Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

Huomenta,
Säästyin toistaiseksi yrjötaudilta. Mies sai sen kuitenkin. Esikoinen oksensi viime viikon.
malttamaton Ei ole vielä spermaa tutkittu. Ne tutkimukset tehdään vasta Avalla kunhan sinne asti päästään. Sanoi että laatu on heikompaa jos joka päivä pupuilee kun eivät ehdi kunnolla kehittyä tai simppoja on ainakin vähemmän. Tämä lekuri on myös lapsettomuushoitoihin erikoistunut. Voi olla että sen takia sanoi kun ollaan kuitenkin kohta 35:sia molemmat..

En usko että plussaan tästä kierrosta kun on kaksi johtofollia. Ne kuitenkin yrittävät samaan aikaan ulos ja jäävät jumiin. Niinhän se on joka kierrossa... Aloitin muuten Gelee Royale-kuurin. Syötän samaa miehelle jahka sillä pysyy taas sapuska sisällä... :LOL:
 
Tiistai 20.3.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN


kodehu..28v.......KM 4/11, 8/11...................................KP 4/30-32
Scarleth..35v.....KM 1/12...................................... .....KP 8/28
duello..28v........enkelivauva 2/09, KM 12/11................KP 14/28-30
Hannahi1..........KM 12/11...................................... ....KP 21/28-30
jenksula...37v....TM 10/11...................................... ....KP 23/24-28
heidukka..26v.....KM 3/12...................................... ....KP ?/28

HAAVEISSA TOINEN

Sanniz..34v.......KU 3/11, KKM 1/12...........................KP 16/28-30
meadow............KM 10/11...................................... .KP 18/28
Toivotonko.........KKM 11/11, KM 1/12........................KP 27/27
Salasei..............KM 09/09...................................... .KP 31/30
tiiru..................KM 11/11...................................... .KP 40/?
pupu75..36v.......KM 1/12...................................... ...KP ?

HAAVEISSA KOLMAS

malttamaton..31v..KM 08/06, 03/09, 09/11, 01/12........KP 7/30
Whisky Peat..........KM 07/11...................................KP 30/30-35
adora..................KM 12/11, 3/12............................KP ?
Sirel....................KM 3/12......................................KP ?

HAAVEISSA NELJÄS

Neiti81..30v..gen.kesk. 12/08, KM 6/09, 6/10, 10/10, 11/10, TM 3/12
M1n1..33v...enkelivauva 12/10, KM 09/11..........................KP 9/30
Wandii..32v..KM 12/11...................................... .............KP 13/32
Mamiksi monelle..37v..KKM 10/11...................................KP 15/34
dyddö.29v.KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12..KP 35/30-33

HAAVEISSA VIIDES

miss bamse.......KM 11/10...................................... ......KP 13/28
puskajussi..40v..KKM 12/11...................................... .....KP 24/30

PLUSSANNEET:

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu 2012: Unelma kolme, Carolina30+, Neiti -81, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, kultakimpale2, rontti1, Missa-76, Daizy06

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, iitu85, beebe010, P12, taraolivia, vaavimasu, Suerte, Lilleri82, mame31, diiselikissa, cannes, miinä, fossiili

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-kevat-2012-a/[/B]
 
Viimeksi muokattu:
M1N1: Voihan tuossa olla eroja. Meille lääkäri sanoi, että voi joka päivä kun miehellä oli niin laatutavaraa, että lääkäri pyysi lahjoittajaksi samalla :LOL:

