Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

Missa-76 :hug: muistan vielä niin elävästi kuin eilisen päivän miltä tuo tuntuu. Vaikka itekin olin lähestulkoon 100% varma ettei elämää ole niin silti se oli niin maanrakoon tiputtavaa. Siihen ei vaan kai pysty varautumaan kun kuitenkin jossain sisimmässä se toivon kipinä kuitenkin kytee.
Paljon jaksuja:heart:
 
Missa :hug: Pahoittelut..

Oon tänään miettiny, et tää oli kolmas kerta kun tunsin munasolun kiinnittymisen.. Tai että se kohdun reaktio siinä hetkessä on niin vahva.
Tavallaan pelottavaa, että vaikka tekisi päätöksen olla testailematta "liian" aikaisin, niin silti tietää jotain olleen aluillaan jos vaikka kemialliseksi taas päätyisi

Kun tässä on jo sen ikäinen, että jopa (muistan lukeneeni) 95% hedelmöittyneistä munasoluista "menee samantein romukoppaan" eli valuu kuukautisvuodon mukana pois, joko kemiallisena tai ei ees kiinnity olleskaan
Minun hyvä ystävä tosin sanoo, et meikäläisen iästä vois kevyesti rapsasta vähintään sen viis vuotta pois.. Mut tajuuko mun kroppa ja kohtu sitä??!

Pakkohan mun oli vielä se yks testi tehä, aamun kauppareissulla ihan vahingossa käteen tarttu pregcheck-paketti. Ja ihan hailurainen haamulainen piirtyi, että pakkohan tää on uskoa. Ne ekat testit oli kuiteskin jo niin vahvoja, plussia ihan.
Kohti uutta kiertoa vaan! Leuka ylös ja asennetta!!
 
missa 76: Voi harmin paikka! Mitä viikkoja piti olla eli onhan "tuomio" varma? Kun musta tuntuu, että just plussasit?

).( kyllä tuo aurinko kummasti piristää mieltä ja liikunta. Olen koko viikon liikkunut entiseen malliin: ma tanssitunti, ti kahvakuula, ke lenkki, to pilates ja kyllä huomaa omassa olotilassa, että olen PALJON parempi tuulinen. Kohta tyttöjen kanssa jumppaan ja voisi käydä heittää lenkin sen jälkeen, kun on noin ihana ilma. Sitten voi hyvällä omallatunnolla juhlia kaverin polttareita huomenna :)
 
Perjantai 23.3.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN


kodehu..28v.......KM 4/11, 8/11...................................KP 7/30-32
Scarleth..35v.....KM 1/12...................................... .....KP 11/28
duello..28v........enkelivauva 2/09, KM 12/11................KP 17/28-30
Hannahi1..........KM 12/11...................................... ....KP 24/28-30
jenksula...37v....TM 10/11...................................... ....KP 26/24-28
heidukka..26v.....KM 3/12...................................... ....KP ?/28

HAAVEISSA TOINEN

Toivotonko.........KKM 11/11, KM 1/12........................KP 3/27
tiiru..................KM 11/11...................................... .KP 12/?
Sanniz..34v.......KU 3/11, KKM 1/12...........................KP 19/28-30
meadow............KM 10/11...................................... .KP 21/28
Salasei..............KM 09/09...................................... .KP 34/30
pupu75..36v.......KM 1/12...................................... ...KP ?
MiNalo..27v........KKM 6/11, 3/12...............................KP ?
cannes..34v........KKM 11/09, KKM 1/12

HAAVEISSA KOLMAS

malttamaton..31v..KM 08/06, 03/09, 09/11, 01/12........KP 10/30
Whisky Peat..........KM 07/11...................................KP 33/30-35
adora..................KM 12/11, 3/12............................KP ?
Sirel....................KM 3/12......................................KP ?
Missa-76............KM 04/11, TM 3/12.........................KP

HAAVEISSA NELJÄS

Neiti81.30v.gen.kesk. 12/08,KM 6/09,6/10,10/10,11/10,TM 3/12..KP ?
M1n1..33v...enkelivauva 12/10, KM 09/11..........................KP 12/30
Wandii..32v..KM 12/11...................................... .............KP 16/32
Mamiksi monelle..37v..KKM 10/11...................................KP 18/34
dyddö.29v.KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12..KP 38/30-33

