Kuvia plussatesteistä

Maira: Aivan mahtavaa, kunnon isot onnittelut!!!! :heart:
Lily_: Omasta mielestä ainakin näkisin viivan ja jos sanoit että luonnossa näkyy vahvempana niin kyllä se taitaa "aito haamu" olla :) Toivottavasti vahvistuu!!! :)
 
Fionalla aika paha testi nyt. Kyllä siinä viiva haaleasti näkyy, mutta en kovinkaan hyvin tunne noita Clearbluen testejä. Useilta kuullut paljon huonoa noista, vaikeita tulkita. Mutta olen kyllä näkevinäni haalean haalean viivan :) Tee ihmeessä uusi testi, esim. Apteekin oma niin saa helpommin luettavan tuloksen :)
 
ONNEA MAIRA!!!! <3

Lily_: Aika haalea haamu siinä on ja jos testi on vielä herkkä niin viivanpaikalta vaikuttaa... :hug:

Fiona_: Näyttää sellaselta "liian ohuelta" viivalta mitä on puitu paljon eri palstoilla... Mä sain sellasen sillon, kun ovuloin... Toivottavasti saisit pian helpommin luettavan tuloksen :)
 
Lara-- Juu mäkin oon kuullut noista ohuista viivoista, en itse niihin luottaisikaan. Mutta tuo minun viivani on yhtä paksu kuin tää vaakaviivakin. Hitto ei se vaan näytä näkyvän tuossa kuvassa samanlailla kun oikeasti.
 
johan on ilkeä testi jos mua nyt huijjaa viivalla.. kun nimenomaan ohjeissakin luki että jos pystyviiva on yhtä paksu kuin vaakaviiva ja siinä on väriä ja tulee testiajan sisällä, niin tarkoittaa plussaa. Haaleahan se on mutta paksu kuitenkin ja vaaleansininen.. Hitsi kun en saa parempaa kuvaa siitä
 
Lara voiko noihin viivanpaikkoihin tulla väriä ilman että ne ei tarkota mitään? sillä mulla tullut jokaiseen hieman väriä. kun oon ennenkin testaillut paljon näillä samaisilla liuskoilla, niin heti huomasi eron kun siellä liuskassa jotain kurkkii. :heart: ja jokaisessa on jotain ollut. :p
 
Fiona_, suosittelen ostamaan jonkun muun testin, esim. Apteekin oman. Tuo Clearblue vaan on susi tai ei noista hailukoista viivoista voi ainakaan mitään päätellä. Laitan vielä kerran kuvat näistä mun testeistä.
Nega:

Plussa:


Toivottavasti sinulla on kuitenkin kyseessä positiivinen tulos. :heart:
 
Fiona - miekin näen haaleista haaleimman, leveän viivasen=)..MUTTA..tuo CB:n plussatesti on monelle näyttänyt noin ja nega sitten oluthin..: /
..tosin, osalla varmaan saattanuthin jotain olla aluillaan - ei vain sitten jatkunutkaan.

Mikäli siun dpo päivät on vielä pienet, saattaapi tuo olla jonkin alku - peukutan sille d=)b:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Lily_ kyllä se väri melkein 100% R-testissä kertoo, että HCG:tä on virtsassa.:heart:
..joskus joillahin vaan vahva LH piikki(ovis) saattaa myös haamuista näyttää.
Miulla mm. näin ja viiva oli yläosastaan näkyvä/punertava ja haaleni ales päin mentäessä..tuli siis samaan aikaan O-plussan kera.

Jos s e l k e ä s t i punaväriä dipatuissa testeissä näet..siun vain täytyy jatkaa - Pluussatuulia edelleen!:):heart:
(saattaahan olla, että dpo päiväsi ovathin vielä pienet jos kiertosi on sekaisin?!)
 
Viimeksi muokattu:
Heipparallaa, ihana katsella näitä! Halusin vaan kaikille yrittäjille ja jännääjille tulla sanomaan, että täällä sellainen tarina, että vielä kp32/27-29 ei selvää plussaa tullut testiin, tuhrua kyllä ja haamua, mutta ei mitään aivan selvää. Kp34 haamu oli hieman vahvempi, muttei voinut viivaksi kutsua. Eilen kp38 jätin labraan näytteen ja siinä sitten vasta homma varmistui, että tsemppiä ja kärsivällisyyttä kaikille! Ja tietysti etenkin plussatuulia :)

jjuuli & nappula 5+3
 
sunni
Pyydän apuanne, näettekö kuvissa mitään?
Kyse ei ole roskishaamusta, vaan ihan 2-3 min sisällä tulleesta haamusta.
Eilen illalla sain toisen laiseen liuskaan myös haamun.
Näettekö mitään???? Eihän ole viivanpaikka???

Kuvien laatu tositositosi huono kun kammulla ei saa lähikuvia hyviä eikä salamaa voi käyttää. livenä mie ainakin nään toisen viivan.

oon jo niin skeptinen näitten testien ja haamujen kanssa ettei enää omia silmiä voi uskoa :(


Aijaa.com - 8025692.jpg


Aijaa.com - 8025690.jpg

Aijaa.com - 8025690.jpg
 
sunni
Apua!
En voi uskoa, olen kärvistellyt asian kanssa jo melkosesti ja ns. menkatkin oli ma, mutta loppui jo sitten ti. Vuotokin oli olematonta. Nyt sit kun tunsin oireita, tein eilen ne halpa-testin testit jotka kaapissa oli, ja kumpaankin tuli viivat,mut haaleen haaleet ja nyt sit tänään toi.
Varmaan testaan taas huomenna ja TOIVON että vahvistuisi, tuohon en voi uskoa vielä,en millään.
Clearbluella sain la samantyyppisen kuin fiona, on mulla kuvakin siitä jossain koneella, ja sit ku menkat alkoi, tai mikä liekin minivuoto,niin kirosin clearbluen alimpaan helvettiin....
Mutta ehkäpä se ei sitten valehdellutkaan,kun siiinä väriä näkyi.

kiitos kannustuksesta :)
 
sunni
uskaltaiskohan.... Mulla ois kaapissa se digi joka antaa viikot... En oo vaan uskaltanu vielä kun pelkään tuomioo, jotenki tuntuu et se sanoo ei raskaana ja sit tulee itku ja poru :I
Vaikka joskushan se on saatava selville :/
 
isot onnittelu Mairalle, pikkuselle ihan älyttömästi liimaa ja miljoona paria sukkia, jotta jaksaa pitää lujasti kiinni :heart:

sunni, toi on ihan selvä tapaus! ONNEA!!! kyytiläiselle lähetän kunnon pesänrakennustarvikkeet :heart:
 

Yhteistyössä