei kävisi:saint:
Täällä ite pohdin nyt uskallanko enää aikaisina päiviä testailla tämän ilmiselvän oman kemiallisen jälkeen:ashamed:vaikka ei taida auttaa..
Kun oireiden perusteella tuntui tuo kinnittymisvaihe niiin voimakkaana, nyt jo kolmannen kerran..Että joka tapauksessa tietää millon tärppi on käynyt

Mutta nyt peukut ja varpaat pystyssä ja ristissä sinun tärpilles :attn:
 

Yhteistyössä