Pyytäisinko fb-kaveriksi?

  • Viestiketjun aloittaja jelppiä
  • Ensimmäinen viesti
jelppiä
Olin tänään eräällä kurssilla jossa vietin kaikki tauot todella mukavan naisen kanssa, meillä oli samat ajattelutavat ja oikeasraan hauskaa vaikka vasta tutustuttiin.

Ollaan aikaisemminkin istuttu samassa luokassa jne mutta ei olla ennen puhuttu, harmi vain että yhteiset kurssi loppuivat tänään..

Mitään puhetta ei jäänyt numeroiden vaihdosta tms mutta ajattelin että olisko noloa fbssä pyytää kaveriksi ja kertoa että hän vaikutti mukavalta ja että meistä voisi tulla mun puolesta hyviäkin kavereita.. :)

Olisiko teistä outoa?
 
No minä voisin hyvinkin lisätä.. :) Jokainen varmaa kuitenkin ajattelee facebookista omalla tavallaan, jotkut jakavat erittäin henkilökohtaisia asioita siellä ja lisäävät vain läheisiään kavereiksi. Itselläni taas paljon tuttuja, joita en edes ole nähnyt pitkään aikaan, eikä jutellakkaan paljoa.
Kyllä mä varmaan pyytäisin, kerta hauskaa seuraa oli. :)
 
aaap
Tällä naisella on n. 400 fb kaveria joten uskoisin olevan ns. turhempiakin kavereita kun tää nyt ei mikään hirveän iso paikkakunta ole. :)

se vaan vähän "hävettää" että kuulin hänen koko nimensä vähän niinkuin vahingossa että ajatteleeko mun olevan stalkkeri. :D
 

Yhteistyössä