HAAVEISSA VIIDES

miss bamse.......KM 11/10...................................... ......KP 16/28
puskajussi..40v..KKM 12/11...................................... .....KP 27/30

PLUSSANNEET:

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu 2012: Unelma kolme, Carolina30+, Neiti -81, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, kultakimpale2, rontti1, Missa-76, Daizy06

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, iitu85, beebe010, P12, taraolivia, vaavimasu, Suerte, Lilleri82, mame31, diiselikissa, cannes, miinä, fossiili

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-kevat-2012-a/[/B]
 
malttamaton; mulla on täällä ihan sama meininki eli liikunnan ilo löytyi taas! Kahvakuulaa, lenkkiä, kuntosalia, viikonloppuna ehkä uimaan... jee!

Mutta sitten asiaan eli nyt tarvisin vähän apua ovistestitulkinnassa. Siis tiedän että tämän aamuinen testi ei ole vielä plussa, mutta mun mielestä tuo viiva on yllättävän vahva ollakseen vasta kp 11. Siispä ajattelin kysyä, osaako joku teistä arvella miten monta päivää tuon viivan vahvistuminen voisi tästä kestää?

Aijaa.com - 9839333

Nää on nyt niitä Wondfon testejä, ja Davidilla en oo ehkä "koskaan" saanut noin vahvaa viivaa". Eli testikohtaisiakin eroja varmaan, mutta voiko tätä nyt tulkita "lähes plussaksi" joka ehkä vahvistuu noin parin päivän sisään? En nyt oikein osaa selittää enkä tiedä tajusiko kukaan mun kysymystäni.... :)
 
Scarleth Onko noissa tikuissa sama että suositellaan testattavan klo 10-20? Eikä heti aamupissasta? Jos on niin sanoisin että illalla jo voisit saada yhtä tummaa viivaa, viimeistään huomenna illalla. Davidilla olisin sanonut että kahden pvän päästä. Olipas sekava sepustus.. :LOL:

ON: Lähden viettämään viikonloppua Helsingin suuntaan ilman miestä. Pieni tauko tekee ihan hyvää. Talletuksetkin on tehty vaikkei ole uskoa tähän kiertoon. Noh, ihan kiva harrastaa muuten vaan vaakamamboa... :p Viikon päästä sitten kahdestaan kylpylään.
 
M1n1, enhän mä tokikaan lukenut mitään ohjeita :D Ei katsos kuulu insinöörien tapoihin... Mut aattelin nyt jokatapauksessa tehdä alkuillasta uuden testin ja saman tien digitestin. Tää ovistestailu on mulle niin vierasta hommaa, että kai se on parasta ottaa varman päälle. Tulee vaan vähän puskista nyt tää jos tuo todella tarkoittaa että ovis on tulossa, kun olin ajatellut että se menee paljon yli kp 14:n. No mutta hyvä näin :)
 
Scarleth Mulla on sama homma eli tohtori sanoi ultran perusteella että ovis olisi viikonloppuna, mutta mun laskujen mukaan sen pitäisi olla vasta ti-ke. Sanoi myös että ovis voi tulla eri aikoihin eri kierroissa ja jopa kaksi kertaa saman kierron aikana. Katoin siinä vaiheessa sitä ihan kieroon, mutta perusteli sillä että eihän kaksosiakaan olisi jos ei olisi ollut kahta ovista... Paitsi tietysti identtiset samasta munasta olevat..

Nyt viimeinen rutistus töissä ja sitten viikonlopun viettoon!

Plussatuulia kaikille ja hyvää viikonloppua!! :wave:
 
Joo, mä vaan oon ihan positiivisesti hämmästynyt, jos ovis tosiaan tapahtuu ja näinkin "oikeaan aikaan"! Olin ihan varma että mun kroppa ei enää ilman lääkkeitä toimi mitenkään, tai ainakin että ovis viivästyy ja kierto venyy. Odotan jo että pääsis illalla tekemään toisen testin, pitääpä jo tutustua digitestin teko-ohjeeseen kun en ole moista kapistusta ennen käyttänyt.
 
