Kuvia plussatesteistä

P12(pikkuinen) - siis upeaa, mahtavaa!!!!=):kiss:
..siulla näkyy kyllä t o d e l l a aikaiseen nuo haamuiset jo!

Kovasti pienen pienelle taimelle tarraa&SUPER liimasta, jotta pysysi NYT kiinni 9kk:heart:

Viimeksi muokattu:
P12
Kiitos tsempityksistä teille ihanille :heart:

Tein apteekin oman iltapäivällä, testiajan jälkeen pukkasi haalean toisen viivan siihenkin. (laittelen kuvan myöhemmin siitäkin) Kyllä tässä jo huomaa itsekin että jotain on nyt tekeillä taas, on alaselkä ja alavatsa kovin kipeänä. Vihlaisujakin tulee kun yskii, alavatsa turvoksissa ja posket helottaa punaisena. Ei ole tämmöisiä vatsa- ja selkäkipuja ollut kemiallisissa dpo7 (vähän meinaan jo toivoa että siellä nyt joku yrittää tosissaan kiinnittyä kun kipuilee..) mutta turha tässä on vielä mitään hehkuttaa, tähdenlennoksi saattaa hyvinkin jäädä tämäkin.

Onnea plussista niitä saaneille, selviä viivoja kaikilla :heart:

• Tykkää
Reactions: Iltatuuli
P12
Tänä aamuna sofi10-liuska löysi vähän punaväriä testiviivaansa ja david 10 haamuili. Eilen oli illalla tosi kovat jomotukset alavatsalla ja alaselässä, ihan tuskanen olo oli. Nyt on enää pientä pistelyä ja vihlomista. Katsotaan nyt kiinnittyikö vai suliko limakalvoon... Ylihuomenna viimeistään otan clearbluen ja apteekin oman käyttöön, kun on dpo10. Luulisi silloin tulevan jo selkeämpää viivasta jos kunnon raskaudesta on kyse :) Laittelen kuvia joku päivä testeistä kävi miten kävi, näkee miten viiva vahvistuu/heikkenee. Eilinen sofi oli hailumpi ja david lähes blanco verrattuna tähän aamuun.

Olen lukenut paljon negatiivista predictor earlysta. Tein tänään haalean vaaleanpunaisen viivan sillä. Ohjeessa luki, että viiva kuin viiva 30 min puitteissa tarkoittaa raskautta. Mitä uskoa?? Teillä on paljon kokemusta viivojen tihrustelusta ;) Toivottavasti osaatte auttaa..

Miramei: Minulla ainakin toi predictor early antoi aivan kirkkaan punaisen viivan ja silloin en todistetusti ollut raskaana. Samana päivänä kävin hcg mittauksessa verestä ja arvo oli alle 1, että en tohon testiin kyllä luota ollenkaan. Apteekin oman puolesta liputan. Paras esimerkki on tää nykyinen raskaus. Tehtiin alkion siirto ja testeilin jo 4 päivää siirrosta sofin herkällä testillä- negaa. 7pvä siirrosta sofin herkkä näytti negaa, mutta tein samasta pissasta myös apteekin oman ja siihen taas tuli aivan selkeä plussa. Meni tosi kauan,et toi sofi alkoi näyttää edes jonkinlaista viivaa, kun apteekin oma kirkuvan punaista näytti.

Tillu kiitos vastauksesta. Mulla menkat jo myöhässä, oviksen tikutin, tänään dpo 19 (normisti dpo 14 alkaa menkat). Harkitsen kyllä jo verikokeisiin menemistä. Pari testiä on vielä kaapissa: clear bluen plussa-testi ja apteekin oma. Oireita ei oikeestaan muuta kuin lämmöt olleet ainakin viikon 37.2-37.8 ja kn on piilossa.

