HEI! Täältä CB:n hedelmällisyys monitori&Persona monitori huokeaan hintaan!=)

Yön kähmyröissä surffailin hiukan kun ei unukka tullut;)

CB:n Hedelmällisyysmonitori paketti hintaan alle 96e(Monitori+20 testitikkua)
Drug tests | Pregnancy tests | Ovulation tests | DNA Paternity test | Clearblue tests | Home Health UK

Persona monitoria
voi käyttää ehkäisymenetelmän lisäksi, hedelmällisten päivien bongaamiseen - ja onpa huokeampkin, kuin CB.

..ja tuollapa muitakin Digitaalisia testejä:
Clearblue Monitor - Clearblue Pregnancy Tests - Ovulation Tests - Fertility Tests - Persona Tests

Pistäkääs flikat linkki talteen, on todella huokeaan hintaan perus testejä&digitaalista..juu ja edullisemmin kuin Suomesta, myös sitä tyyriimpää "simo ystävällistä" liukkaria;)

Liukkaria löytyi 4 eri merkkiä, joista 2 oli tuollaistahin "siitiö ystävällistä" merkkiä:Pre Seed
Pre-seed vaginal lubricant has been designed for couples trying to conceive
Conceice plus
Conceive Plus - Vaginal Lubricant - Vaginal Dryness - Ovulation Tests - Home Health Tests

Itse tilailin 40+40 R&O testejä sekä 4kpl hedelmällisyystestejä yhteishintaan pikkasta yli 27e!!!:wave:
..postituskin luvattiin 3-5vrk.

:attn:Löytyy mm. CB:N digitaaliseen O-testiin irtotikkuja - 7 tai 10kpl/paketti!

On sen verta hävyttömän halpaa, että eipä Suomesta juuri tilailla enää kannata!=)
..ja tilaaminen sivustolta, ON helppoa.

Sivuston saa käännettyä myös Suomen kielelle - löytyy etusivun vasemmasta reunasta..tulee sellainen "karkeampi" käännös, mutta hyvin ymmärtää.

Tuossa vielä linkki etusivulle:
Drug tests | Pregnancy tests | Ovulation tests | DNA Paternity test | Clearblue tests | Home Health UK

Maksuvälineenä käy: VISA, VISA electron, Masteri, Maestro, SOLO ja PayPal ainakin.

Ps. anteeksi suokaa kirjoitusvirheeni, silmiä jo vetää kieroon - nukkumaan siis mars!:D
 
Viimeksi muokattu:
Anteeksi jos kuulostan tylyltä, mutta en käsitä miksi täällä reilut nelikymppiset tarkkailevat viivanpaikkoja ja ihmettelevät mikseivät tule raskaaksi... Onko todellakin niin kova halu vielä tuon ikäisenä saada se lapsi, vai onko näistä raskaustesteistä ja raskaaksi tulosta tullut jokin pakkomielle, kun haluaa niin kovasti sen plussan testiin...
Raskaustestejä tilataan sadoittain verkosta, testaillaan raskaustestillä jo ennen kuin ovulaatio on edes mennyt... Mikä naisia oikeen vaivaa?!
En edes ymmärrä miten joku nainen huomaa vasta keski-ikäisenä että hups, pitäisköhän tässä pikkuhiljaa niitä penskoja ruveta tekeen...
Juu no tää nyt ei varsinaisesti liittynyt tähän, kunhan halusin nyt jakaa taas kummasteluni tänne!
 
Varmasti on mahdollisuus tehdä alle nelikymppisenä lapsi, jos vain itse sitä haluaa? En tietenkään tällä tarkoita sitä että lapsi tulee kun sitä halua, tiedän ja uskon ettei kaikille raskaaksi tuleminen ole niin yksinkertaista.
Mutta olisi mielenkiintoista tietää ketkä lähes 5kymppiset roikkuu kaksplussan palstalla päivittäin, testailee joka toinen pv jne... Mä olen itse vaan tottunut jo että tuon ikäisistä ruvetaan tekemään mummoja... oma äitini on "vasta" 43v, ja jo kolmen lapsen mummi, olisi hirvittää ajatella että oma äitini yrittäisi tai edes haluaisi iltatähden..

Noh jooo, nää on mun mielipiteitä asiasta eikä ne muuksi muutu. :)
 
Kiitos mur-mur linkeistä.

Jokaisella toki saa olla mielipiteitä mutta ne on mielipiteitä. Jokainen tulkoon tai tehköön lapsensa missäiässä haluaa. Ei se ole muilta pois.

Meillä on 2lasta, molemmat saaneet alkunsa heti mutta tätä kolmatta on tahkottu jo 6vuotta tuloksetta joten olen ottanut kaikki oljenkorret kikkavitosiin käyttöön sillä tälle lapsettomuudelle ei ole selitystä löytynyt. Ajatella, ehkäisyä ei ole tarinnut käyttää kuopuksen syntymän jälkeen siis liki 7vuoteen.