).( Nyt alkaa taas olemaan kärsimätön olo. Tuntuu, että joka puolella on pelkkiä vauvamasuja, paitsi mulla :( Jopa perhanan jumppaohjaajakin on raskaana, koko tanssitunnin mun focus meni siihen, että tuijotin mahaa. Eihän se multa ole pois, mutta muistuttaa omasta tuskasta koko ajan. Vähän käy mielessä, että jos luovuttaisi kokonaan. Yksi parhaimmista kavereista kävi nappaa kierrukan pois viime viikolla eli kohta sekin on raskaana. Ja toisen parhaimmista kavereista polttarit on lauantaina ja tiedän, että ne keskittyvät kokonaan mahan ympärille. Ei muuten, mutta tälläkin kaverilla useampi keskenmeno takana ja nyt rv 24 pahin huoli tuntuu olevan, että eihän hän näytä lihavalta sitten häissä viikon päästä. Kiloja tullut raskauden aikan tasan 1kg eli painaa alle 60kg edelleen. Miten se voi unohtua näin nopeasti, että olisi nyt vaan onnellinen siitä elävästä vauvasta siellä masussa ja antaisi sille tarvittavan ravinnon eikä miettisi oman perseen kokoa häissä!!! Anteeksi, vähän huono päivä...MÄ HALUAN VAUVAN
 
malttamaton Tiedän niin tuon tunteen.. Mun psykologi oli näkyvästi raskaana viime kerralla, enkä ole sen jälkeen kuin perunut yhden käynnin.. Täytyisi päästä niistä fiiliksistä eroon ja yrittää tosiaan muistaa, ettei se ole itseltä pois.. Mutta vaikeaa se vaan on ollut koko vuoden!!!
Puskajussille :heart: +++

ON: Täällä oksennetaan. Ei muuta vuotoa kuin hirveä valkkari... Enkä ole vieläkään tehnyt testiä! Vähän jännittää torstai, mutta kyllä tämä näyttää aika itseltään..
 
Hei!

Saanko liittyä seuraanne?

Olen 35-v. kahden lapsen äiti. Lapset syntyneet 2000 ja 2005.
Taustaa sen verran, että lääkkeellisestä keskenmenosta on nyt kulunut kolme viikkoa ja hissukseen kurkin tänne.. Meidän "iltatähden" kasvu oli pysähtynyt rv 10 :(

Kolmas lapsi haaveissa.
Keskenmeno. (3/12)
 
Viimeksi muokattu:
Missa tsemppiä! Jännään sun puolesta!

Sirel tervetuloa ja pahoittelut :hug:

).( mä varasin sitten varhaisultran, oli pakko kun mä niin pelkään kohdunulkoista vaikka periaatteessa mitään oireita siihen suuntaan ei ole, ei vuotoa eikä suurempia kipuja. Välillä vähän jomottaa oikeassa munasarajassa (se joka on mulla jäljellä) ja enkä halua menettää enää tuota viimeistä munasarjaa niin oman mielenrauhan vuoksi oli pakko tehdä asialle jotain.
 
Adoralle voimia ja jaksamisia. Taasen tuli tippa linssiin huonoista uutisista, muistan niin tuon tilanteen ja tunteen vaikka on jo muutama kuukausi omasta kokemuksesta. Miten ihmeessä sitä pystyy enää mahdollisesta raskaudesta nauttimaan, painaako huoli loppuun asti?
Kuten huomaatte, mulla on vieläkin vähän blues –olo. Vauvan kaipuu on todella kova, mutta ajattelen koko ajan, että miten meitä seuraavan kerran koetellaan, jos edes saadaan uutta raskautta alulle. En saa millään itseäni valoisammalle ja positiivisemmalle mielelle. Olen muutoin luonteeltani iloinen, suht huoleton ja optimistinen, mutta nyt on mieli ollut ihmeen harmaa ja alhaalla viimeiset parisen viikkoa. Menkoista ja esikon synttäreistä lähtien. Koko ajan vain odotan ja toivon, että kyllä huomenna jo on parempi mieli, mutta ei.
Toistaiseksi laitan alakuloisuuden hormonitoiminnan piikkiin, jossa on kyllä jotain häikkääkin. Tänään kp 16 eikä minkäänlaisia ovisoireita, mulla on tähän saakka ollut ovis kp 14-16 ja nyt ei mitään siihen viittaavaakaan. Vähän pahaa pelkään, että jää ensimmäistä kertaa ovis väliin kierrosta. Pitää seurailla vielä tovi tilannetta ja kääntyä sitten gynen puolelle, jos ei ala fyysinen ja henkinen olo korjaantumaan.

