Kuvia plussatesteistä

Lupasin itselleni, että tällä kertaa pidän pään kylmänä ja odottelen rauhassa, mutta kun testit polttelee kaapissa, niin minkäs teet.

Näkeekö kukaan mitään? Viivanpaikkoja olen nähnyt varmaan kymmenen aikojen saatossa, mutta tämä on jotenkin erilainen... Liekö kuvaan saakka erottuu mitään, on niin vaikea saada näkymään vaikka kuinka zoomailee...

Aijaa.com - 9658035.jpg

Dpo ehkä 7, eli naurettavan vähän että kukaan täyspäinen edes lähtee kokeilemaan... *hihitystä*

Heheh, ja nyt tässä kun katson kuvaa, niin itse en taas näe mitään. Alkuperäisessä kuvassa (paremmat resoluutiot vai mitä ne on...) erotin mukamas vähän väriäkin. :)

No, parin päivän päästä uusiks, sittenhän se selviää oliko mitään vaiko eikö..

Oi voi, aamulla ajattelin jostain syystä testata ja sain joko viivanpaikan tai haamujen esiasteen... :D Tää on niin tätä! Kp on vasta naurettavat 22/28-41?? täytyy testaa muutaman päivän kuluttua uudestaan, mutta näettekö te mitä?

Huh huh, ei sais olla testejä kaapissa :| kaks jo tehty ja molemmat näytti negaa, vaikka vielä ei ole mitään hätää kun kp 27, mutta turhauttavaa tämä odottaminen. :D Ja tuntuu kun kuukautiset olis alkamassa, eli pitää ilmeisesti odottaa niitä. :ashamed:

Hei Iltatuuli!

Wau, kyllä on makee kasa testejä tuossa ja kyllä mua ainakin kiinnostaa!

Itselläni on tosi varma fiilis raskaudesta mutta halusin odottaa tän viikon loppuun asti ennen kuin testaan, menkkojen pitäisi alkaa lähipäivinä.

Mutta sinun testejä katsonneena itsellekin tuli tunne, että mitäs jos testaiskin vaikka jo huomenna..

Mulla on tänään dpo 11.

hmm.. mitäs mieltä ootte?

Mie84 - dpo:t laksetaan näin: ovistestissä plussa= dpo-1..seuraava päivä dpo0 ja sitten dpo1..jne..jne..

Tuntemuksien mukaan on hieman vaikiampi noita dpo päiviä laskea..mutta jos siulla kovat tuntemukset tuolloin 17pvä saattoi juuri silloin ovis olla..eli - dpo0 olisi se 17.2 sitten..
(tarkoitithan kuukauden päivää, tuolla 17:sta?..vaiko kiertopäivää..)

Noin laskein siulla olisi tänään dpo11..

Viimeksi muokattu:
Minnacanth; täällä kp 26/28-30 nyt, meinasin huomenna testata ...ja jos haamun saa niin sehän vaan plussaa ja sit ootellaan vahvistumista!!! Eli testaa ihmeessä!! Mä en tosin usko että itse oisin raskaana, mutta kokeillaan kumminkin!

meadow plussatuulia sinne!

Mä en itsekään uskoisi olevani raskaana jos mun rinnat ei olis turvonneet kuppikokoa suuremmiksi viikossa ja olisi näin järkyttävät kipeet ja arat. Nänneihin ja erityisesti kainaloiden alle oleviin rintakudoksiin sattuu 24h/7. Että semmonen kiva oire tääll!

Iltatuuli hieno ja selkeä plussativistö sinulla :)

Mollimelooni minun silmään testiviivan kohdalla on ihan harmaa palkki, ei yhtään punaista. Oot tosi paljon muokannu kuvaa, kontrastia/kylläisyyttä? Huomaa tuosta kontrolliviivan sävystä, menee purppuraiseksi kuvaa muokatessa. Siltikään ei ole punaväriä tullut testiviivaan vaikka kontrastiakin lisäilit. Taitaa olla viivanpaikka joita tuohon testiin toisinaan tulee jos pitkälti testiajan jälkeen tiirailee. Vai tuliko ihan testiajalla tuommoinen näkyviin?

Miusta ei MolliMeloonin dippaus näytä mitenkään "muokatulta"..

Näen selkeästi tuon harmaan, leveän viivasen - saattaa olla ihan vain viivanpaikka jos pitkälle testiajan jälkeen katteleit..TAI sitten ihan plussan alku!:heart:

Mikä dpo päivä siulla on menossa?
((muoks)) katteleinkin tuolta toisesta pinosta - siulla dpo13..onko siun luteaalivaihe yleensä kuinka pitkä?
..heiiii..siullahan on hoito päällänsä..ymmärsinkö oikein?=)

Kattelin noita hiukka vaalempiahin kuvasia tuolla toisessa pinossa..ehkäpä aavistus väriähin..ehkäpä..:)

Kovasti Plop Plop ja++++++++++++++sätehiä, jotta viivanen tuosta vahvenisi!!!:heart::heart::heart:

Viimeksi muokattu:
testasin eilen illalla ja negaa näytti. taisi olla liian aikaista silloin.. tänään olo on ollut edelleen kuumeinen, rinnat todella kipeet, oksettaa, turvottaa, närästää, väsyttää.. odotellaan.

menkkoja edeltävinä päivinä oon yleensä tuntenut semmosta kosteutta, mutta tällä kertaa ei näytä ollenkaan siltä että ne olis alkamassa.

Yhteistyössä