Päivitys:tämä kaikki siis enteili plussaa! Nyt luultavasti rv 6+6, myöhemmin tarkentunee :)

Viimeksi muokattu:
P12
Kiitos :)

Tein just äsken clearblue testin, sen missä tulee + tai miinus. Siihen tuli ihan heti kun testialue kastui, selvä haalea plussa ennen kuin kontrollialue oli edes kostunut :heart: Liuskatestit kovasti epäilytti mutta toi oli niin uskottava tasapaksu vaaleansininen palkki että kyllä tuolla kohdussa aivan varmasti nyt joku pesää yrittää tehdä :) Nyt jännityksellä seurataan kestääkö tämäkin plussa vain viikon vai sen toivotut 9kk..

heippa! tein neljä päivää sitten apteekin oman raskaustestin ja 5 minuutin päästä testin tekemisestä näkyi tosi haalea haamu. Sellanen haamun alku, et alhaalta väri oli tummempaa. Nii mää tässä nyt oon miettiny, et pitäiskö sitä tehä uus testi? :)

Oi oi, tänne tullut paljon kuvia viikonlopun aikana :) Onnittelut kaikille, joilla näkyy viivasia testeissä :)

P12 Kyllä siellä jotain yritystä näyttää olevan! Kauhian ajoissa sait jo haamulaisen :) Nyt toivotaan, että pikkuinen pysyisi kyydissä sen 9 kk!!

iltatuuli - milloin olet dipannut viimeisen testin..oliko se eilen ja Apteekin oma+se liuskatesti?
..miustahin outoa, ettei tuossa kasettitestissä näy mitään ja Apteekin omassa noin hyvin!:eek:

Oletko tulkinnut Apteekin oman testin sen max. 10min sisään?(ovatko kuvat otettu sen ajan sisään?)

Tarkoitatko, jotta lääkäri lausunnossaaan kirjoitti ettet olisikaan ovuloinut?

Viimeksi muokattu:
Hello! Olisin kyselly mielipidettä teiltä ku tein eilen kans ton CB:n Plus testin ja luulin ryssineeni sen unenpöpperössä.... siihen alko ilmaantumaan noin kontrolliviivat ja muut niin hitaasti... taisin pissiä varmaan hieman ohitte...=) no kummiskii. jätin testin omiin olohinsa ja katoin sitä seuraavan kerran noin 15min päästä ja siihen oli ilmestyny samallainen + ku P12, mutta kontrolliviiva oli hieman ohuempi, mutta tummansininen... nyt vaan mietin, että olikohan se nyt positiivinen vai ei... jännittää niin paljo, että en nahoissani pysy... Kävin ostaa uuden testin ja teen sen huomenna aamulla... Mutta joo onkotesti onnistunu vai ei???

Kiitos!!=)

Mie84 - jos virtsaa on ollut liian vähän, voi käydä niin, että plussa(mahdollinen)jää heikoksi.
..ja mehän emme sitä voi tietää, oliko pisua liian vähän/liruttetko ihitse?;)..itse kuitenkin näin epäilit - suosittelen siksi uutta testiä huomen aamulla.
Plussatuulia:heart:

Itse olen tuonkin testin joskus dipannut ihan astiaan kerättyyn virtsaan - imeytyy ainahin kunnolla.

Oliskos siulla mikä dpo päivä menossa?

Viimeksi muokattu:
en oo ihan täysin varma.. en testannu, mut 15 pv alko tuntemukset ja 17pv oli repäsykipujaki... joten varmaa 17 pv oli. Mut sen jälkeen jatku juilimiset vielä monta päivää ja muutenki on vähä sellanen olo, et oliskohan nyt tärpänny. Lopetin pillerit marraskuussa 7- vuoden käytön jälkeen... ja nyt olis 3yrityskierto ke pitäs tulla täti jos tulee... No ite luulen, että en ihan siihen testipuikon päähän osunu... mut kyl se värjäänty kokonaan vaaleenpunaseks niin ku piti. Mut sitä vaan mietin, että eihän siihen pitäs tulla mitää + merkkii paksuilla viivoilla jos ei oo hormoonia pissassa. Ostinki huomiselle uuden testin, mutta pelottaa ihan julmetusti!!! niin ja ekalapsi olis kyseessä. sen takia sitä varmaan on niin hermona=)

Yhteistyössä