Puskajussille varovaiset onnittelut.
 
Dyra&Filuuri:hug:

MISSAlle tsemppiä!

ADORA :hug:

SIREL:hug::wave:

).(
Tulin juuri naistenpolilta: kohtu on itsekseen tyhjennyt (ONNEKS! koska tänään oisin vast lääkkeet saanu!) ja kuulemma hyvin vähän vuotoa enää luvassa. Uutta saa kuulemma yritää vaikka heti: jatkoseurannalle ei ole tarvetta.

Oma fiilis aika:'(
mutta eiköhän tästä taas selvitä, eli listoille mukaan taas
Neljättä Kaipaa Neiti81.....30v....Gen.kesk. rv 19 12/08, KM:t 06/09, 06/10, 10/10, 11/10 ja TM 03/12
Olipa surullisen pitkä lista :/
 
Neiti-81 Voimia. :hug:

Sanniz Anna itsellesi aikaa ja lupa surra ja olla alakuloinen. Itselläni meni useampi kuukausi toipumiseen sekä fyysisesti että henkisesti.

ON: Täällä alkaa olemaan sama pelko kuin muillakin ettei enää raskaaksi tule.
 
Tervehdys kaikille, tällä on ollut paljon ihan kamaliakin vastoinkäymisiä! :( Jaksamista kaikille ja voimia!!! itku silmässä olen lukenut tapahtumia, kaikista ikävintä kun tänne joutuu takaisin palaamaan, kamalaa.

Minulla tosiaan pitäisi olla nyt 27/27 tänään...vuan eipä mitään kuulu, ei tätiä eikä plussaa. Ei ole edes minkäänlaisia menkkakipuja tai oloja..täytyy sanoa, että TODELLA omituinen olotila. Eilen oli vähän kuvotusta päivällä, mutta tänään ei taas mitään. Tein eilen kp 26/27 Mammaksin herkällä testillä (10miul) eikä tullut edes haamun haamua, joten plussasta on jälleen turha haaveilla. Ihmetyttää vaan, kun on yleensä aina niin selkeät ja tarkat nämä kierrot tässä kohdin. Mitähän mun pitäis tehdä!? Aika surulliseksi vetää ja vähän pelottaakin, että mikä NYT on? Alkais sitten ne menkat edes. Anteeksi omanapaisuuteni, olen ihmeissäni.
 
Neiti-81 Hienoa että kohtu oli tyhjentynyt helposti! (Jos tästä nyt jotain positiitivista pitää etsiä, keskenmenosta ylipäätään on melko vaikea löytää mitään kannustavaa) Te sitten saitte tosiaan luvan yrittää uudestaan heti? Mua alkaa tosissaan kummastuttaa, että miksi me ei saatu? Kohtu oli tyhjentynyt kunnolla, eikä mitään poikkeavaa löytynyt, mutta yksi lääkäreistä suositteli jopa 3:n kk:den odotusta, kuukauteen ollaan sitten päädytty, ts. yhteen kiertoon. Ovis oli ja meni ja tuntui pahalle olla hyödyntämättä sitä. Varsinkin kun kaikki muut täällä saavat aloittaa heti. Meille sanottiin, että kohtu ei ole valmis vielä, että pitää antaa aikaa sille toipua. Limakalvoista ja mistä kaikesta sitä nyt puhuttiin.

Sen kyllä sanon, että kunhan eka vuoto tulee ja menee niin sitten on miesraukka lujilla.