puskis, mä tein täällä malttamattomuuksissani jo toisen testin, mut viiva oli vielä aikalailla yhtä paksu kuin aamullakin. Että jospa sitten huomenaamuna seuraava. Hmm vai perhana, pitääks tehdä vielä myöhemmin illalla yksi.... eilen aamulla testasin kylläkin eri merkillä eli niillä p***koilla Davideilla, mutta silloin viiva oli ihan hailu. Eli jos nyt se huippu ei vaan oo ehtinyt eilis- ja tän aamun välissä livahtaa käsistä, niin sitten sen luulis kyllä olevan hyvin pian tulollaan. Jännää on! Onneks tuli sekstailtua jo tänään, huomenna kun oon suurimman osan päivää ja yönkin pois kotoa. Mutta nyt se ei sitten haittaa, sunnuntaina ehtii hyvin jatkaa. Mä nyt todellakin toivon, etten missais ovista, muuten tulee pirun tylsä loppukierto kun ei oo mitään jännättävää ja piinattavaa :D
 
scarleth: mulle tulee ihan samanlaista vaikka vasta kp 10 ja ovisplussa odotettavissa vasta kp 15 eli älä turhaan stressaa. Noi Wondfo:t on kivoja siitä ettei niissä tarvitse arpoa, se plussa on sitten ihan oikeasti tosi tumma testiviiva/kontrolliviiva.
 
Jaaha, malttamaton... no saapa nähdä näyttääkö noi testit mullekin päiväkausia tuota samanlaista viivaa. Nyt olis kyllä ajoituksen kannalta parempi, että ovis menis ainakin sunnuntaihin tai vähän pidempäänkin. Tosin nyt on kyllä ollut romantiikkaa ilmoilla sen verran, että tässä voinee lähipäivinä aktiivisesti sekstailla ihan vaan ilokseenkin :heart: Mutta joo, noihin Wondfoihin näyttää tosiaan tulevan kunnon viivat. Onhan mulla tosiaan tuo digitesti sitten varmistusta varten.
 
Missa-76 pahoittelut tuulimunasta ja voimia toipumiseen! :hug:

Mulla olis teille kysymys koskien tota hcg:n laskua km:n jälkeen..Eli minulla tänään 2vk ja 1pv lääkkeellisestä tyhjennyksestä ja tein tänään raskaustestin ekan kerran. Melko vahva viiva siihen vielä piirtyi..semmonen puolet kontrolliviivan vahvuudesta. Miten teillä muilla on ollut jos joku muistaa? Lisäksi mulla on tullut koko päivän tänään ja hieman eilenkin sellasta veristä limaa..siis ihan tosi paljon! Liman joukossa myös joitakin pieniä verihyytymiä..ja minä kun luulin että vuoto alkaisi pikku hiljaa loppumaan..:| tympäsee...ovistestissä myös melkein plussa joten en sitten tiedä voisko ovis tehdä jo tuloaan..vaikkakin olen ollut siinä käsityksessä että ovista ei voi tulla ennenkuin hcg on laskenut kokonaan??
Mielikin ollut taas maassa..kyllä usko on koetuksella! Välillä olen ihan itsevarma ja ajattelen että kohta tässä taas raskaana ollaan..ja heti seuraavassa hetkessä itken menetyksiä ja totean ettei meille taida koskaan tulla toista lasta.
 
Minalo, en varsinaisesti osaa vastata sun kysymykseen. Mutta mietiskelin samoja asioita juuri tänä aamuna. Mulla siis lääkkeellisestä tyhjennyksestä 9 päivää ja vuotokin on vielä verrattavissa normaaleihin menkkoihin, Mutta ihmettelen sitä kun ovis oireet pukkaa päälle samaan aikaan (?) Taidan tänään ostaa raskaustestin ja katsoa mitä se näyttää, ehkä selventäisi minkä verran hcg:tä vielä on. En usko että voi olla vielä laskenut, enkä myöskään uskoisi ihan siihenkään että ovis voisi olla jo tuloillaan.