Ikää on 39v ja jos kolmonen ilmoittaa tulosta aijomme nelosenkin vielä tehdä jos luoja suo...

En koe olevani liian vanha saamaan lapsia yli 40vuotiaana , joudunhan silti olemaan töissä lastenparissa 63v asti kunnes eläkkeelle jään. Pakko ne vieraatkin lapset on hoitaa kun tälle alalle on ryhtynyt :)
 
Varmasti on mahdollisuus tehdä alle nelikymppisenä lapsi, jos vain itse sitä haluaa?

..ja tämä tieto, oli varmaanhin ihan faktatietoa?
..asia EI to-del-la-kaan ole näin..voi sinua, miten suppea on tietämyksesi:O


En tietenkään tällä tarkoita sitä että lapsi tulee kun sitä halua, tiedän ja uskon ettei kaikille raskaaksi tuleminen ole niin yksinkertaista.

..niin, ei todellakaan ole ja monelle hyvin, hyvin kipiä asia..:ashamed:

Mutta olisi mielenkiintoista tietää ketkä lähes 5kymppiset roikkuu kaksplussan palstalla päivittäin, testailee joka toinen pv jne...

Minä..Miiiiinäääää!!!!!:D(46v)
..nyt sen sitten tiedät.:p


Mä olen itse vaan tottunut jo että tuon ikäisistä ruvetaan tekemään mummoja... oma äitini on "vasta" 43v, ja jo kolmen lapsen mummi, olisi hirvittää ajatella että oma äitini yrittäisi tai edes haluaisi iltatähden..

Entäpä jos Äitisi ilmoittaisikin yllättäin iltatähden tulosta?:saint:

Noh jooo, nää on mun mielipiteitä asiasta eikä ne muuksi muutu. :)

..kyllä se elämä vielä kouluttaa..
.
 
  • Tykkää
Reactions: Terhi-76
Fiona_ vielä..

Itselläni on kaksi lasta. Esikon(toivottu ja odotettu) sain olessani nuori 21v ja kuopuksen(toivottu ja odotettu) ollessani "vanha" 39v...siinä välissä elelin kahdelleen lapseni kera 14v.

En halunnut mistään irtosuhteesta lasta, vaan pysyvästä parisuhteesta - oliko väärin?..ei miusta.:)

Eli..kyllä lapsi tai lapset, olisivat olleet e n e m m ä n, kuin tervetulleita..ei vaan ollut vierellä sopivaa elämänkumppania kuin vasta 39v.

..näinkin siis olla voi..ei ehkä pitäis niin vahvasti mennä tuomitsemaan ja arvostelemaan.
 
Viimeksi muokattu:
Fiona: Mitä ihmettä se on sinulta pois jos vielä yli 40v ihmiset toivoo vauvaa? Tervetuloa oikeaan elämään jossa kaikki ei mene ihan sinun oppikirjasi mukaan.
Ja mietippä tosiaan jos äitisi ilmottaisikin iltatähdestä, olisiko kova pala nieltäväksi? Julmaa mennä sanomaan, tietämättä lainkaan toisen elämästä yhtään mitään, että on väärän ikäinen hankkimaan lapsia.

Elämä ei aina mene niinkuin haluaisi. Ehkäpä sinäkin sen joskus saat oppia. :saint:
 