Meillä on sitten kaikki maailman murheet kasaantuneet tällä keväälle. Keskenmeno, ja nyt saimme kuulla, että eräs isompi investointi on mennyt pieleen, ja siitä tulee 80 000 euron lasku. Hetken jo olin aivan maassa kun laskin, ettei meillä ole enää yhteen lapseen varaa, mutta tulin siihen tulokseen, että kyllä tuosta selvitään. Onneksi meillä on asuntolainaa todella vähän, joten yhteensä tuo uusi laina ja asuntolaina vastaa ehkä keskivertoa asuntolainaa. Kyseessä on siis vesivahinko ja homeongelma kiinteistössä, eikä vakuutus sitä kata. Joskus sitä miettii, että paljonko yhdelle annetaan kerralla? Astianpesukonekin teki laupeuden, mutta tuossa rahasummassa se nyt ei tunnu enää missään.
 
Viimeksi muokattu:
Neiti-81 Hienoa että kohtu oli tyhjentynyt helposti! (Jos tästä nyt jotain positiitivista pitää etsiä, keskenmenosta ylipäätään on melko vaikea löytää mitään kannustavaa) Te sitten saitte tosiaan luvan yrittää uudestaan heti? Mua alkaa tosissaan kummastuttaa, että miksi me ei saatu? Kohtu oli tyhjentynyt kunnolla, eikä mitään poikkeavaa löytynyt, mutta yksi lääkäreistä suositteli jopa 3:n kk:den odotusta, kuukauteen ollaan sitten päädytty, ts. yhteen kiertoon. Ovis oli ja meni ja tuntui pahalle olla hyödyntämättä sitä. Varsinkin kun kaikki muut täällä saavat aloittaa heti. Meille sanottiin, että kohtu ei ole valmis vielä, että pitää antaa aikaa sille toipua. Limakalvoista ja mistä kaikesta sitä nyt puhuttiin.
Onko sulla säännöllinen kierto?
Yleensä vetoavat siihen että on helpompi määrittää raskauden kesto kun on ollut kuukautiset välissä. Paljonko sulla oli viikkoja km:n tullessa?

Mulla aina siis hyvin palautunut, tuosta km määrästä huolimatta mua ei ole koskaan jouduttu kaapimaan.. ei edes silloin kun oli ns. synnytys kun gen. syin tehtiin keskeytys ja aika paljon peloteltiin että istukka melko varmasti on tiukassa.

Nyt sanottiin että kaikki vuoto näyttäis olevan tullut pois, ja tämä eka kiertohan mulla usein on se ovuloimaton (lyhyemmäksi jää kierto ja ekat kuukautiset niukemmat) Toki oon kertaalleen tullut raskaaksi samantein km:n jälkeen (5 vkoa km:stä olin jo uudelleen siis raskaana)

Mulle ei puhuttu mitään muuta kuin että ei tämä luultavasti vaikuta enää ekojen menkkojen jälkeen kroppaan, mulla HCG myös laskeen nopsaan joten se ovis voi tulla jo parinkin vkon päästä. Ikinä ei ole häirinnyt normikiertoa (että menkat ois jääny hukkaan) vaan normisti kierto aina jatkunut.

mun mies (!!!!) ehdotti että hankippas nyt niitä ovistikkuja (!!!!!) niin pannaan (!) sellanen tärppi samantein että oksat pois:LOL: Mun miehellä siis ihan pikkasen vauvakuume.. No meillä nyt on tuo huomenna 5kuinen onnenkantamoinen luomassa uskoa :heart: Mutta hyvä että aloitettiin tää rumba näin pian (toiveissa pieni ikäero) kun näköjään samalla pitkällä kaavalla mennään..
Meillä tää tärppi ei oo ongelma.. mut se et pysyis kyydissä onki sit se stressi...

Mistäs mä lasken kiertoni muuten, varmaan siitä kun tää alkoi vuodella...? tostaina.. hmm, vai perjantaista (varmaan siitä, silloin tuli kaikki materiaali pois) eli ny ois kp 5/24-27
Nokka kohti uusia pettymyksiä! :)
 