Missa suuren suuret pahoittelut :hug:

Ruvetaan valmistautumaan lasten kanssa pääsiäisruohojen istutukseen :)
 
Adora ja Minalo Mulla loppui jälkivuoto lääkkeellisestä tyhjennyksestä melko tasan kahden viikon kuluttua toimenpiteestä. Raskaustesti alkoi näyttää negaa noihin aikoihin. Ovis tuli melkein heti. Ihan selkeä testiviivaa vahvempi viiva. Nyt odottelen ekoja menkkoja, pitäisi ovistestin mukaan laskettuna alkaa ensi viikolla ti-ke. Mulle sanottiin, että ellei kolmen viikon kuluessa vuoto ole loppunut ja raskaustesti näytä negaa, niin täytyy käydä ultrauksessa, ettei kohtuun olisi jäänyt raskausmateriaalia.

Missalle suuret pahoittelut :(

ON: Itse olen tullut yleensä todella helposti raskaaksi, eli kummallakin kerralla yk:lla 1. Nyt sitten pelottaa, että josko pian saisi alkaa yrittämään, ja että olenko siltikään henkisesti toipunut edellisestä raskaudesta, joka siis johti keskeytyneeseen keskenmenoon. Mulla pahoinvointi on ollut aivan järkyttävää. Työkyvttömäksi jo viime raskaudessa viikolta 5, ja tytön aikana saikkua kaiken kaikkiaan 3 vko:a. Välttämättä en oksentele ihan hirveästi, mutta etominen on niin kauheaa, että pelkään taas perheeni ja parisuhteeni puolesta. Mies ei ole kaikkein parashermoisin tuntemani, ja hän väsyy todella nopeasti pyörittämään perhettä ja arkea töittensä ohella. Olemme yrittäneet keskustella asiasta etukäteen, mutta tiedän, että ongelmia tulee, kun en pysty ja jaksa osallistumaan. Kunpa olisi jokin paikka minne mennä makaamaan pimeässä hiljaa siihen saakka kunnes pahoinvointi päättyy.
 
Lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen mulla vuotoa tuli 2 viikkoa ja negaksi luokiteltavan testin tein 5 viikkoa tyhjennyksestä. 3 viikon kohdalla viiva oli vielä kontrollia vahvempi. 7 viikkoa tyhjennyksestä alkoivat menkat.

Ohjeen mukaan 6 viikossa pitäisi testi olla nega. Jos näin ei ole niin yhteyttä polille.
 
Viimeksi muokattu:
Lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen mulla vuotoa tuli 2 viikkoa ja negaksi luokiteltavan testin tein 5 viikkoa tyhjennyksestä. 3 viikon kohdalla viiva oli vielä kontrollia vahvempi. 7 viikkoa tyhjennyksestä alkoivat menkat.

Ohjeen mukaan 6 viikossa pitäisi testi olla nega. Jos näin ei ole niin yhteyttä polille.
Tässäkin siis näköjään meille annettu eri ohjeet. Meille nimenomaan sanottiin, et alkuraskauden km:ssä 3 vkoa, pidemmällä olevassa sitten 5 vkoa.
 
Okei, mulle annettiin ohjeeksi että 4 viikon jälkivuotokin on normaalia. (tyhjennys rv 13) Tasan 4 viikkoa tyhjennyksestä pitää käydä hcg mittauksessa ja sanottiin että silloin pitäisi olla laskenut. (näissäkin ohjeistuksissa siis eroja)

Hullua vaan että ovis oireet pukkaa päälle jo nyt. Ja mitkä himot! :O

Mutta ihan mielenkiinnon vuoksi voisi sen raskaustestin tehdä. Mulla oli sikiö kuitenkin kuollut jo useampi viikko sitten niin voi olla että laskeekin aika nopeesti (hcg). Edellisen km:n jälkeen ovis oli kp13.

Suerte vähän samat on ajatukset mulla. Ja samoja keskusteluja käyty miehen kanssa. Tässä on eletty 2 kesken mennyttä raskautta, käytännössä mies on ollut päävastuussa lapsista ja kodista joulukuun alusta asti. Mietityttää miten jaksetaan kolmannen raskauden tuomat väsymykset ja pahoinvoinnit. Miehen vuorotyökin ambulanssissa vaatii omat veronsa, kaipaisi mieskin lepoa. Ja lapsi reppanat joutuu miehen pitkien työvuorjen ajan katsomaan sohvalla voivottelevaa äitiä..
 

Yhteistyössä