Hakutulokset

  1. M

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**Syksyllä 2012**

    Pitkästä aikaa hei kaikille! Valitan, että olette päätyneet tähän ketjuun ja lähetän lämpimiä ajatuksia sekä tarrasukkia kaikille tasapuolisesti :hug: Tulin kertomaan, että meille syntyy helmikuussa poika (jos kaikki menee kuten strömsössa) :heart: Teinit ovat innoissaan ja tuleva isäkin...
  2. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***kesällä 2012***

    Minä tulisin jo hulluks, jos en r-testiä pian saisi.... :p Lueskelin nimittäin tuossa ohimennen noita "ovistikku-plussa-raskaana?" -ketjuja...
  3. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***kesällä 2012***

    Sorry, takerruin vain tähän sun viimeiseen postaukseen. Kun olis ottanut silmän käteen, niin olisin tajunnut lukea pari viestiä aiemmankin... :heart:
  4. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***kesällä 2012***

    On tylyä kyllä noiden testien kanssa! Just tämän vuoksi en uskaltanut keväällä keskeytyeen jälkeen tehdä ollenkaan testiä ennen tätä alkanutta raskautta.. Muistelen kuitenkin, että reilu vuosi sitten rv 20 syntyneen tytön jälkeen meni kolmisen viikkoa ja testi oli täysin blankko. Onko sulla...
  5. M

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2012->

    Onnea tuplista Neiti-81:lle! Täällä on jos jonkinpituista raskautta, mutta nyt aion valittaa näitä alkuraskauden iloja!! Helkkari, kun väsyttää KOKO AJAN. Ahdistaa oikein, kun on veto pois. Toinen harmitus on ihan jatkuvalla syötöllä tuleva etominen. Välillä tuntuu, kun kärsisi...
  6. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***kesällä 2012***

    Miramei. Eikö jotkut puhu ns. kiinnittymisvuodosta? Dpo:n mukaan ainakin voisi pitää paikkansa. Mulla plussan ensimmäiset merkit ovat olleet kuukautiskivut jo muutama päivä hedelmöittymisen jälkeen. :heart: Täällä käyty ultrassa ja pieni sydän löi rv 7+0 :heart: Onnesta sekaisin...
  7. M

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2012->

    Kiitos Nellielli! Ihana, pieni sydän sykki rv 7+0 :heart: :heart:
  8. M

    Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2012->

    Ensimmäistä kertaa uskallan edes kurkata tähän ketjuun! :heart: Meille syntyi 7.4.2011 napanuorapuristumaan menehtynyt tyttö-vauva rv 20 ja sen jälkeen ollaan yritetty raskautta. Maaliskuussa 2012 ultratessa löytyi raskauden yritys, mutta se meni viikossa kesken. Ylläri oli siis tehdä...
  9. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***kesällä 2012***

    Anti-kesäiset terveiset lomalaiselta :hug: Pikaisesti kertoilen kuulumisia. Tuon maaliskuisen yrityksen jälkeen huomasin pari viikkoa sitten olevani raskaana hyvinkin vakaasti. Toivotaan, että tämä tästä kehittyisi.. Ensinhän meni vuosi ilman minkäänlaista yritystä ja nyt on jo toinen kerta 3...
  10. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

    Lämpimät kiitokset kaikille :heart: Malttamaton Kyllä se oli lopullinen tuomio, kun kohtu oli tyhjentynyt. Viime ultrassa näkyi alkava raskaus ja nyt olisi ollut jotain 5++ viikkoja. Uutta yritystä peliin!
  11. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

    Dodiin... Ultrasta kotiuduttu ja tuomiona tuulimuna, joten se siitä plussasta sitten :( Minä olin tässä muutaman päivän aikana kyllä jo valmistautunut tähän, kun jotenkin vaan tuntui siltä. Eikä tuo eilen alkanut vuoto tietenkään helpottanut tunnetta.. Parempaa onnea kaikille muille ja lievästi...
  12. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

    Omaa napailua taas: Täällä on huomenna varhaisultra ja pitkin viikkoa on silloin tällöin tullut verta paperiin. Viime yönä alkoi pyyhkimisvuotoa tulla joka käynnillä. Olen kyllä lukenut, että on suhteellisen tavallista, mutta luojan kiitos huomenna saa asiaan jotain tolkkua....
  13. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

    malttamaton Tiedän niin tuon tunteen.. Mun psykologi oli näkyvästi raskaana viime kerralla, enkä ole sen jälkeen kuin perunut yhden käynnin.. Täytyisi päästä niistä fiiliksistä eroon ja yrittää tosiaan muistaa, ettei se ole itseltä pois.. Mutta vaikeaa se vaan on ollut koko vuoden...
  14. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

    Daizy Juuei.. Me päätettiin miehen kanssa, ettei testailla. Joko kuukautiset alkaa tai pysyvät poissa. Ensi torstaina on varhaisultra, joten siihen mennessä näkynee, jos on näkyäkseen :saint: Tän vuoden aikana on fiilikset ollut niin maassa, että toivon tämän nyt onnistuvan. Pieni tyttäremme...
  15. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

    Kiitokset kaikille! :heart: Hyvää teki saada pää ajatuksista puhtaaksi, niin jaksaa taas olla sen kanssa.... Tänään on ollut vihlontoja, menkkakipuja ja ärsytystä. Mutta saunaan mennessä riisuessa rupesi vihlomaan rintoja ja tihkumaan maitomaista nestettä. Joten pyrin ajattelemaan positiivisesti !
  16. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

    Nyt tulee törkeätä OMAA NAPAA, mutta kun en edes miehelle kehtaa puhua... Mehän siis saatiin ultrasta kuva, jossa näkyy pieni piste. Lääkäri totesi, että alkuraskaus, jota sitten ens viikolla ultrataan uudelleen. Edellisenä yönä tein testin (kun sovittiin miehen kanssa, että kokeillaan...
  17. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

    Toivotaan, että M1N1 löydät Akusta apua :) Minä olin kuin uusi nainen heti ensimmäisen hoidon jälkeen.. Täynnä energiaa ja iloa! Ja mieskin sai kyytiä, kuin humma konsanaan, kun oli ovikset ovella :vampire:
  18. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

    M1N1 - Kiitos! Katsoin netistä, että Turussa on ainakin tällainen: Medina.fi Itse käyn Raaseporissa yhdellä gynellä, joka on erikoistunut akupunktioon. Saa kaikki hoidot samalla käynnillä :)
  19. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

    Hei kaikille. Kahlasin ketjua taaksepäin ja haluan esitellä pahoitteluni mm. Neiti-81:lle ja Carolina 30:lle. On elämä julma antamalla toivoa ja vetämällä maton alta :'( ON: Olen käynyt kolme kertaa saamassa AKUPUNKTIOTA sekundääriseen lapsettomuuteen. Meillähän pian vuosi sitten, rv 19+3...
  20. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

    Terveisiä taustalta. Katselin tuota listaa ja on suruja mahtunut tammikuuhunkin ilojen lisäksi. Neiti-81:llä on jännät paikat, todella hassu tilanne! Toivotaan, että selviää pian, kuka on nuin sekaisin laittanut kierrot :p Täällä kierto lopuillaan ja odotellaan, mitä tuleman pitää. 10...

Yhteistyössä