Neiti-81 Kiitos vastauksesta. Mulla ollut täysin säännöllinen 29 päivän kierto, hcg laski vajaassa kahdessa viikossa nollille, ovulaatio tuli 1,5 vko:a tyhjennyksestä, joka oli lääkkeellinen, eli kaavintaa ei tehty. Täähän oli keskeytynyt keskenmeno. Kaksi säännöllistä raskautta takanapäin. Ei mitään tule mieleen miksi meidän piti odottaa. Raskaaksikin olen aina tullut heti kun olemme päättäneet raskautua, eli yk:sta 1 joka kerta. Kysyin lääkäriltä onko tuo keston määrittäminen se syy miksi pitää odottaa, mutta vastasi, että liittyy kohdun limakalvojen paranemiseen. Että vaikka raskaaksi tulo on helppoa heti ekasta oviksesta, niin keskenmenoriski on suurempi kuin jos on odottanut väh. sen yhden kierron. Mahtaako olla sitten ihan vanhanaikaista tietoa. Saimme sitä kuitenkin kolmelta eri lääkäriltä, joista kaksi oli ihan asiaan perehtyneitä gynegologeja eri instituutioissa. (Toinen keskussairaalassa ja toinen Mehiläisessä) Onneksi sinun mies on noin ihanasti mukana! No, suotta minä tuota enää ihmettelen, se ovis oli ja meni jo. Ja kiitos tsempityksestä myös raha-asioihin liittyen. Ei ihan mikään pikkusumma tuo 80 000 euroa. Paljon tärppionnea sinne!

Tässä linkki sitten KUN raskaudumme, ja murheet ovat muuttuneet toisenlaisiksi. Lopu jo!
 
Moi kaikki!
Liittyisin seuraanne tulta odottajien puolelta lokakuisista. Olen seuraillut ketjuanne jo viime keväästä lähtien, kun sain ensimmäisen keskenmenoni. Sen jälkeen 7.llä yk:lla tärppäsi uudelleen ja olimme jälleen ikionnellisia. Valitettavasti tätäkin onnea kesti vain lyhyen aikaa, kun kaksi viikkoa sitten rv 9+0 todettiin siis toinen perättäinen keskeytynyt km. :'( Molemmissa raskauksissa olemme ar-ultrassa ehtineet nähdä elävän pikkuisen ja sydämen sykkeen. Olen perussairauteni takia raskausaikana tarkassa seurannassa äitipolilla..siitä johtuen nämä tiuhaan käydät ultrat. 8.3. sitten tehtiin lääkkeellinen tyhjennys ja siitä tulee sitten torstaina kuluneeksi 2 viikkoa. Runsas vuoto kesti n. 5 päivää, mutta edelleen vuotelee enemmän ja vähemmän. Viime km:ssa vuotoa kesti yhteensä noin 4 viikkoa..kovasti toivoisin ettei tällä kertaa kestäisi niin kauaa. Menkat kyllä tuolloin tuli 5 viikkoa tyhjennyksestä, joten se oli helpotus ettei kierto venynyt mahdottomaksi. Normaali kierto minulla on sen 32-35 päivää.
Joka tapauksessa nyt tuntuu siltä, että ei muuta ku eteenpäin! Ja fiilikset on samat kuin edelliskerralla, että ei tätä paranna mikään muu kuin uusi raskaus - uusi toivo pienestä. :heart: Kaiken tämän tuskan läpikäymistä on helpottanut se, että meillä on jo yksi lapsi entuudestaan. Syntynyt 9/08.
Olen ajatellut odottaa yhdet kuukautiset ennen yrityksen aloittamista. Tai no, se saattaa tulla ihan luonnostaan sikäli mikäli vuoto jatkuu yhtä pitkään kuin viimeksi. Ovistikkuja aion käyttää ahkeraan..olen käyttänyt niitä koko pikkukakkosen yrityksen ajan (yritys aloitettu 8/10). Tunnistan kyllä ovulaation muutenkin, mutta on kiva saada siitä itselle varmuus. Kyllähän tämä yrittäminen rankkaa on, mutta se on täysin sen arvoista jos ja kun meillekin se pikkuinen saadaan syliin saakka. Kun nyt kaksi km:a on takana, niin tottakai kolmannen pelko kasvaa kasvamistaan. Jospa se kuitenkin 3. kerta toden sanois...aika näyttää. Ensin pitäis taas onnistua raskautumaan uudelleen! Kaikki tämä on vetänyt kyllä mielen matalaksi ja nöyräksi..esikoinen kun tärppäsi heti. En silloin edes osannut pelätä mitään. Nyt viimeisimmässä raskaudessa olin oikeastaan alusta saakka varma siitä, että kesken menee...olenkin ajatellut että taisin itse manata sen km:n. :ashamed: Tiedän, ei ole mahdollista! Mutta jotenkin sitä vaan itseään syyttää kaikesta..Se jäi mainitsematta muuten, että näiden kahden kkm:n lisäksi, minulla on ollut muutamia ihan varhaisia keskenmenoja, kemiallisia raskauksia tarkoitan.
Tietoja voi ja saapi laittaa listalle elikkäs...
Haaveissa toinen, ikää 27 vuotta ja KKM 6/11 sekä KKM 3/12
 