Itse olen moneen nähden vielä nuori (35.v) ja olen tullut raskaaksi ilman mitään vauvakuumetta tai haaveita, mutta jokaisen olen vastaanottanut ilolla ja rakkaudella. Ensimmäiseni sain 19.v ja toinen tulikin heti perään 10kk myöhemmin etuajassa (vuosi piti olla väliä) kolmas tuli kun lääkkeet kumosi pillerit ja 4. on pilleri unohdus. Nyt olen saanut keskenmenoja 2 sterilisaation jälkeen ja olen uudessa liitossa ollut jo muutaman vuoden ja olemme ensimmäisen keskenmenon jälkeen alkaneet haluamaan yhteistä lasta. Olemme suunnitelleet purkuleikkausta, mutta raskauduin jo ennen leikkeusta ja nyt olen menossa lääkäriin tarkistamaan onko mukanani pikkuinen vai onko jokin "pielessä" kun testi on plussa, mutta viime ultrassa ei mitään näkynyt. Leikkaus minua kuitenkin odottaa tulevaisuudessa ja olen sitä mieltä että vaikka olisin "melkein" 50 kun lapsia haluamme niin jos luoja niitä meille suo ne otamme avosylin vastaan jokaista rakastaen yhtä paljon. Aiemmissa suhteissani ja avioiittossani en olisi "halunnut" lasta, mutta luoja oli päättänyt toisin. Nyt kun olen elämäni rakkauden kanssa ja hän on se oikea minulle, niin on ensimmäistä kertaa elämässäni myös vauvakuume ja se on vahva tunne. Kaipuu siitä pienestä kasvamassa sisälläni ja sylissäni tuntuu joskus jopa niin vahvalta tunteelta että se saa koko maailman pysähtymään juuri siihen hetkeen tuoden sekä tuskaa että toivoa. Jokaiselle soisin sen tunteen ensimmäisen tai vaikka kymmenettä kertaa ja olen sitä mieltä että jokainen saa olla juuri sen ikäinen kuin on ja testata niin paljon kuin haluaa. Itsekin olen testaillut nyt vaikka kuinka ja se on jokaisen oma asia testaako jo ennen menkkoja vai ei, mutta tulos on aina joko + tai - ja jokainen tuntee sen eri tavalla... Olemme "nuoria" tai "vanhoja" olemme kaikki NAISIA ja se meille suotakoon jokaiselle omalla tavallamme. Olkaamme toistemme tukena, ei arvostelijoina täällä!!!! KIITOS!!!
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
carolina30+..aivan ihunaisesti&osuvaisesti kirjoittelit:kiss:

..Kirjoittelit..Olkaamme toistemme tukena, ei arvostelijoina täällä!!!! KIITOS!!!

Juuri noinhan meidän naisten täytyishin tehdä!:)
Olen todella pahoillani TM raskautesi vuoksi - lämmin jaksu:hug:..
..laittelen siulle kovasti voimasätehiäjaksaa toivoa:heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Hellun martta
Fiona, on kyllä musta todella ajattelematonta tekstiä. Tänne ihmiset tulevat tosiaan hakemaan vertaistukea, ei tuomitsemista ja arvostelua.

Kaksi hyvää syytä, miksi ainakin minun tuttujani ovat tehneet/yrittäneet vauvaa 35 -> ei ole löytynyt sopivaa kumppania aikaisemmin, tai sairaus on estänyt aikaisemmin aloittamisen. Mikä sinä olet tuomitsemaan ihmisiä, joiden elämästä et tiedä mitään? Miksi luulet että sinulla on siihen oikeus, tai miksi luulet olevasi parempi aloittaessasi lasten teon aikaisemmin?
 
Tää Fiona on varmaan joku superhedelmällinen 18-vuotias, kun kehtaa tulla noita kommenttejaan tänne laukomaan.
Noin keskenkasvuisella ajatusmaailmalla soisi siirtää niitä omia lapsentekohaaveita vähän myöhemmälle iälle, josko sitten olis sen verran elämänkatsomus avartunut, että kasvattajaksi sopisi.
 
  • Tykkää
Reactions: carolina30+
Tää Fiona on varmaan joku superhedelmällinen 18-vuotias, kun kehtaa tulla noita kommenttejaan tänne laukomaan.
Noin keskenkasvuisella ajatusmaailmalla soisi siirtää niitä omia lapsentekohaaveita vähän myöhemmälle iälle, josko sitten olis sen verran elämänkatsomus avartunut, että kasvattajaksi sopisi.
Itsekin olen ollut juurikin tuo super hedelmällinen ja saanut raskautua liiankin helposti ja toivomatta, mutta en hyväksy tuollaista arvostelu keneltäkään miten fiona kirjotti. Nyt kun todellakin olen elänyt molempia puolia tässä vauvan saamisessa/haluamisessa/haaveilussa olen todennut itseni olevan niin "kriittinen" tuollaista arvostelua kohtaan että pysty sydämestäni sanomaan samaa että itse odottakoon kunnes on tarpeeksi kypsä kantamaan vastuun lapsesta ja sen tuomasta "kahleesta" aikuisuuteen! Arvostelen nyt vain epäkypsää käytöstä ihmiseltä joka lukee haaveista ja toiveista saada lapsi jota rakastaa ja vaalia koko elämän ajan!
 
Hyvä linkki, siitähän tässä ketjussa oli alunperin kyse =)

Ja mun on vielä pakko vastata tohon ikäkysymykseen. Mein mama ja isu sai minut, iltatähtendä jo 40 ikävuoden paremmalla puolella. Eipä ole koskaan itteeni häirinnyt. Ja äiti on aina ollu paras kaveri :heart: Sitäpäitsi nykyisin ihmiset on nuoria vielä 70, eli nelissäkympissä ehtii vielä hyvinkin vauvoja pykäämään. Nuorentaa vaan nuo pienet ihmiset meitä aikuisia! Plussatuulia siis vaan kaikille. Ja satsataan kaappeihin paljon testejä =)
 

Yhteistyössä