On vähän takki tyhjä - olo tänään :( Tyhjennyksestä on nyt 4 päivää, joten mielialaan jojoilut kuulunee asiaan. Nyt tekisi mieli sulkeutua muulta maailmalta, olla vain oman perheen kesken ja rutistaa lapsia sekä miestä.

Saman moisia ajatuksia tuntui olevan ainakin Sanniz, voimia meille kaikille! Annetaan sille pahallekkin ololle tilaa, emme voi kuitenkaan itse vaikuttaa siihen milloin on suruaika ohitse.

Puskajussi :) varovaiset onnittelut! *peukutukset perään*

Minalo tervetuloa ja suuret pahoittelut. Itsekin siis vasta muutama päivä sitten hyppäsin tänne mukaan (kkm rv 13). Raskauduin myös suoraan edellisen km jälkeen ja samoissa mietteissä kuljetaan - kaksi keskenmenoa, onko kahta ilman kolmatta? Seuraava raskaus tulee olemaan niiin stressaavaa aikaa..

Sirel tervetuloa myös ja pahoittelut menetyksestä.

Tästä jatkankin suerten ja Neidin keskusteluaiheeseen. Minullekkin on muutama lääkäri sanonut sitä että kohdunlimakalvojen parantumisen kannalta olisi hyvä odottaa ainakin yhdet normaalit menkat. Muuten keskenmenoriski voi olla hieman suurempi.

Ensimmäisen keskenmenon jälkeen ei odoteltu. Keskenmeno oli aikaisin rv 6, toivuin nopeasti ja ovis oli jo 13 päivää km jälkeen, 28 päivää km:sta plussasin ja 4 päivää sitten se raskaus päättyi. Tällä kertaa viikkoja kuitenkin jo 13, joten uskon että kohdun on hyvä antaa palautua sen verran että kierto käynnistyy normaaleilla menkoilla. Odotetaan tällä kertaa siis ainakin se 1 kierto.

Neiti-81 olipa hyvä että kohtu oli itsekseen tyhjentynyt. Millä viikoilla sun TM huomattiin?

Jaan teille kuvan. Tytöt 10v ja 4v tekivät vauvalle oman muistelu pöydän kukkineen ja kynttilöineen. Aijaa.com - 9798097 Voi lapsi-kullat..
 
Onpas taas tullut surullisia uutisia :( Pahoitteluni :hug:

Itse kävin maanantaina vielä hcg kontrollissa kaksi viikkoa km:n jälkeen ja hcg oli alle 1, joten sillä saralla kaikki kunnossa. meillekin suositeltiin odottamaan yhdet menkat väliin ja aloittamaan yritys sen jälkeen. Toinen lääkäri (yks.) sanoi että odottaa että kontrolli vastaus on nega...
 
Suuren suuret pahoittelut teille jotka ootte joutuneet tänne puolelle, mutta sitäkin lämpimämmin tervetuloa <3

Mulla ihan kyyneleet nousi silmiin tuosta Adoran kuvasta. Näin huomaa, miten lapsosillekin on surullista sisaruksen menetys.

Mulle sillon tyhjennyspäivänä annettiin ohjeeksi odottaa yhdet menkat, mutta silti hoitaja samaan hengenvetoon sanoi, että ei teidän nyt kuitenkaan tarvi ehkäisyä käyttää. Mutta Meillähän on nyt vasta yk 1 , kun papassa olleiden muutosten takia haluttiin niihin eka selvyys.

Esikoista odottaessa pelkäsin suunnattomasti keskenmenoa. Vauvaa oli yritetty kauan ja varmaan siksi pelko menetyksestä oli hirveän iso.
Jotenkin nyt on samanmoiset fiilikset.. Mun täytyy sanoo, et en oo vielä kauheesti hymyäkään tälle haamuilulle suonut.
Tein muuten äsken uuden testin. Vein pojan treeneihin ja kipaisin sit apteekin kautta lenkille. Tunnin maltoin kävellä ja sitten urheiluhallin vessaan pisulle ja edelleen samanmoista viivaa kuin eilen aamupäivällä.
Outoa vaan, että se testi-ikkuna värjäytyi kokonaan voimakkaasti tumman vaaleanpunaiseksi ja kesti varmaan sen 5 min kunnes haaleni valkoiseksi ja samalla viiva tuli näkyviin
Ostin vielä yhden testin aamuksi.

Ne mun eiliset hcg tulokset ovat kuulema valmiit ensi viikolla?! En voi käsittää miksi ne kestää niin kauan! Mut nyt on pakko sit pissii tikkuun.. Kun ei tuu mielenrauhaa muuten

Ihana tuo sun mies Neiti, ihan täpönä mukana kuumeilemassa :)

Jahas, nyt näyttäs toi poikanen tuolta tulevan, päästään kotiin saunomaan ja nukkumaan!

Oikein paljon plussatuulosia! Ja lämpöisiä ajatuksia..

Puskis :wave:
 
Tuohon uudelleen yrittämiseen täytyy kommentoida että mulle sanottiin km:n jälkeen kättärillä, että odota yhdet menkat. Femedalla gyne taas oli sitä mieltä, ettei tarvitse odottaa. Km oli spontaani ja tyhjentyi varsin nopeasti. Emme odotelleet niitä menkko ja nyt rv 15+0. Kyllähän tästä odotuksesta on edelleen ja usein nautinto kaukana, kun pelottaa... Tsemppiä kaikille!!
 
Mun aamuinen testi oli ihan blanco. Jos haluis, niin vois ihan haamun esiasteen nähä.
Näistä mun testeistä eilisiltainen oli kaikkein vahvoin, että nopeestipa pyyhkiytyi pois..

Mut ei minuu oikeestaan kauheesti harmita kun en en oo vielä alkanu iloitakaan.
Nyt vaan oottelen tuhrun vahvistumista kunnon vuodoksi ja alan haaveilemaan vauvasta ensi vuodelle, kun tälle vuodelle ei taida ehtiä enää :|
 
Viimeksi muokattu:
PUSKAJUSSI: :hug:

ADORA: mulla plussa tuli 14.2., mutta oli kuukautiset 2.2., joten oli hiukan epäselvää millä viikoilla olin. Odotettiin siis näinkin pitkään että jos raskaus olisikin ollut kierron mukainen... no, ei ollut :'(
Onneks en odotellu sinne np-ultraan asti vaan olin ar-ultrassa.

MiNalo :hug: mäkin putosin lokakuisista :/ Kovasti jaksuja:hug:

).(

Mun vauva on tänään jo 5kk :heart:
Aika menee niin nopeasti... kunpa saatais se pikkusisarus suht pienellä ikäerolla..:heart:

Oma fiilis kohtuullinen... kyllä tää tästä taas. Vaikeemman kautta:'(
Taidan ottaa tuon pienen ja mennä aamulenkille kun isommat likat menee kouluun ja eskariin :)

Plussatuulia kaikille:heart:
 

Yhteistyössä